22-Yalnız

4.6K 290 4
                                    

Yavaşça gözlerimi açtım. Gördüğüm tek şey siyah ağaçlar. Yavaşça ayağı kalktım. Bir ormandaydım (multi) etrafıma baktım. Kimse yoktu "hey!" Diye bağırdım. Ama tek sesimin yankılanması olmuştu. "Kimse yok mu?!" Diye bağırdım tekrardan. Kimse yoktu! Neredydim ben?! Umutsuzca yürümeye başladım. Burası çok ürkütücüydü. Bazı ağaçların üzerinde şekiller vardı. Bunlar sanki bir Sürünün Sembollüydü. Yürümeye başladı . Şu ana kadar gördüğüm kadar isimliler vardı yani birtanesi yuvarlak şekilde idi. -teen wolf scott'ınkisi- onun yanına gittim. Altında kime ait olduğu yazıyordu SCOTT MCCALL devam ettim DEREK HALE diğer ağaca gittim DEUCALİON... Yürüdüm. Sonunda isimsizlere geldim. Birtanesi çok ilgimi çekmişti. Yanına gittim. Ellerimi üzerinde gezdirdim. Yuvarlak bir şekil vardı içinde Pençe izi alfa gözü ve Ateş sembolü vardı. "Ç-çok güzel" dedim sesizce. Ve biraz daha bastırdım. O anda Mavi bir ışık yayıldı. Ardından sert bir ses geldi. "Bu Senin Sürünün Sembollü. Senin için yapılmış ve sen onu buldun. En güçlü olanı seninki. sadece çıkışı bulmalısın" etrafıma baktım. Kimse yoktu. O anda gözlerim ağaca kaydı sihirle FİRE BLACK yazılıyordu. Biraz daha ağaca baktımtan sonra koşmaya başladım. Korkmuştum. Gözümü kamaştıran bir ışık gördüm. Oraya doğu gittim. Hafif aralanmış bir kapı gördüm. Kapıya dokunduğmda kolumda bir acı hissetim. Koluma baktım. Tanrım! Ağaçtaki iz kolumdaydı. Umursamayıp kapıya tekrardan dokundum. Ama birşey oladı. İçeriye girip girmemek arasında kaldım. Ama sonra girdim. Ve birden öksürük krizi tuttu beni. Yavaşça gözlerimi açtım. Karşımda Nick,soark Jackson ve Scottlar duruyordu. Hemen gözlerimi tekrardan kapattım. Ve güzel bir uykuya daldım...
------
kısa olduğunu biliyorum. Özür dilerim. Neyse. Küçük birşey diyeceğim. Gerçekten voteleriniz için size çoook teşekkür ediyorum.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin