39.BÖLÜM (yeni bir aşk)

35 4 0
                                    

Hakan ve ailesi sohbet ederken Hakan'ın devresi geldi.

"Hoş geldin devrem nasılsın"
"İyidir devrem sen nasılsın"
"İyidir"
"Bi çay içelim sonra kardeşime yardım et"
"Tamamdır"

Hakan'ın arkadaşı bir bardak çay içti o sırada Hakan'ın kardeşi ile tanıştı.

"Kardeşim Melis, Melis devrem Abdullah"
"Memnun oldum Abdullah abi"
"B-Bende küçük hanım"

Abdullah kızdan etkilenmişti. Proje yapmaya başladılar beraber.

"Abdullah abi ben bu konuyu anlamadım da projeye başlamadan önce konuyu tekrar edebilir misin bana?"
"Tabiki küçük hanım"

Abdullah konuyu anlatmaya başladı. Kız yavaş yavaş anlamaya başladı kız arada bir dudaklarını ıslatıyordu ve bu Abdullah'ın dikkatini fena dağıtıyordu.

"Küçük hanım bişey istesem yapar mısınız?"
"Tabiki Abdullah abi"
"Dudaklarını ıslatmayı bırakır misin?"
"Neden?"
"Dikkatimi dağıtıyor"
"Afedersin abi ama dudaklarım çok kuruduğu için yapıyordum bir daha yapmam"

Abdullah ufak bel çantasını açtı ve içinden paketi açılmamış bir dudak nemlendiricisi alıp kıza verdi.

"Al bunu sür"
"Yanında nemlendirici mi dolaştırıyorsun?"
"Yok birisi benden istemişti de ona almıştım"
"Kız arkadaşın mi?"
"Yok benim kız arkadaşım yok"
"Kim istedi o zaman?"
"Ne önemi var canım sen sür işte"
"Yok al bunu isteyen kişiye ver"
"Ben ona yenisini alırım merak etme"
"Sağol"

Kız tam nemlendiriciyi açarken dışarıdan büyük bir patlama sesi geldi kız hemen korktu ve elleri ile kulaklarını kapatıp bağırdı. O sırada Abdullah kızı sakinleştirmek için ona sarıldı.

"Şşş sakin ol yok bişey"
"Abi!"

Odaya Hakan girdi.

"Noldu?"
"Bilmem dışardan bir ses geldi kız kardeşin bağırmaya başladı"
"Onun yüksek seslere hassasiyet var da"
"Ha anladım"
"Melis iyisin dimi?"
"İ-İyim abi merak etme"

Hakan kapıyı kapatıp gitti. Kız sakinleştikten sonra Abdullah ona sarılmayı bıraktı. Ama o bir kaç dakika bile Abdullah için heyecanlandırıcıydı.

"İyi misin küçük hanım?"
"İyim abi merak etme"

Kız nemlendiriciyi tekrar açmak istedi ama elinde derman yoktu ve nemlendirici elinden düştü elleri titriyordu. Abdullah düşen nemlendiriciyi açtı ve kızın dudağına sürmeye başladı. Onun dudaklarına hayran bir şekilde sürerken ona aşık olmamayı diledi.

"T-Teşekkürler abi"
"Rica ederim güzelim"

Kız kızarmaya başladı. Ramazan nemlendiriciyi kapatıp masaya bıraktı. Kızın titreyen ellerine baktı. Onu biraz da olsa sakinleştirmek için ellerini tuttu ve ovalamaya başladı.

"Ne zamandan beridir böylesin?"
"Küçüklükten beridir"

Kızın kolu kaşınmaya başladı ve kız büyük bir hırsla kolunu kaşımaya başladı. Bir kaç saniye sonra kızın kolu kanamaya başladı. Abdullah kız elini kaşımayı bıraksın diye ellerini daha sıkı tuttu. Kızın kıyafetinin kollarını yukarıya sıvazladı.

"Bu yara izleri de ne?"
"Abi ben self mutilasyon hastasıyım"
"N-Ne? Peki sebebi ne?"

Abdullah şoka uğramıştı kız başını eğdi.

"Bu konuyu şuan konuşmasak olur mu?"
"Tabiki güzelim özür dilerim sorduğum için"

Abdullah kızın kolundaki kanları sildi. Sonra çantasından sargı bezi çıkardı ve kızın kolunu sardı. Kızın açık olan saçlarını yüzünün çoğu tarafını kaplamıştı. Abdullah yavaşça kızın saçlarını kulağının arkasına alarak yüzüne baktı. Heryeri morarmış ve yara içindeydi.

Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin