"Yiğit abi"
"Efendim ufaklık?"
"Ailene noldu?"Yiğit aniden duraksadı, Kaan'ın beline sarılı olan kolları gevşedi.
"Yanlış bişey sorduysam özür--"
"Yok hayır yanlış bişey sormadın"Yiğit odasının duvarında asılı olan aile tablosuna baktı. Tabloda Yiğit, annesi, babası, kız kardeşi ve Ramazan vardı.
"A-Annem öldü..."
"Neden?"
"Öldürüldü, örgüt tarafından, küçük kız kardeşim kayıp nerede bilmiyorum. Ona yıllardır ulaşamıyorum"
"Peki ya babanı seviyor musun?"
"B-Bilmiyorum ona biraz kızgınım"
"Neden?"
"Çünkü ben onu yirmi yılı aşkın bir süredir öldü diye sanıyorum ve babam emrinde olduğum General çıkıyor. Bu çok kırıcı"
"O senin iyiliğin için söylemedi"
"Yıllarca General ile beraber babam olduğunu bilmeden yaşadım. Onunla tam 15 yıl beraber yaşadım, ve babam olduğunu öğreneli daha bir kaç ay oluyor. O anki sinir ile askerliği bırakmayı bile düşünmüştüm...."
"Ama bunu iyiliğin için yaptı biliyorsun öyle değil mi?"
"Evet... Bunda nasıl bir iyilik olacaksa"
"Ya babanı suçlama, babanın ne yaşadığını bilmiyorsun. Nasıl bir süreçten geçtiğini bilmiyorsun ve ona böyle haksızlık ediyorsun. Tamam kızgın olmakta haklısın ama bunu fazla dışa yansıtıyorsun. Baban bir kaç gün önce sen kapıyı çarparak gidince 'keşke babası olduğumu söylemeseydim' dedi. Biraz nazik davransan nasıl olur?"
"General yani babam senin neyin oluyor?"
"Üvey babam"
"Üvey baban?"
"Yetimhaneden aldı beni ve Ecrin'i"
"Ecrin gerçek kardeşin mi?"
"Evet öyle"
"Üvey babam diyince bı an sandım ki--"
"Saçmalama"
"Dürüst ol sen benim yerime olsaydın sende aynı şeyi düşünürdün"
"Büyük ihtimalle"Yiğit bir kaç saniye sadece Kaan'a baktı.
"Noldu?"
"Şimdi biz kardeş miyiz?"
"Saçmalama Yiğit"Kaan Yiğit'in karnına vurdu.
"Bırak benim uykum var"
"Ama yarım kalmıştı"
"Yiğit"
"Tamam..."Kaan hemen yatağa yatıp uyudu. Yiğit de boş boş bakıp o da uyudu.
*Ertesi gün
Yiğit uyandığında Kaan hala uyuyordu. Yiğit Kaan'ı rahatsız etmeden banyoya gitti ve üstünü çıkardı. Tam yıkanmaya başladığında kapı çaldı, Yiğit suyun sesinden dolayı duymadı. Kaan uyanıp kapıyı açtı. Ramazan gelmişti.
"Hoş geldin Ramazan abişko"
"Hoş bulduk abicim"
"Nasılsın abişko"
"İyidir abicim, Yiğit yok mu?"
"Var yıkanıyor"
"Haa"Ramazan içeriye gidince Kaan arkada duran Abdullah'ı farketti.
"A Abdullah abi hoş geldin"
"Hoş bulduk"Abdullah da içeriye geçti ama banyo kapısının önünde durdu.
"Kaan gelsene bı"
"Geleyim abi"Kaan Abdullah'ın yanına gelince Abdullah banyo kapısını açtı ve Kaan'ı içeriye iktirip kapıyı kapatıp açmaması için sıkıca tuttu.
Kaan kızarmaya başladı ve gözlerini kapadı. Yiğit banyoya birinin girdiğini farkedince suyu kapatıp duşakabinin kapısını ufak araladı."Ufaklık?"
"Y-Yiğit vallaha ben girmedim Abdullah abi iktirdi"Yiğit pis pis sıtmaya başladı ve Kaan'ı duşakabinin içine çekti ve kapıyı kapadı. Kaan'ın gözlerini açmadı.
"Y-Yiğit dur, sesimiz içeriye gidicek"
Yiğit Kaan'ı rahatlatmak için suyu açtı. Su soğuk olunca Kaan aniden Yiğit'in çıplak bedenine sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting
RomanceGözü kara bir komutanın aşk ile imtihanı Komutanın aynı ay içerisinde yaşadığı kayıplar (Yavşak komutan aishsishhs)