21.BÖLÜM

63 8 13
                                    

Esra onların yanına gitti ve kıza dik dik bakmaya başladı.

"Bu kız kim?"
"Hoş geldin Esram, bu kız benim lise arkadaşım"
"Ay Esra bu mu? Çok tatlısın ya"
"Teşekkürler, senin adın ne?"
"Defne"
"Memnun oldum"
"Bende çok memnun oldum. Yiğit senden o kadar çok bahsetti ki seni çok merak ediyordum harbiden anlattığından daha güzelsin"

Esra kızarmaya başladı sevmişti bu kızı ilk başta yanlış anladı ama bir sorun olduğunu düşünmüyordu.

"Teşekkürler o senin güzelliğin"
"Neyse Yiğit ben gideyim biraz işlerim var adliyede sonra tekrar uğrarım"
"Tamamdır"
"Görüşürüz Esra"
"Görüşürüz yine beklerim"

Kız gitti Esra sevmişti kızı Yiğit ayağa kalktı ve Esra'nın elini tuttu sonra askerlerin yanına gitti.

"Antrenman bitti mi uzman?"
"Bitti komutanım"
"Hadi yemekhaneye"
"Emredersiniz komutanım!"

Askerler sıra oldu ve yemekhaneye doğru gitti Esra da arkalarından gitmek istedi ama Yiğit onun elini tuttuğu için gidemedi haraket etmeye çalıştı Yiğit'i çekiyordu ama Yiğit'i bir cm bile haraket ettiremedi.

"Duvar gibi adamsın yemin ederim"
"Sağol güzelim"
"Bende yemek istiyorum"
"Tamam güzelim gidelim"
"Hayır askerlerle"
"Tamam güzelim git"
"Sen?"
"Ben tokum"
"Değilsin"

Esra Yiğit'i yemek yemeye zorladı ve beraber yemekhaneye gittiler. Yemek yerken bol bol sohbet ediyorlardı.

"Yiğit evlenelim artık bıktım"
"İstiyorum ama--"
"Ama ne?"
"Esra zamanımız olmadı biliyorsun"
"Hayır sadece oyalıyorsun"
"Saçmalama Esra neden oyalayayım seni?"
"Oyalıyorsun işte"

Esra tabağındaki yemek ile bakışıyordu göz yaşları akmaya başladı. Yiğit Esra'nın ağladığını farkedince hemen yanına oturdu ve sarıldı.

"Allah benim belamı versin"
"Niye?"
"Oyalamıyorum seni güzelim sadece zamanımız olmadı"

Askerler onlara bakıyordu ama ne Yiğit nede Esra umursuyordu bunu.

"İşinden izin almıştın ama her gün geliyorsun"
"Güzelim şu aptallara baksana ben olmadan napacaklar"
"Aşk olsun komutanım"
"Kes sesini uzman"
"Emredersiniz komutanım"

Ramazan kıkırdadı ama Esra heyet ciddiydi gözleri dolmuştu ama sinirliydi. Bir kadın geldi Yiğit ile konuştu ama fazla samimi konuşuyordu Esra'nın içindeki kıskançlık tohumları got gide artıyordu. Yiğit ellerini yıkamak için lavaboya gitti.

"Sen kimsin be!?"
"Yiğit'in sevgilisi"
"N-Ne"

Esra duyduklarına inanamamıştı kızın eline baktı Yiğit'in elindeki yüzüğün aynısı Yiğit o yüzüğü parmağında asla çıkarmazdı demek bir sebebi varmış ha?  Yiğit bir kaç dakika sonra geldi Esra sinirlenmişti ama Yiğit hiç birşey demeden oturdu kız Yiğit'in yanağını öpüp gitti.

"Kimdi o kız?"
"Gereksiz arkadaş çevremden gereksiz biri"
"Neden öptü seni?"
"Bilmem"

Esra Yiğit'e baktı Yiğit hiçbirşey demeden telefonu ile ilgilenmeye başladı Ramazan ortamdaki gerginliği farketti Esra'yı rahatlamayı denedi ama başaramadı.

"Sana inanamıyorum Yiğit!"
"Noldu güzelim?"

Esra ayağa kalktı onunla beraber Yiğit de kalktı Esra hiçbirşey demek istemedi Yiğit'in yüzüne sert bir tokat attı ve gitti. Yiğit öylece bakakaldı Esra'nın neden öyle davrandığını anlamadı.

"Noldu buna?"
"Kıskandı komutanım"
"Kimi?"
"Az önceki kızı"

Esra arabasına binip gitti gözleri dolmuştu yolda ağlamaya başladı.

Komutan Ve İlk Aşkı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin