Sabah uyandığında Yiğit yoktu bugün anneler günüydü hemen anneme bir mesaj çektim annem bana teşekkür mesajı atmış ona bir kaç gün önce bugüne özel hediye göndermiştim kargo bugün ulaşmış. Yiğit'i aradım ama açmadı. Yiğit'in komutanlıkta olduğunu düşündüm ve komutanlığa doğru yol aldım hava güzeldi yürüyerek gitmeye karar verdim. Giderken başka bir yoldan gittim ve mezarlıktan geçerken Yiğit'in sesini duydum.
"Anneciğim anneler günün kutlu olsun seni çok seviyorum seni çok özlüyorum yine sensizim anne bana herşeyi öğrettin ama bana sensiz olmayı öğretemedin öğrenemedim. Seni çok özlüyorum annem"
Yanına yaklaştım ağlıyordu yanına oturdum.
"Yiğit"
"Özlüyorum Esra çok özlüyorum"Yiğit daha fazla ağlamaya başladı ve yüzünü benim omzuma koydu hüngür hüngür ağlıyordu.
"Tamam aşkım ağlama bak annen üzülecek"
"Onun anneler günü benim annesizlik günüm"
"Y-Yiğit lütfen ağlama"Yiğit bana baktı ve sarıldı.
"Hadi Yiğit annenin yani diğer annenin anneler gününü kutlamaya gidelim"
"Olur aşkım gidelim"Kalktık Yiğit elimi tuttu ve yürümeye başladık.
"Motorum az ilerde"
Sesi titriyordu elini daha sıkı tuttum.
"Yiğit lütfen kendini üzme"
"Yok aşkım ya üzülmedim"
"Belli oluyor"Motorun yanına vardığımızda bana kaskı uzattı.
"Al bakalım sıkı tutun tamam mı?"
"Ay Yiğit sanki bebek taşıyorsun"
"Sen benim bebeğim değil misin?"Yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Motora bindik Yiğit fazla hızlı gitmiyordu ama arabadan daha hızlı gidiyordu bir kaç dakika sonra oraya vardık Yiğit yolda durup çiçek ve hediye almıştı. Kapıyı tıklattı annesi açtı.
"Anneler günün kutlu olsun dünyanın en şirin annesi"
Kadının gözleri dolmaya başladı ve Yiğit'e sarıldı içeriye geçtik ve oturduk Yiğit eski ailesini hatırlamış olacak ki gözleri dolmaya başladı.
"Komutanım 15 dakika sonra operasyona gitmemiz gerekiyor"
"Alındı anlaşıldı"Yiğit bana baktı sonra yavaşça yanağımı öpüp kalktı.
"Ben gelmeyeyim mi?"
"Yok sen annemler ile kal benim ne zaman döneceğim belli değil"
"Benim işlerim var işlerim bitince geri gelsem"
"Tamam aşkım ben seni bırakayım"
"Tamam"Annesiyle vedalaşıp çıktık Yiğit beni eve bırakıp gitti. Kendi evime gideceğimi düşündü ama ben Yiğit'in yedek anahtarlarını kullanıp onun evine girdim. Kokusunu biraz aldıktan sonra evini aramaya başladım onu mutlu edebilecek herhangi bişey. Çabuk olmalıydım Yiğit'in ne zaman döneceği belli değil her an her dakika gelebilir. Bişeyler aradım ama bulduğum sadece bir kaç fotoğraf ev yemeği ve pizza demek Yiğit pizza seviyor ha? Kendi evime gittim ve pizza hazırlamaya başladım Allah'tan bütün malzemeleri vardı ki markete gitmek ile zaman harcamadım umarım Yiğit yemek hazır olmadan gelmez.
U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U
Yemek hazır olmasına 5 dakika kalmıştı ki kapı çaldı. Kapıyı açtım Yiğit gelmişti kocaman çiçek buketi vardı elinde.
"Anneler günün kutlu olsun birtanem"
Kocaman gülümsedi ben daha anne olmadan böyle şeyler yapmaya başladıysa ben anne olunca neler yapacak merak ediyorum.
"Sağol aşkım da ben daha anne olmadım ki"
"Ama olacaksın hemde dünyanın en iyi annesi"
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum"Sarıldık sonra yemeğe oturduk Yiğit pizzayı görünce gözleri parladı.
"Kendin mi yaptın?"
"Tabikide pizzayı kim sevmez ki hem düşündüm ki senin gibi olgun yakışıklı ve değerli biri ev yemeklerini daha çok sever"
"Nerden bildin ya"
"Hissettim"
"Seni seviyorum meleğim"
"Bende seni seviyorum yakışıklım"Yemek yemeye başladık yemek bitince de film izlemeye başladık romantik film izliyorduk ben biraz uykusuzdum Yiğit tam beni öptüğünde dudaklarının verdiği rahatlık ile uyuya kaldım.
U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U U
*Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting
RomanceGözü kara bir komutanın aşk ile imtihanı Komutanın aynı ay içerisinde yaşadığı kayıplar (Yavşak komutan aishsishhs)