9-Yeni Okul CvK

12.4K 603 31
                                    

En son eve gelmiştim, ve kötü haber CvK okuluna gidiyorum yani,Cadı vampir Kurtadam demek oluyor. Yok Duygularımı kapatmışmışım, oraya göndericez falan filan. Salaklar! Ve ayrıca kimse Melez olduğumu oğrenmeyecekmiş. Bu nasıl olacak acaba?? Hemen büyü ile bavulumu topladım. Tabi Annem aşağıdan, çekilmez sesi ile "DAHA FAZLA BÜYÜ YAPMAA!" Diye bağırmıştı. Tanrım! Kadın'ın kafasının arkasında ayaklarında,bacaklarında,elerinde gözleri mi be var da herşeyi görüyor? Ah annem ve babam ne zaman mı geldi? Dün akşam Nickler haber vermiş onlarda son sürat buraya gelmişler. Uff açım! Pencereden aşağıya atladım. Bahçeden babam "SAKIN İNSAN ÖLDÜREYİM DEME! YOKSA GELİRİM!" Diye bağırdı. Uff bu ne be sanki 2 yaşındayım. Hiç tınlamadan vampir hızım ile sahile gittim. 2 tane kız. Sürtükler her halerinden anlaşılıyordu. Yüzlerinde 10 kilo boya elbiseleri,götlerini örtmüyo. Sanırım onları yok etsem kötü bişey olmaz! Yanlarına gittim. Hiç bişey demeden ikisinide ateşe verdim. Ah! Onların ölümünü izlemek. İkiside çığlık atıyodu. Onlara "susun!" Diye bağırdım ikiside aynı anda sustular. Ve ölmeden önce "Geberin! sizi Pis SÜRTÜKLER!" Dedim. İlk kızın tüm kanını içtim diğerininde ve ardından etlerini yedim. Peki doymuştum zaten gittme saati yaklaşıyordu. Hemen eve ışınlandım. Annem ve babam beni dışarıda bekliyordu. Elbiseme biraz kan damlamıştı ama sanki çokta si****e! Yanlarına gittim. İkiside tam ağızlarını açıcakken büyü yaptım ve 2 saat boyunca konuşamicaklar . Ahahha! Beraber arabaya bindik. Ve şu salak yolculuk başlıyor.
----
Uff! Tanrım sonunda. 1 saat bana 10 saat gibi geldi. Annem ve babam beni yeni evime bıraktılar. Villaydı. Havuzu vardı. 2 katlıydı. Havuza bir odadan inen kaydırak vardı. Peki! İyiydi. Annem ve babam bi şekilde ağızlarını işaret ediyorlardı. "Ahahahha! Peki!" Dedim ve büyüyü bozdum. İkiside bana çok pis bakıyorlardı.babam konuşmaya başladı. "Kızım biz şimdi geri döneceğiz burada senin evin, temizlendi eşyalar yerleştirildi bile. Yarın okula kaydını yaptırırsın. Işınlanarak istediğin yere gidebildiğin için yolu bulabilirsin. Ve en önemlisi tekrardan duygularına kavuşursan daha güçlü olacaksın." Dedi bense hepsine "hıhı. Hıhı, hı. Hıhı" diye cavap verdim sadece son sözü ilgimi çekmişti. Neyse. Annem ve babam'a gidin dedikten sonra eve girdim. Ve hemen yukarı çıkıp kaydıraklı odaya girdim. Ve yattım.
-/-/-
Sik**r! Okula geç kalmışım, yani okulun açılmasına 5 dakika kalmış. Uf, Salak okull! Formalarım'ı giydim. Kırmızı bir tişört ve siyah bir tayt. İyi! Niye forma koyarlar ki? Biraz makyaj yaptım. Kırmızı Converselerimi giydim. Hemen okulda olduğumu düşünüp, ışınlandım. Ahhaahhaha! Tam danışmanın önünde ışınlandığımdan dolayı kadın korkudan ölcekti. "Ben Loise. Sınıfımı öğrenmek istiyorum" "ah sen Şu duygularını kapatmış,Black Shadow (siyah gölge) melezisin. Müdüre gidebilirsin." Dedi. Cevap vermeden müdürün odasına gittim. Lanet oda! Nerede bu? Imm sanırım büyü yapsam bişey olmaz demi? Büyü yaptım. Sanırım herkez dersteydi. Mavi,kırmızı ışıklar yolu gösteriyordu. Onları takip ettim. Ah Tanrım! Burada. İçeriye girdim. "KAPIYI ÇALM- Loise?" "Evet." "Ah. Merhaba. Dur sana sınıfını gösteriyim." Dedi. Ve bana Üç ders programı verdi ve ardından "Bu bölümde yani Vampirlerde V-A Sınıfındasın en güçlüleri buradadır. Kurtlarda K-1KA buda kurtlarda en güçlü sınıf. Cadılarda ise C-*B sınıfındasın. Bunlarda en güçlüleri. Ders orogramlarından, mavi cadı Kırmızı vampir Siyah olanıda Kurtadam. Kimse Black Shadow Melezi olduğunu bilmeyecek İstersen-" "ben gidebilirim. Dedim ve sınıfın kapısına ışınlandım. Ahahahha çok iyi yaa! Kapıyı tıklamadan içeriye girdim. Bütün gözler bana döndü. "Ben yeni öğrenciyim. Adım Loise soyadım Black. Bana karışmasanız iyi edersiniz," dedim ve boş yere geçtim. Hoca "birdaha kapıyı çalarak gir." Dedi. Hiç umursamadım. Ders sanırım Vampir Tarihiydi. Zil çaldı. Oturduğum yerden kalktım ve kantine doğru gittim. Peh! Sadece kan torbaları var. Ama ben yaze istiyorum! Tamam sadece bir gün! 5 tane kan torbası aldım.görevli bana "sadece iki tane alabilirsin" dedi. Uff! Onu etki altına alarak ben 5 tane alabilirim" dedim. Oda tabi kqbullendi! Evet buda bir özeliğim. Vampirleri bile etki altıan alabiliyorum. 4 kan torbasınıda saniyeler içinde içtim. Son birini aldım ve kantinin arkasındaki ağaca çıkıp içtim. Aaanh lanet olsun. İçinde mine çiçeği ve Kurt boğan vardı. Son sözüm "Lanet OLSUN!" Du gerisis KARANLIK.....
______
Merhaba! Gerçekten Voteleriniz için çook teşekkür ederim. Biraz süre ardından geldi yine yeni bölüm! Neyse sizi çook seviyoruum multi Loise.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin