11-Savaş/Baba?

12.8K 591 51
                                    

Bir ses yüzünden uyandım. Hemen ayağı kalkıp saat'e baktım. Saat sabahın 5'iydi. Aşağıya indim Nick oturmuş birşey düşünüyordu. Aklını okydum SAVAŞ BAŞLIYOR buda ne demek Oluyor?
SPARK'IN AĞZINDAN...
Ah savaş başlayacak. Black ailesine karşı! Onlardan intikamımızı alacağız. Bizden çok kişi öldürdüler. Bu sefer Karanlık taraf kazanacak ahahah! "dark. Hazırlanın!" "tamam!" Dedi. En güçlü kişimiz, Dark. Benim kardeşim gibidir. İkimizde aynı yaştayız 18. Dark tan sonra Lara gelir. Evet o daha yeni geldi. Nick pisliğinin tek arkadaşı ama şimdi bizim arkadışımız. Cadı olabilir. Ama Oda güçlüdür . Ancak kızlara göre. Vampir'iz diye. Cadı alamayacağız diye birşey yok!"Lena!" "Evet?" "Kızlara söyle sizde hazırlanın" dedim. Evet tam olarak kız sayısı 50 erkek sayısı 50 kişi olarak gideceğiz.
LOİSE NİN AĞZINDAN....
"Nick bu ne demek oluyor?" diye sordum. Sesizce bir küfür savurdu. Ardından "Loise. Bilmen-" "Nick" "peki." Dedi ve anlatmaya başladı." Sizin yani Black ailesi ve bizim Silver ailesi karanlık taraf ile bir savaşa girmişti. Nedense sizin aileniz savaş başlatabiliyordu. Yani normalde bunu bir vampir, cadı veya kurtadam yapabilmesi için ilk asil aileden yani kraliyet ailesinden izin almadı gerekiyor. Neyse, işte kazanmıştık. Karanlık taraf bir sürü vampirini kaybetmişti. 2000 Vampirden sadece 1610 sayısına yakın vampir kalmıştı. Karanlık taraf geri çekilmişti. Ancak şimdi savaş istiyorlar." Dedi. Bende "Peki ozaman istedikleriniveririz" "loise sen delimisin?" "Evet :D" "uff!" "Kalk" "ne?" "KOCA GÖTÜNĞ KALDIR!" "Ah kulağımı si**in" "ahahag" kolundan tuttum ve kaldırdım. İpadimi alıp annemi görüntülü ardım. Açtıktan sonra,msavaş hakkındaki fikirlerimi söyledim. Annem ilk istemedi biraz kızmıştı ama sonra kabul ettiler.o an aklıma okul geldi onları ne yapacağız? Hayır. Onlar gelmeyecek. Haberleri olmayacak bile. Ama okuldan nasıl çıkacağız? Kafamda deli sorular. O an aklıma birşey geldi. Nick'in elinden tuttum. O bana ne yapıyorsun bakısı atıyordu. Umursamadım. İçimden annemlerin evinde olduğumuzu hayal ettim. Ancak birden kendimizi kocaman kelimesi übilw az kalacak sekilde bir şatoda bulduk. Ama ben annemin evini hayal ettmiştim. Tamam hayal ettmedim içimden tekrarladım. "Nick. Işınlanma yaptık. Ancak ben annemin evini içimden tekrarlamıştım?" "Ç-çok değişik. Geri ışınlayabilir misin?" "sanırım. Ayrıca Nick sen korktun mu?" "Ya ne demesin. Şimdi geri tuşuna bas Loise" hiç cevap vermeden ellini tuttum. Tan o sırada kapıdan biri çıktı. Çok, çok tatlı bir kadındı. Sarı saçları,buz mavisi gözleri ile bana benziyordu. Açık ten rengi vardı. Sanırım oda vampirdi ve Kraliçeydi. Ozaman burası vampir kralıkları gibi birşeydi. Kadın bana ilk kötü bakışlar attı. Ancak birden şaşkınca bakmaya başladı. Bana yavaşça yaklaştı. Bende tam o surada annemlerin evini hayal ettim. Ve oldu. Oradan giderken duyduğum son şey kadının bana "kızım" demesiydi. Saçma! Neyse belki karıştırmıştır. Annemlerin yanına ışınlanınca korktular. Ama sonra konuşmaya başladık.
