𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣
Mint egy semmi rémálma, úgy lebegtem az üresség tenyerén. Elégtelen voltam és erőtlen.
De aztán érezni kezdtem, és tudtam, hogy vagyok.
Lassan megszűnt a semmi és kinyitottam a szememet.Gépek csipogtak, a jobb karomban egy tű, a bal meg nehéz volt és tódult benne a fájdalom.
Ránéztem nehezen, gipszben volt.
Magam voltam a sajgó seb. Fájtam magamnak, kívül-belül.
Sosem múló voltam.A kórterem mennyezetére meredve könnyeztem. Még ez is fájt...
De hiába küszködtem, hiába is kiáltottam volna, senki sem értette volna ezt a fájdalom-nyelvet.
Egyedül voltam ezzel, örök megnemértett. Szánalmas kín, mely saját húsába vág.S mégis a veszett fájdalomtól ordítani akartam ebben az összedőlt, romos világban.
Mert láttam, mert éreztem, mert tudtam, minden összetört.
Végleg szilánkjaira vált, megragaszthatatlan, egyenesen halálos porfelhő.
Annyira összetört.– Jimin! Végre! Végre! Azt hittem, már sosem ébredsz fel! Két napig csak aludtál! – Chanyeol hajolt felém, ő volt az, és emiatt elcsitult a vihar.
Végre láttam, ki a valódi. Ő volt az egyetlen, az egyetlen, aki tényleg szeretett.
– Saj...sajnálom – mondtam ki nehezen, idegennek ható hangon. Tekintete és tekintetem egymásba torkollott.
– Ne, nem kell! Semmi baj! Ne is erőltessd most magad! – hallgattatott el. – Csak legyél jól! Az a fontos.
– Bátyó – sírtam fel mégis, és vége volt.
Csitítva, szelíden nyugtatva, óvatosan ölelt át. Megtartott, belé kapaszkodtam, nem sodort el többé semmilyen szélvihar.
A bánat, a megbánás, a keserűség millió színe volt ott. Körbevettek.
Már nem volt semmilyen út. Léptem nem vitt tovább.
S nem tudtam küzdeni. Kimerült minden.***
Másnap megeredt az eső, kopogó zajjal a kórterem ablakán. Lemosta az üveget. Tisztán láttam a kinti világot, a kórház parkját, benne a nyárvégi fákat.
Ott áztak, bőrig áztak. Talán reszkettek is...Csend volt, csak az esőcseppek voltak hangosak.
Aztán valaki belépett a szobába, ahol eddig egyedül voltam.
– Jimin! – szólított meg egy kedves hang. Dr. Choi volt az. – Beszélhetünk? Nem zavarok? – kérdezte előzékenyen.
– Dehogy is, gyere csak – erőltetem meg egy halvány mosolyt.
A férfi becsukta maga mögött az ajtót, majd a szobában levő fehér széket az ágyam mellé húzta és letelepedett rá.
– Eddig nem akartunk felzaklatni, ezért nem beszéltünk bizonyos dolgokról, de most hogy teljesen stabil az állapotod, úgy vélem, hogy eljött az ideje ennek – rendkívül megfontoltan beszélt, úgy hogy az ember szinte biztonságban érezte magát, legyen szó bármiről. Nem csoda, hogy pszichiáter volt.
– Beszéljünk csak, jól vagyok – hazudtam, Dr. Choi pedig nyilván tudta is ezt, de inkább nem tette szóvá.
– Jimin, most erősnek kell lenned – sóhajtotta. – És mindenek előtt végre magadra kell gondolnod. – fűzte hozzá, majd még jobban kiegyenesítette a hátát, és az arcán nem látszott más csak teljes komolyság, illetve eltökéltség. – Tisztában vagyok vele, hogy mennyire nehéz számodra a kialakult helyzet, és tudom, hogy megvisel, jobban is, mint azt bárki gondolná. Nem tudom, hogy most pontosan mit gondolsz, vagy hogyan látod a dolgokat, legfőképpen a jövőt, de őszintén mondom, hogy ne várj addig, amíg túl késő lesz – az utolsó mondata visszhangot vert tépázott lelkemben. – Nézd, mind aggódunk miattad. A testvéred, a barátod, és én is. Emlékszel, hogy régebben mit mondtam?
YOU ARE READING
stress ~ jikook ✔️
Fanfiction❝Az voltál amire mindig is igényem volt; szükségleteim kielégítője.❞ Feszültség, mindennapi stressz, düh, frusztráltság, érzelmek és indulatok miket muszáj valahogy levezetni, különben felrobbansz. Korea egyik leghíresebb és legnagyobb cégének veze...