87.BÖLÜM

9 2 0
                                    

"nerde kalmıştık?"

Hakan gerilmeye başladı çünkü Kaan'a en ufak bir yanlış yapmak istemiyordu.

"K-Kaan"
"Söyle bakalım?"
"Ş-Şey... Sana aşık d-değilim"
"İnanayım mi?"

Kaan Hakan'ın yanında oturdu ve kollarını beline doladı.

"İ-İnan aşık değilim"

Kaan duraksadı, bir kaç saniye Hakan'a baktı, Hakan Kaan'ın gözlerine bakmaktan çekiniyordu ve sürekli Kaan'ın kollarına bakıyordu. Hakan elini hafifçe Kaan'ın kolunun üstüne koydu.
Kaan onu dinlemeden boynunu öpmeye başladı.

"S-Sana aşık değilim dedim"
"Bana aşık olmasaydın"
"Evet?"
"Yaptıklarıma engel olurdun"

Hakan kızarmaya başladı ve bahane bulmaya çalıştı ama hiçbirşey bulamamıştı.

"P-Peki ya sen? S-Sen b-bana aşık mısın?"

Kaan Hakan'ın dudaklarına çok yakınken duraksadı ve gülümsedi.

"Aşığım, takıntım var, hele o gözlerin.. beni benden alıyor"

Hakan kızarmaya başladı, Kaan tam Hakan'ın elini tutmuş onu öpecekti ki Kaan'ın telefonu çalmaya başladı. Babası arıyordu.
Kaan bir süre babası ile konuştu sonra telefonu bırakıp Hakan'a baktı.

"Müjdemi isterimm"
"Noldu ki?"
"Babam beni ve seni 'zorunlu' olarak başka şehre gönderecek"
"Peki buna neden sevindin ki?"

Kaan alaycı bir şekilde gülümsedi, sonra bir elini Hakan'ın yanağına koyup yüzünü kendi yüzüne çevirdi ve gözlerine baktı.

"Burda olduğun sürece Yiğit görür korkusu ile benden uzak kalacağını çok iyi biliyorum ama orda öyle bir derdin olmayacak ve seni istediğim kadar öpücem"

Hakan kızarmaya başladı ve Kaan ile göz temasını koparıp Kaan'ın tuttuğu eline bakmaya başladı. Kaan, Hakan'ın yanağında olan elini yavaşça aşağıya kaydırıp çenesine geldi. Baş parmağını dudaklarının üstüne koydu ve hafifçe dudaklarını araladı. O arada Hakan refleks olarak ağzını hafif açtı. Kaan baş parmağını Hakan'ın ağzında bir kaç saniye bekletti sonra yavaşça çekip Hakan'ın elini tuttu.

"K-Kaan"
"Efendim?"
"Allah aşkına öpeceksen öp heyecandan kalp krizi geçireceğim"
"Öpmemi mi istiyorsun?"

Hakan kızardı ve gözlerini kapadı. Derin bir nefes aldıktan sonra elinde olan Kaan'ın ellerini daha sıkı tuttu.

"İ-İstiyorum Kaan, ö-öp"

Kaan Hakan'ın çenesini yanaklarını ve dudaklarının kenarlarını öpmüştü ama asla dudağına hedef almamıştı. Tekrardan baş parmağını dudaklarının arasına koyduğunda Hakan bu sefer Kaan'ın baş parmağını hafif hafif öptü. O sırada kapı açılma sesi gelince Kaan hemen Hakan'ı rahat bıraktı ve başını geriye yaslayıp gözlerini kapattı.

"Biz geldik"
"A hoş geldiniz abilerr"
"Hoş bulduk abicim nasılsın"
"İyidir abi sen"
"İyim bende"

Herkes eski yerini alınca Hakan arada bir Kaan'a bakış atıyordu. Kaan Hakan'ın gözlerine baktı ve az önce dudaklarının arasına koyduğu baş parmağını hafifçe öptü. Hakan kızarmaya başladı ve sessizce birşeyler demeye çalıştı.

"Neden öpmedin?"
"Öptüm ya"
"A-Ama d-dudağımı öpmedin"

Kaan hafifçe sırıttı ve uykusu gelmiş gibi davrandı.

"Yiğit abi ben eve gideyim babam az önce aradı"
"Tamam ufaklık dikkatli git"
"Peki abi"

Yiğit Hakan'a baktı.

"Kaan'ı eve bırakıp gelir misin rica etsem?"
"Tabiki"

Yiğit Hakan'a motor anahtarlarını vermişti. Çıktıklarında Hakan motoru Kaan'ın sürmesini istedi. Kaan bindiğinde Hakan da arkasına bindi. Kaan motoru sürmeye başladığında Hakan Kaan'ın beline sardığı kolların ve omzuna yasladığı başın tadını çıkarıyordu, kask biraz engel olsada yinede kokusunu alabiliyordu. Kaan motoru müsait bir yerde durdurdu.

"Hakan"
"E-Efendim?"
"Sana deli gibi aşığım benimle çıkar mısın?"

Hakan kızarmaya başladı ve bir kaç saniye sadece Kaan'a baktı. Kaan kaskını çıkarttı ve sonra da Hakan'ın kaskını çıkarttı.

"Evet?"
"D-Düşünmek için zaman verebilir misin?"
"Tabiki veririm kararını verdiğinde beni ara"
"T-Tamam"

Hakan tam kaskı yeniden takmak üzereydi ki Kaan onun elini tuttu ve kaskı biraz aşağıya indirip Hakan'ın boynunu öptü.

"O kadar güzel kokuyorsun ki"

Hakan kızardıkça kızarıyordu ve bu Kaan'ın çok hoşuna gidiyordu. Eve vardıklarında Kaan Hakan'a onun evinde kalmasını teklif etti.

"A-Ama Yiğit?"
"Ben hallederim sen geç içeriye"

Hakan hiç tereddüt etmeden içeriye girdi, Kaan Yiğit'i aradı.

"Efendim ufaklık?"
"Yiğit abi evde babam yok tek başıma korkuyorum da Hakan abi bu gece burda kalsa olur mu?"
"Tabiki ufaklık tabiki olur"
"Teşekürler abi"
"Rica ederim ufaklık iyi dinlenmeler"
"Sağol"

Kaan telefonu kapattı ve Hakan'a baktı.

"Ş-Şey öyle bakma"
"Neden?"
"H-H-Heyecanlanıyorum"

Kaan alaycı bir şekilde gülümsedi sonra Hakan'ın yanına oturup tek kolunu Hakan'ın beline sardı.

"Evet cevabını tam olarak ne zaman duyabilirim?"
"K-Kaan"
"Dinliyorum"
"Y-Yiğit üzülür"
"Sence de Yiğit'i fazla önemsemedik mi? Kaç kere ikimizi de aldattı ve biz inatla affettik. Bence bizi gerçek anlamda istemiyor sadece yalnızlığını gidermek istiyor"
"Y-Y-Yani e-e-evet mi diyeyim?"
"Sana kalmış, istersen evet de istersen hayır de"

Hakan kızarmaya başladı, Kaan arkasına yaslandı başını geriye doğru atıp koltuğun üst kısmına yasladı, Hakan'ın belini biraz daha sıkı tutup Hakan'ı kendine çekti.

"Ama sana bişey diyeyim mi, Yiğit orgeneralın kızı ile arası yakınlaşınca ikimizi de bırakır"
"K-K-Kim?"
"Merve var ya hani şu çıtı pıtı Yiğit'in yanında gezen kız"
"Haa evet"
"İşte o"
"Y-Yani Yiğit bizi sevmiyor mu?"
"Bilmem ama emin olduğum bişey var o kız için bizi bırakır"

Hakan bı kaç saniye karşıdaki duvara baktı, sonra Kaan'a baktı. Kaan Hakan'ın gözlerine baktı.

"Gözlerin--"
"Evet Kaan"

Hakan Kaan'ın lafını kesmişti. Kaan'ın dudakları aralık kalmış ki Hakan onun çıkma teklifini kabul etti. Kaan heyecanla gülümsedi ve Hakan'a sarıldı. Hakan o kadar kızarmıştı ki yüzünü Kaan'ın boynuna gömmüştü.

"Zorunlu mu evet dedin yoksa istiyor musun?"
"İstiyorum Kaan seni istiyorum, her zerreni istiyorum. O güzel ellerin, dudakların, saçların, gözlerin ve en önemlisi kalbin bana ait olsun istiyorum benim olmanı istiyorum"

Kaan gülümsedi ve Hakan'ı belinden kendine çekip tekrardan sarıldı.

"Sana aitim artık. Her zerremle"

Hakan heyecandan çığlık atmamak için dudaklarını birbirine bastırmıştı ve yüzünü Kaan'ın boynuna gömmüştü.

"Kaan"
"Efendim birtanem"
"B-B-Bir kaç dakika sarılsak olur mu?"
"Olur da neden affallayarak konuştun?"
"S-Sen birtanem diyince heyecanlandım"
"Senin heyecanını yerim ben"

Kaan Hakan'ın boynunu hafif ısırdı ve ona sadece sarıldı. İkiside huzur bulmuştu ve en çok da Hakan rahatlamıştı.

*Devam edecek...

Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin