4-Dolunay

15.9K 786 122
                                    

"Uyan artık Loise!"

diye bağıran annemin sesi ile uyandım. Yok anlamıyorum ne istiyorlar benden? Bir kere alarm çalmıyor, annem bağırıyor. Annem bağırmazsa da babam devreye giriyor! Annemin tekrar bağırması ile hızla yataktan fırladım. Tuvalete girmeyi düşünmeyerek dolabıma koştum. İçinden rastgele mavi bir tişört altına da siyah taytlarımı çıkardım. Üstüme giyerek hızla aşağıya indim. Anneme ve kahvaltı masasına baktım.

"Dalga mı geçiyorsunuz?"

Dedim. Kahvaltı? Hani kahvaltı.

"Ahh her neyse. Ben gidiyorum görüşürüz!"

Diyerek hızla okula koştum. Geç mi kaldım. Yok hayır meleziz ama geç kalıyoruz. Galiba ben çakma melez falanım! Ne saçmalıyorsam artık! Hızla sınıfa girdim. Öğretmenden özür dileyerek sırama geçmeyi planlıyordum. Ta ki bir yakışıklının sıramı kapladığını fark edene kadar. Hiç okulda görmemiştim. Yeni olmalıydı! Tabi öğretmenciğim başka yer bulamadı değil mi! Sıraya sinirle oturdum.

"Selam sinirli kız. Ben Lucas Wonder!"

Diyince ona baktım.

"Loise Black!"

Dedim bende. Ardından öğretmenin zırvalamasını dinle ek istemediğim için başımı sıraya koydum ve uyumaya çalıştım....

----Ö. Yemeği----

Şu anda Lucas'ın bakışları altında yemek yiyordum. Yanındaki çocukla bir şeyler saçmalıyorlardı. Sonra iddasına girdiler. Acaba ne? Lucas masadan oflayarak kalktı ve yanıma yaklaştı.

"Loise benimle gelir misin?"

Dedi. Kafamı salladım. Beni okulun arkasına getirdi. Havayı kokladığında bana kaşlarını çattı...

İki saattir konuşuyor bu ço-

"Benimle çıkar mısın?"

Dediğine kaşlarımı havaya kaldırıdm. İlk günden? Tereddüt ediyordum. Ama...

"Şey... Peki?"

Dediğimde gülümsedi. Evet mutlu olduğum bir gerçek.

"Sen kurt kadın mısın?"

Dedi birden.

"Evet? Niye ki?"

"Öyle kokmuyorsun tam ama bende kurt adam..."

Dedi. Ona gülümseyerek

Babam ve annem beni bir zindan gibi yere getirmiş ve zincirlemişti! Galiba bir insan görse 'napıyo lan bunlar' falan derdi veya polisi arardı.

"Kızım biz çıkıyoruz dışarıdayız. Dolunay yükseliyor. Acı çekesin biraz... Korkma tamam mı?"

Bebek miyim ben? Korkma falan... Annemler dışarıya çıktıktan bir kaç dakika sonra bedenimdeki kemiklerin kırıldığını hissetmeye başladım. Acı her tarafımı sarmıştı ve ben çığlık atmaktan alamıyordum kendimi. En son acıdan kükreme gibi bir çığlık attığımdı... Çığlıklarım içinde boğulacaktım resmen....

Ormandaydım ve koşuyordum. Ayağım bir şeye takılınca bende yeer düşeceğim sırada kendimi karanlık bir odada buldum. Kafamı arkama çevirdiğimde Lucas ve o çocuğun yansımasını gördüm. Konuşuyorlardı.

"Lucas iddayı kaybettin!"

"Ama o kız çok çirkin Luck ben onla ne yaparım ki!"

"İtiraz istemiyorum Luck!"

"Yalnız bir kıza bir de bana bakar mısın? En fazla bir gün!"

"Hayır Lucas yedi gün! Sonra ona söylersin!"

"Dayanabilirsem söylerim!"

"Hadi görüşürüz!"

"Hay s-"

Bir ada Lucas ayağı kalktı ve bu taraf doğru gelmeye başladı. Tam o sırada etraf tekrardan karardı ve ince sesler yükselmeye başladı.

"İnanma!"

"Sakın ona güvenme!"

Tanrım... Çok... Korkunç! Çığlık attım.

"BEN NEREDEYİM!"

Lucas kime ne diyecekti ki?
___________

Vote ? :* bu arada Lucas ın hemen teklif etemsinin sebebi var anlamışsınızdır belki. Neyse..

Düzenlenmiştir.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin