Hakan sabah uyandığı an hemen koşarak Generalin yanına gitti.
"Buyur Hakan?"
"Generalim bugün benim askerliğimin son günü ve ben gönüllü askerlik yapmak istiyorum gitmek istemiyorum"
"Bu istediğini gözden geçireceğim ama ben cevap verene kadar evine git"
"Emredersiniz Generalim"Hakan ve Generalin ofisinden çıktı ve eşyalarını topladı Yiğit'in ofisine gitti.
"Komutanım!"
"Ey aslanım?"
"Ben gidiyorum"
"Nereye?"
"Askerliğim bittiiiii"
"Ne mutlusun be"
"Tabii"Hakan dışarıya çıktığında bütün arkadaşları onu karşılamak için bekliyrodu.
"Komutanım"
"Efendim?"
"Ne albay ne yarbay alayınıza bay bayy"
"Sen geri gelince görürsün"Herkes gülmeye başladı. Hakan Yiğit'i geri dönene kadar son bir kez öpmek istedi ama Yiğit izin vermedi.
"Aslanım General bakıyor olmaz"
"Ne yani! Ben sizi hep uzaktan mı seveceğim? Hiç mi beraber uyanamayacağız?"
"Hakan sen gel benimle"Yiğit kendi ofisine girdi Hakan da arkasından gitti. Yiğit Hakan'ı
kapıya yasladı."Aslanım sen ne agresif bir insanın"
"K-Komutanım b-ben--"Yiğit Hakan'ı öpmeye başladı. Hakan'ın telefonu çalmaya başladı annesi arıyordu.
"Efendim annem?"
"Ne zaman geleceksin oğlum gözüm yollarda kaldı"
"Geliyorum anneciğim yoldayım"
"Tamam oğluşum geç kalma"Hakan telefonu kapadı.
"Oraya vardığında bana konum at"
"Emredersiniz komutanım"
"Hadi git bakalım annen bekliyor meraklanmasın"
"Tamam komutanım"Hakan Yiğit'e sertçe sarıldı.
"Yürüyerek mi gidiceksin?"
"Yok komutanım taksiye bineceğim ev biraz uzak"Yiğit cebinden araba anahtarlarını çıkardı ve Hakan'ın cebine koydu.
"Dikkatli kullan"
"K-Komutanım gerek yok"
"Hadi annen merak edecek"
"Sağolun komutanım"Hakan son kez Yiğit'e sarıldı ve Yiğit'in arabasına bindi. Arabada Yiğit'in kokusu vardı. Hakan o kokuyu derin derin içine çekti ve kocaman gülümseyip arabayı sürmeye başladı...
Hakan eve vardığında kapıyı annesi açtı. Hakan annesine sıkı sıkı sarıldı.
"Oğluşum ne çok özlemişim senii"
"Bende seni özledim annnem"İçeriye geçtiler. Hakan heyecanlı bir şekilde annesi ile sohbet ederken Yiğit mesaj attı.
Aşkımm:nerdesin?
Siz: vardım komutanım
Aşkımm:niye yazmadın ve konum atmadın?
Siz:unuttum afedersin
Aşkımm:birdaha olmasın şimdi at konumu
*Canlı konum paylaşıldı
Siz:al aşkımm
Aşkımm: vay sen bana böyle seslenmeyi bilir mıydın ya?
Siz: aşk olsun komutanım
Aşkımm:olsun Hakanım olsun aşk olsun seninle olsun herşey olsun
Siz:yerim ben seni
Aşkımm:hadi sen annen ile sohbet et
Siz:tamam bitanemmHakan annesi ile konuşmaya devam etti. O sırada kapı çaldı Hakan'ın annesi açtı.
"Merhabalar teyzeciğim oğlunuz yok mu?"
"Var oğlum içeriye geçmek ister misin?"
"Olur teyzeciğim geçeyim"Yiğit içeriye geçti Hakan Yiğit'i görünce şaşırdı ve hemen ayağa kalktı.
"K-Komutanım?"
"Naber aslanım"
"İyidir komutanım siz?"
"İyidir"
"A bu bey oğul senin komutanın mi?"
"Evet anneciğim"
"Memnun oldum oğlum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting
RomanceGözü kara bir komutanın aşk ile imtihanı Komutanın aynı ay içerisinde yaşadığı kayıplar (Yavşak komutan aishsishhs)