Beğenin lütfennn<3
"kim vurmuş?"
"Bilmiyorum Yiğit bilmiyorum Melis söyledi o da bayıldı"
"Nerde?"
"Bilmiyorum Ramazan abi gitti hastaneye götürüyordur büyük ihtimalle"
"Tamam"Yiğit telefonu kapatıp Ramazan'ı aradı ve nerde olduğunu sordu. Olduğu yer olan yani şehir Hastanesine gitti.
"Nerde?"
"İçeri aldılar abi ameliyat edecekler"
"N-Neresinden vuruldu?"
"Karaciğerini yakındı abi"Yiğit bı an dengesini kaybetti. Ramazan onu tutmasaydı yere düşecekti. Ramazan Yiğit'i sakince sandalyeye oturttu.
"Sakin ol abi eminim iyileşecek"
"R-Ramazan ya bişey olursa"
"Olmayacak abi olmayacak"Yiğit otururken Hakan Ramazan'ı aradı ve nerde olduğunu sorup olduğu yere geldiler. Melis güçsüz bir şekilde ameliyathaneye bakıyordu ve hiçbir şey umurunda değildi.
"Kim yapmış Ramazan bunu en kısa sürede bul ve bana söyle"
"Merak etme abi bulucam"Doktorlar içeriden çıktığında Melis kapı kapanmadan içeriye girdi ve bunu fark eden tek kişi Yiğit oldu. Melis içerde kanlar içinde yatan Abdullah'ı görünce gözyaşları akmaya başladı ve Abdullah'ın elini tuttu.
"A-Abdullah, hani beni bırakmayacaktın? Nolur kendine gel bırakma beni nolur bırakma beni"
Doktorlar kapıyı tekrar açıp içeriye girdiklerinde Melis'i gördüler.
"Hanımefendi dışarıya çıkmanız lazım"
"A-Ama--"
"Hanımefendi bu hastanın sağlığı için önemli"Doktor Melis'in kolundan tuttuğunda Melis acı çeker gibi bağırdı.
"Dokunma bana tutma kolumu gitmicem işte burdan gitmicem!"
Yiğit bu sesleri duyunca hemşireye kapıyı açmasını emretti ve içeriye girdi.
"Doktor bey, rahat bırakın kızı"
"Ama efendim bu hastanın sağlığı için önemli, onu normal dinlenme odalarına götürdüğümüz zaman yanına gelebilir hastanın"Yiğit Melis'e baktı, Melis gözleri dolmuş bir şekilde Yiğit'e baktı ve başını olumsuz anlamda salladı.
"İstemiyorum Yiğit abi bırakmak istemiyorum Abdullah'ı lütfen abi kalayım nolur, belki doktorlar canını acıtır"
"Acıtmazlar güzelim hem doktor abiler ona anestezi etkisi yarattılar hissetmiyor hiçbişey merak etme"
"Yiğit abi lütfen gitmek istemiyorum"
"Ama gitmezsek Abdullah'a bişey olabilir bunu kimse istemez"Melis Abdullah'ın elini tuttu ve eline eğilip öptü.. yüzünü bir kaç saniye Abdullah'ın eline bastırdı sonra fısıldadı.
"Beni bırakma lütfen"
Melis odadan çıktığında Yiğit de hemen arkasından çıktı.
"Y-Yiğit abi"
"Efendim cimcime"
"İ-İyileşir değil mi?"
"İyileşir cimcime merak etme iyileşir"Melis ameliyathane kapısının önünde oturdu ve başını dizlerinin arasına aldı.o süre zarfında büyük bir sessizlik oldu ama sonra Melis aniden bağırmaya ve kendini hirpalamaya başladı. Yiğit Ramazan ve Hakan onu durdurmaya çalışsa da başaramadı. O anda doktorlar Abdullah'ı diğer odaya nakil etmek için odadan çıkardılar. Melis Abdullah'ın yüzünü görünce duraksadı ve kendini hırpalamayı kesti.
"A-Abdullah"
Doktorlar Abdullah'ı kendi odasına götürdüklerinden Yiğit doktorlar ile konuşup Melis'in girmesine izin verdiler. Melis hemen içeriye girdi ve Abdullah'ın elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting
RomanceGözü kara bir komutanın aşk ile imtihanı Komutanın aynı ay içerisinde yaşadığı kayıplar (Yavşak komutan aishsishhs)