.9.

61 20 14
                                    






شانەکەی دەستم دانا .. و هەستامەوە ..

چاوەکانم داخست....

گەر ئەو لە خێزانێکی شاهانەبا ... ئێستا پێکەوە لە هۆڵێکی گەورە لە نێوان هەزارەها خڵک سەمامان ئەکرد .. لە ئاهەنگە گەورە و تایبەتەکەی ڕۆژی لە دایک بوونم ...

قاچەکان و قۆڵەکانم دەستیان کرد بە جوڵە .. لەسەر نوکی پێم  سەمام ئەکرد .. بە دەستێکم لایەکی کراسەکەم گرتبوو...
دەستەکەی ترم لەسەی شانە پانەکەی.....

ئەمتوانی هەست بە دەستی بکەم لەسەر کەمەرم... جوڵە نەرم و پیاوانیەکەی ... لە نێو ئەو جلە فەرمیانە ...
جوڵەی قژم زیاتر ئاوازی دابوو بە کەشەکە ...بە دەور خۆم  سوڕامەوە و دەستی ئەوم لەسەر سەرمەوە گرتبوو...
باڵای بە ڕوونی لە من بەرزترە .. پیاوانە و نەرم و نیان ...

چی گەر لە خێزانێکی شاهانە نەبوو ؟!

ئێمە لە گوندەکەی ئەو چاومان بەیەکتر ئەکەوت ...پێکەوە سەما کلتوریەکانمان ئەکرد لە شەوی ڤیستیڤاڵەکان ...

سەیری یەکتریمان ئەکرد و بزەی گەورەمان ئەکرد ...

ددانە ڕێک و سپیەکانی لە نێو زەردەخەنە گەورە و پیاوانەیەکەی دەر ئەکەوتن ..
ئێسکی گەردنی لە نێو یەخە کراوەکەی ئەو  بلوزە سپەیەی بەری دەر ئەکەوتن .. کە هەر چەن بەرین بوو بەڵام توانای نەبوو جەستە ماسولکەیەکەی بشارێتەوە . ماسولکەیەکی ناوەندی و سروشتی ....

ئەمتوانی هەست بە قوڵایی خۆشەویستیەکەی بکەم لە نێو چاوە قاوایەکانی ...قژە چوکلێتیەکەی ...قاواییەکی کاڵ و جوان لەگەڵ جوڵەکانی ئەهاتەوە سەر چاوی و گە زیاتر حەزی لێبوو بە لاوە دایبدات ...

بەڵام ....

بەڵام...

ئەو شێوەی چۆنە ؟!

سەمــــام لەگەڵ تـــارمـــاییــەکـــەت کردحيث تعيش القصص. اكتشف الآن