32.BÖLÜM beklenmedik kayıp

50 4 2
                                    

Yiğit gelen silah ve çığlık sesi ile hemen ayaklandı ve oturma odasına gitti Bahar elleri ile korkudan kulaklarını kapatmış ve kulaklarını yummuştu. Esra şok içinde Ramazan'a bakıyordu, annesi kırık cama bakıyordu, Ramazan da kırık cama bakıyordu ama elinde silah vardı ve o kırık cama doğru tutmuştu.

"Noluyor burda?"

Yiğit'in sesi ile Esra derin bir nefes verdi Bahar hala korkuyrodu. Ramazan elini indirdi ve Yiğit'e baktı.

"Davut şerefsizinin adamı"
"Nerde?"
"Dışarda"
"Ona mı ateş ettin?"
"Evet"
"Aferin"

Yiğit Esra'ya baktı sonra annesine baktı. Yiğit dışarıya çıktı. Bahar'ın elleri titriyordu ve hala aynı vaziyette oturuyordu. Ramazan hemen Bahar'ın yanına oturdu ve ellerini tuttu.

"Korkma çiçeğim bitti"

Bahar Ramazan'a sarıldı hala tir tir titriyordu.

"R-Ramazan korkuyorum"
"Korkma çiçeğim korkma yok bişey"

Ramazan Bahar'a sertçe sarıldı sonra alnını öptü. Esra cama doğru baktı Yiğit hala oradaydı. Yiğit aşağıya eğildi ve adamı sırtladı evden uzaklaşmaya başladı karşıda duran arabaya attı adamı kendisi eve döndü araba anahtarı aldı ve tekrar çıktı. Arabaya binip adamı gömecek bir yere götürdü. Bahar'ın elleri titriyordu hala titriyordu.

"Sakin olsana çiçeğim"
"Sakinim ben"

Sesi bile tiriyordu.

"Sesin mi titredi senin?"
"Y-Yok"
"Şimdi ben bunu o şerefsize ödetirim"
"Hayır Ramazan benimle kal lütfen"

Ramazan Bahar'a baktı korkmuş gözüküyordu onu sakinleştirmek için yerine geri oturdu ve Bahar'ın elini tuttu.

"Tamam çiçeğim burdayım korkma"

Esra cama kitlenmişti.

"Esra iyi misin?"
"İyim çavuşum"
"Niye daldın oraya?"
"Hiç öylesine"

Esra'nın gözleri dolmuştu. Ama hiçbir şey söylemedi sakince Ramazan ve Bahar'a baktı. Bir kaç dakika sonra Yiğit eve döndü.

"Nereye gittin?"
"Hiç"

Esra hala aynı durumda oturuyordu. Yiğit hemen Esra'nın yanına oturdu ve elini tuttu.

"Noldu güzelim?"
"H-Hiç"
"İyi değilsin noldu söyle?"
"Bişey olmadı"
"Yiğit oğlum istersen sen Esra'yi al dışarı çıkın bı hava alın"
"Peki ana"

Yiğit Esra'yi kucakladı ve dışarıya çıktılar. Yiğit Esra kucağındayken biraz yürüdü. Sonra sahil kenarına gidip oturdu kucağında hala Esra vardı.

"Evet güzelim dinliyorum"
"Y-Yiğit"
"Efendim güzelim?"
"B-Ben hamileyim"

Yiğit'in gözleri parladı kalbi deli gibi atmaya başladı. Ramazan ve Bahar ne olur ne olmaz diye onları takip etmişti onlar da çok sevindiler.

"G-Gerçekten mi?"

Yiğit'in sevinçten dolayı sesi titriyordu.

"Evet"
"Peki niye üzgünsün?"
"Çünkü hazır değilim"
"Ne demek hazır değilim"

Yiğit hayal kırıklığına uğradı Esra'ya baktı Esra ağlamak üzereydi. Yiğit'in gözleri dolmuştu yüzünü başka tarafa çevirdi.

"T-Tamam aldırırız sorun değil"
"Ama sen istiyorsun"
"Yok hayır bende hazır değilim"

Yiğit Esra'yi rahatlamak istiyordu ama içten içe çok kırılmıştı gözleri dolmuştu. Yiğit gelen silah sesi ile bakışlarını Esra'ya çevirdi. Esra vuruldu tam karnından. Esra bilincini kaybetti yiğit'in kucağında can vermek üzereydi.

Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin