Onu iktirmek istedim ama fazla sıkı tutuyordu ve iktiremedim gözlerim kapalıydı elleri saçlarımda dolaştı dudakları boynuma doğru kaydı.
"Y-Yiğit dur"
"Neden?"
"Ben senin hiçbirşeyin değilim dur"
"Sen benim herşeyimsin duramam"
"G-Gerçekten mi?"
"Gerçekten"Boynumu daha fazla öpmeye başladı onu durdurmak istiyordum ben yapamam o benim sadece komşum daha fazlası değil.
"Y-Yiğit dur sen sadece komşumsun"
"Nasıl yani?"
"B-bilmiyorum B-Ben--"Lafımı yarıda kesti ve beni serbest bıraktı.
"Üzgünüm istemediğini bilmiyordum birdaha yapmam"
Salona geçti ve oflaya poflaya koltuğa oturdu televizyonu açtı ve izlemeye başladı. Acaba hata mı yaptım? Onunla olmam mi gerekiyor ben böyle durumlarda biraz aptalım ama Yiğit'i üzmeyi göze alamam içeride üzgün üzgün oturuyordu ve boş boş televizyona bakıyordu. Yanına gittim ve yanına oturdum.
"Kızgın mısın?"
"Evet"
"Niye ben sana ne yaptım?"
"Ben sana değil kendime kızgınım"
"Niye?"
"Aptal aptal sana sormadan seni öptüm ve sen bunu istemiyorsun"
"İstemediğimi nereden çıkardın?"
"Ne demek istiyorsun?"
"Seni durdurdum çünkü camlar açıktı ve bilmiyorum rahatsız hissettim özür dilerim"
"Yani seviyorsun?"
"Bilmem"Bana baktı elini yanağıma koydu ve dudaklarımı yine öpmeye başladı o dudakların sıcaklıklarını hissediyordum yine... Hoşuma gitmiyor diyemem ama garip hissettiriyor. Yiğit'in telefonu çalmaya başladı.
"Efendim ana?"
"Nasılsın oğlum?"
"İyim ana sen nasılsın?"
"Sağol oğlum iyim ne zaman geleceksin?"Yiğit bı an duraksadı telefona baktı sonra bişey hatırlamış gibi oldu.
"Bugün geleceğin ana birazdan gelirim"
"Tamam oğluşum hadi kolay gelsin"
"Sağol ana görüşürüz"
"Görüşürüz"Yiğit telefonu kapadı ve bana baktı.
"Bugün anamın evine gidecektim unuttum şimdi gideceğim benimle gelir misin?"
"Annen ölmedi mi?"
"Öldü bu kadın bana annemi kaybettikten sonra bakan kadın"
"Anladım"
"Ee geliyor musun?"
"Rahatsız olmaz mı?"
"Tabikide hayır insan hiç gelininden rahatsız olur mu"Gelini mi? Yine kızarmaya başladım başımı öptü ve üstünü giyinmeye gitti. O kadına nasıl davranmam gerek bilmiyorum sanırım susmam en iyisi. Ben düşünürken Yiğit geldi en basit kıyafetler bile onun üzerinde şık duruyordu. Araba ile yola çıktık o kadının evine doğru. Biraz gerildim Yiğit elimi tuttu.
"Gerilme güzelim rahat ol"
"Ona nasıl davranmam gerek?"
"İstediğin gibi davranabilirsin sadece nazik ol"
"Peki..."*Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting
RomanceGözü kara bir komutanın aşk ile imtihanı Komutanın aynı ay içerisinde yaşadığı kayıplar (Yavşak komutan aishsishhs)