SAVAŞ ZAMANI....
Evet. Ormandaydık. Ve onları bekliyorduk. Sanırım geliyorlar. Ve çok kişiler ayak seslerini duyabiliyorum. "Geliyorlar!" Dedim. Ve karşımızda duruyorlardı. Ama o-o nasıl olur LARA! Ona baktım. Eski anılarımız geldi aklıma. "LARA?" Diyebilmiştim normal bir ses tonuyla. Bana baktı. Ve gözünden yaşlar akmaya başladı. Ama en öndeki adam ona bi tokat attı! Ona vurdu? O, ona vurdu? Gösteririm ben ona. O adama foğru kostum. Ve sanırım savaş başlamıştı. Tam ona vuracakken durdum oda durdu. Herkez savaşıyordu etrafımızda. Sadece biz birbirimize bakıyorduk. Çok yakışıklıydı. Sanırım oda 18 yaşındaydı. Siyah saçları vardı. Benden biraz daha uzundu. Gözleri, ah! Kendine gel. Ancak ben bunu tanıyordum! Ama emin değilim.
SPARKIN AĞZINDAN...
Evet savaş alanına gelmiştik. Herkez bizi bekliyordu ve herkez dediğim, 6 kişi 2 tanımadığım kişi. Nickin yanında duruyordu. Birden Lara biryere bakarak ağlamaya başladı. Salak sanki ağlama savaşı! Ona tokat attım. Ama attığım an savaş başlamıştı üzerime doğru bir kız koştu. Ve yanımda durup tam ban ayumruk attacakken durdu. Ona bakmaya başladım. Çok güzeldi. Çok kelimesi bile az sayılırdı. Ben onu, o beni inceliyordu. Uzun sarı saçları vardı. Buz mavisi gözleri vardı. Benden boy olarak biraz küçüktü. Kız kraliçemize çok benziyordu. Çok değil sanki kayıp kızı o gibi. Ah! Ben ne saçmalıyorum böyle. Savaştayız. Ama onu kraliçemize göstermem gerek. Ama vampir mi kurt mu cadı mı anlayamadım. Çok değişik ama güzel kokuyordu. Sanırım kurtboğan versem? Tam cebinden çıkartacakken kız bütün elementlere büründü . İlk büyük bi fırtına çıktı ve havalandı. Lara ve kızların çoğusu yere savrulmuştu. Ardından kendi etrafında alevden bir çember oluştu. Ve kızlardan Nicki'e ateş topu fırlattı. Ardından erkeklerin çoğusu ıslandı. Sonra yerler salandı ve Alex (Loise nin babası) in yeri ile bizim yerimizden çizgi gibi yerler ayrıldı. Bazı kızlar ve erkekler ona doğru koştu. Ancak birden etrafında siyah varlıklar belirdi. (Not:teen wolf izleyen bilir) onlara saldırdı. Ve o siyah varlıklar da kayboldu. Birden çok aydınlık bir ışık oluştu. Gözlerim ah! Çok aydınlıktı. Durdu. Yavaşça yere indi. İnince son kalan kişilerde yıldırım çarptı. Ne yani bu kız 6 elementede sahipti ve sadece en güçlülerde olan elemen Yıldırım'a da mı sahipti. Bu bir ilk! Yavaşça babsının yanına gitti.
LOİSE'NİN AĞZINDAN....
yavaşça babamın yanına gittim. Cansız bedenine bakarak ağlıyordum. Bu olamaz.hepsi benimsucum. Nick yanıma geldi ona bağırarak "GİT!" Diye bağırdım umursamadı. Yavaşça yanıma geldi ve bana sarıldı. "Kardeşim" dedi. Bende ona sıkıca sarılarak ağlamaya başladım. Annemde ağlıyordu. Nick de lily ve rocky yanımıza geldi. Onlar annem ve babamın yakın arkadaşlarıydı. Rocky vampir Lily cadı ydı. Hepimiz ağlıyorduk.
-0-0-0--0-0-0
Evet nasıldı? Sizce o kadın kimdi? Yeni bölüm yakında voteleriniz için tesekkürler.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin