𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣
Először szakadatlan düh, fojtogató harag, tehetetlen megsemmisítettség, majd később kétségbeejtő, szennyes keserűség fakadt bennem, annyi sötét érzelem mart, mint egy pokolban hánykódó lelket.
Csak remegtem és kínosan vergődtem, éreztem a kések pengéjét a halovány lelkemben. Nem ismertem számát a végtelen könnyemnek.Annyira fájt belül, hogy nem volt szó, amely leírja.
Aztán annyira hajtott az őrület, hogy felülkerekedtem. Elfelejtettem a sebeim, a gyönge test sajgását, és össze akartam cellukszozni a szívem porszemeit. Nem vettem észre, hogy azok az apró szemcsék kisebbek, mint a marékból kifolyó homok.
Nem érdekelt már semmi ezen a világon. Elárult minden és mindenki.
De még lélegeztem, még voltam.
S a szemeim csakis egy után kutattak...
Aki nekik fény volt.Nem érdekelt semmilyen tűzvész, ha akart, hát égett.
Ha fájt, hát fájjon minden mozdulat.Mint egy zsinóron rángatott baba, üres tekintettel cselekedtem. Kitéptem a tűt a karomból, szépen vérzett, hagytam hát, mert neki is biztos tetszene...
Kutattam a szobában lévő szekrényben, de nem találtam rendes ruhát, sem cipőt. Megvonam a vállam, de mielőtt elindultam volna, megpillantottam a széken egy szürke pulcsit. Jobb volt a semminél, így azt magamra kapva, óvatosan kinyitottam az ablakot. A kórterem a földszinten volt, előtte állt egy kisebb, fás park, így viszonylag feltűnés nélkül kijutott az ember.
Az eső már elállt, de nedves volt a föld és hűvös volt a szél.
Meztelen talppal lépkedtem a vizes fűben, míg testemet csak egy kórházi ruha és a bő pulcsi fedte, melynek sietve felhúztam a cipzárját, és a fejemre húztam a kapucniját.Chanyeolék nyilván nem számítottak rá, hogy megszököm, legalább is az ablakon keresztül történő mutatványra, biztosan nem voltak felkészülve, legfőképpen a sérüléseim miatt nem tarthatták ezt valószínűnek, hiszen mindenem sajgott, eltört a karom, megrepedt egy bordám, agyrázkódásom volt, aminek köszönhetően még mindig kótyagos voltam és szédült a világ.
Azt gondolhatták, nem vagyok képes elmenni, de én mégis minden lépésért vért izzadva megközdöttem. Hajtott a kétségbeesett fájdalom, a düh és a sötétség.
Olyan voltam, mint aki már mindent elveszített, így lettem én megállíthatatlan.Néhány lépés, és megpillantottam a kórház vaskapuját, de hirtelen megtorpantam. Két furcsa bőrkabátos alak fürkészte a kórházból ki- és beáramló tömeget. Egyből elfogott a rossz sejtelem. Szinte biztosan tudtam, hogy ki miatt állhatnak ott jót magukért.
Megacéloztam magam, és sötét tekintettel vonszoltam magam az ellenkező irányba, még mielőtt a látóterükbe kerültem volna. Más megoldás kellett. A park végébe sétáltam, mély levegőt vettem, még utoljára körbenéztem, majd elszántam magam, és átlendültem a kerítésen, amilyen gyorsan csak tudtam.
Egy kis mellékutca pocsolyájában landoltam, az pulóver ujjába haraptam, hogy elfojtsam a fájdalmas üvöltést, ami feltört a torkomból. Sajgott az oldalam és minden porcikám.
Makacsul fojtottam magamba a felesleges bömbölést, és fel akartam tápászkodni a mocskos vízből, de ekkor egy pár makulátlanul tiszta, elegáns bőrcipőt pillantottam meg magam előtt, mely a pocsolya szélén várakozott.– Ha továbbra is ott gubbasztasz még elkapod a kolerát abból a koszos vízből – szólt a lábbeli tulajdonosának kedves hangja, mire felkaptam a fejem. – Ne nézz így rám, komolyan mondom. Elég gyomorforgató a látványa, szinte fekete minden cseppje – húzta el a szájját.
Teljesen elkeseredtem, mikor felfogtam, hogy újfent kudarcot vallottam. Maga Kim Taehyung kapott rajta szökés közben.
Hogy a fenébe is gondoltam, hogy meg tudom csinálni? Hiszen semmire sem vagyok jó.
YOU ARE READING
stress ~ jikook ✔️
Fanfiction❝Az voltál amire mindig is igényem volt; szükségleteim kielégítője.❞ Feszültség, mindennapi stressz, düh, frusztráltság, érzelmek és indulatok miket muszáj valahogy levezetni, különben felrobbansz. Korea egyik leghíresebb és legnagyobb cégének veze...