Bugün sabah nedense alarm çalmadı. Oww evet en son kırmıştım ama neyse. Aşağıya indim. Dün en son bazı büyüleri yaptıktan sonra eve geldim ve annem babamdan azar işittim.off aman neyse oha ayı çüş derse sonn 5 dk Help mee. Anem ve babam sanırım birşeyden dolayı 2 günlüğüne yurt dışına çıktılar. Bende hemen oyalanmayıp kan içtim ve hazırlandım. Vampir,kurt hızımla okula geldim ve sınıfa girdim. Hemen Lucasın yanına otturdum ve hoca geldi. SIKICI BİR DERSE HOŞGELDİNİZ
----
En son derste Lucas bana birşey söyleyecekti ve tenefüste arkabahçede olmamı istedi ve bende şu an oradayım. Ah geliyor. "Selam Loise" "selam Lucas ne diyecektin" "ımm nasıl desem bilmiyorum ||_•bu arada böldüğüm için özr. Kısa anlatım Loisin eski sevgilisi onu aldattmıştı ve Lois günlerce odadan çıkmadı hatta bir aralar piskoloji sorunları yaşadı ve hala olayı az ocık atlatamamış durumda zaten Lucasa zor güvendi•_|| şimdi loise aslında ben seni... Sevmiyorum bunların hepsi iddaydı kendine daha iyilerini bul bulabilirsen tabi. Sen zaten benim tipim değilsin kızım acana buna nasıl kandın ezık Kurtkız bu arada kahverengimisin kuçu kuçu? Sakın bana karşı gelme WHİTE WOLF lar tehlikelidir şimdi defolursan iyi edersin" ?............... Ne-ne d-dedi oo h-hayıır lanet olsun ben nasıl güvenirimki hemen bir erkeğe. Zaten hata bende güvenmicektin o Sikilmiş erkeğe yaa yeti ama artık çok fazla oldunuz siz erkekler İnşallah tipiniz sikilir. Piç kurusu. Ben daha fazla dayanamadım ve oradan ağlayarak gittim. Çok hızlı koşuyodum 3 saniye içerisinde odamdaydım. YETER ARTIK KARŞINIZDA 1 YIL ÖNCEKİ LOİS YOK ARTIK, O HER Bİ BOKA AĞLAYAN KIZ DEĞİL GÜÇLÜ KIZ VAR. Duyduğuma göre vampirler duygularını kapatabiliyomuş ama nasıl. Hemen kendime bir büyü yaptım ve kendimi gözleri kıpkırmızı olan bir vampirin karşısında buldum, korkmadım değil ama "vay vay vay küçük cadımız bu gün bir vampire yem olucak" Dediğim gibi Beyinleri Sikilmiş erkekler veya dur TOPkekler mi demeliyim neyse. "Bu arada kırmızı gözlü canavar ben cadı değilim vampir değilim kurt değilim üçüyüm anladın mı ve düşündüğün kadar güçsüz değilim acaba kim bir SHADOW VAMPİRE, BLACK WHİCH veya SHADOW WOLF ile karşılaşmak ister" "Melez mi oh pardon prensesim" "qsus ve bana kraliçem demeyi kes ne bu yaa. Şimdi bana duygularımı nasıl kapatıcağımı söyle" "ama... Tabikide şey şimdi bir sandalyeye oturun" dedi ve bende dediğini yaptım "evet devam" "ımm şimdi her bir duygunun yok olduğuna odaklanın ama gözlerinizi kapatarak. Sonra içinizden sadece karanlığı öfkeyi siniri kini hissedin sanki herşey yok olmuş gibi sonra ise gözlerinizi açın." Dediğini yaptım birden içimde bir rahatlık oluştu ve ben gözlerimi açtım "-a-ama siz olamaz SİYAH GÖLGE MELEZİ ohh duygularını kapatınca full gözü siyah-" dedi ancak son sözünde ayağı kalktım ve boynunu kırıp oradan çıktım. Bu bana nedense zevk vermişti.
YAZARIN GÖZÜNDEN
Loisenin artık duyguları yoktu. gözleri full siyah hiç beyaz bir yeri yoktu. Saçlarıise sarıdan koyulaşmıştı. Onun. Artık. Duyguları.YOKTU! O karanlık taraftandı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireKendini tanıyor muydu ? O kim olduğunu biliyor muydu? Bilmiyordu ancak biliyormuş gibi hisediyordu. Sanki doğruları biliyormuş gibi, oysaki o hep yanlışları bilmişti!