27-yarışma

3.9K 252 4
                                    

"Kalkasana hayvan!" Diye başımda bağıran sesler. Sinirle gözlerimi açtım. "Ne var be salak!" Dedim. "Yarışma var" star bunu rahatça söylemişti. Ayağa fırladım ve "rahatına sıçayım amk'ın kızı" "hoop hoop ağır ol!" Dedi Şakasına Nick. Ona döndüm. "La sen hayırdır gardaş. Star koruma falan? Yoksaaa-" "KES SESİNİ!" ikiside bağırarak bunu söylemişti "herneyse ben hazırım veya değilim!" Dedim ve banyoya koştum. Hemen elimi yüzümü yıkadım. Dolabımın karşısına geçip deri bir tayt ve siyah bir tişört giydim. "Tamam hazırım!" Dedim. "İlk önce vampir ve kurtların avlanması gerekiyor." Dedi Nick. Hepimiz kafamızı salkadık. "Pekala o zaman ben ve Spark gideriz ardından da sizin yanına gelşrim!" Dedim. Hepsi onaylayan sesler çıkardılar. Spark ile beraber vampir hızı ormana gittik. "Şey aslında in-" "HAYIR!" Diye cevapladı spark. Göz devirmek ile yetindim. Gözüme kestirdiğim ceylanın yanına uçtum ve tüm kanını içtim. Ardından ölü bedenine baktım. Biz ne kadar da pis yaratıklarız. Hayvanları kan uğruna öldürüyoruz. Ardından etini de yedim. Spark da işini bitirince "gidebiliriz!"dedim. Eve hızlıca gittik. Nickler de gelmişti. "Peki hepimiz hazırmıyız?" Diye sordu Star. "Evet" diye cevapladık bizde. "O zaman gidebiliriz!" Dedi yine dünki ses. Bizim yanımıza geldi. "Gidiyoruz" dedi. Bir iki kelime söyledi. Bir 5 dakika bekledik ardından arena gibi bir yeer ışınlandık. Heryerde seyirciler vardı. Büyücüler... Bir adam bize yaklaştı. "Merhaba ilk önce sizlri sıraya sokacağız" dedi adam. Büyücülerden bir kız çıktı. "Büyücülerden bella ve Kurt olan Star eş olacaktır." Dedi. Star ve Bella iki tane ayrı kırmızı renkte camdan bir yere girdiler . Ardından bir çocuk çıktı. "Büyücü Max ve Vampir spark" dedi. Spark ve Max'de ilerideki Mor renkteki camdan yere girdiler. Sonra yine bir çocuk geldi arkasından da birtane daha "Büyücü Sam ve Kurt Nick" dedi. Bizden uzakta olan Mavi camlara girdiler. "Büyücü Alex ve Kurt Jackson" dedi. İkiside Sarı camdan yere girdiler. Sonra bir kız geldi. "Büyücü Lexi ve...." Adam sustu ve bana baktı. "Melez. Vampir-cadı-kurtadam" dedim. "Ve melez kız Fire" dedi. Biz ise Siyah camdan yere girdik. "Pekala ilk olarak KIRMIZI yarışacaktır. Kırmızılar yeni bir arenaya ışınlanacaktır. İkinizinde Arenası ayrı olacak. İkinizinde altınızda lav var. Karanlıkta 5 tane canavar ile savaşaçaksınız. 1. Canavar Ejderha olacaktır. Kendisi Büyücüye yeni ay taşı tozunu püskürtecek, kurtadama ise Kurtboğan. Eğer kurtboğan veya toz size değerse lava düşeceksiniz!" Dedi. "Sizi ışınlıyoruz!" Dedi adam ve ikisi camlarla beraber yok oldu. O sırada arenaya büyük bir televizyon indi. Star buradan gözüküyordu..
STAR'IN AĞZINDAN....
çok karanlıktı. Sert bir ses "1-2-3" dedi ve camın kapısı açıldı. Kurt formuna geçtim. O sırada ayak sesleri duymaya başladım. Ejderha! Onu gördüm. Hızla üstüne atladım. O ise bana kurtboğan püskürtmüştü ve ben son anda çekildim. Tırnaklarımı yanlışlıkla boğazına geçirince duraksadı ve birden yok oldu. Bende tere düştüm.....
***
FİRE'NİN AĞZINDAN...
sonunda sıra bendeydi. Bunu alırsak biz kazanacaktık. Olmazsa büyücüler. Ben onla dövüşecektim. Çok kolay olacak diyeceksiniz ancak ben sadece Cadı tarafımı kullanabilirim. Bizide başka bir arenaya ışınladılar. Bir süre bekledikten sonra "1-2-23" diye bir ses geldi ve camların kapısı açıldı. Beyaz bir alandaydık. Karşıma geçti. Ve bir büyü ile benim yere düşmemei sağladı. Ateş elementini kullanarak ona ateş topları fırlattım. Sonuncusu ona değince duvara çarptı.bana bıçaklar fırlattı. Ben ise kendimi gözürünmez yapıp arkadına geçtim ve birden onu Ateşler içinde boğdum. Kız yere düştü. Ben ve o kız bizimkilerin yanına ışınlandık. "Siz kazandınız!" Dedi adam. Kızı götürmüşlerdi "geri çekiliyoruz!" Dedi.gülümsedik. Beraber eve ışınlandık. birdakika! Star nerede?......
_____
Beklettim üzgünüm ama yeni bölüm için aklıma birşey gelmemeişti neyse :D

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin