Seorang pemuda tersedar dari lenanya. Dia dapati dirinya sedang telanjang bulat terbaring dalam keadaan kaki dan tangannya terikat di setiap penjuru katil. Pemuda itu kelihatan cemas dan memerhatikan sekelilingnya. Dirinya sedang terikat di sebuah bilik yang asing bagi dirinya.
Tiada penghawa dingin di pasang di bilik itu, namun suasana dingin malam membuatkan badannya menggigil kesejukan. Walaupun dinding biliknya hanya berdindingkan kayu, perabot yang menghiasi biliknya itu kelihatan seperti perabut mewah. Pemuda itu cuba untuk meronta-ronta untuk membebaskan diri tetapi usahanya menemui jalan buntu.
"Assalaamualaikum ... " suara lembut wanita kerdengaran serentak dengan pintu bilik terbuka. Wanita yang hanya berkain telekung solat berwarna biru tua masuk kedalam bilik itu sambil tersenyum melihat lelaki yang tertambat tidak berpakaian diatas katil itu. Pemuda itu terperanjat melihat kehadiran wanita itu dan merasa gugup sehingga tidak mampu menjawab salam yang diberikan wanita tadi. Dari raut wajah lelaki itu, jelas dia mengenali siapa wanita itu. Mukanya merah padam saat wanita itu duduk disisinya.
"Assalaamualaikum .. " sapa wanita itu lagi dengan melemparkan senyumannya yang manis.
"Waa .. waalaikumusalam ... " jawap pemuda itu tergagap-gagap. Mereka bertentang mata seketika. Wanita itu menatapnya sambil tersenyum sedangkan lelaki itu pula merenung wanita itu dengan penuh tanda tanya.
"Usta .. Ustazah ... "belum sempat pemuda itu menghabiskan ayatnya, mulutnya dikucup oleh wanita disisinya.
Tiada apa yang boleh pemuda itu buat dalam keadaan keempat kudratnya tertambat melainkan hanya pasrah di gomol oleh sang Ustazah. Terasa tangan wanita dibalik kain telekungnya itu lincah meraba-raba dada lelaki yang berotot itu sambil tetap mengucup pemuda itu dengan penuh nafsu.
Ternyata nafsu pemuda itu berjaya dibangkitkan dengan mudah oleh wanita yang berimejkan muslimah itu walaupun dirinya masih dilanda dengan pelbagai soalan. Sang Ustazah kemudian melepaskan kucupan di mulut lelaki itu sebelum lidahnya menyapunyapu muka remaja yang tertambat itu.
"urghhhhhh .... mmmmmmmmhhh ... owwhhhhhh" lelaki itu tersentak dan mengeluh saat terasa kelangkangnya mula disentuh oleh tangan yang dibalut dengan kain telekung yang lembut itu.
Wanita itu langsung tidak mengendahkan keluhan pemuda itu, dia terus menerus menjilat muka pemuda itu sambil tangannya mengelus-elus batang yang terhidang didepannya. Remaja itu terasa jijik ketika lidah Ustazah yang dikenalinya itu menjilat-jilat mukanya sehingga habis basah dengan air liur wanita itu.
Namun begitu terasa sensasi yang luar biasa melanda dirinya pada masa yang sama akibat dari penangan kain telekung yang mengusapngusap batangnya sehingga membuatkan dirinya merelakan mukanya di kotori oleh lidah sang Ustazah itu.
"hihi...sedap sayang??" soal wanita itu sambil mengusap-usap rambut lelaki itu dengan lembut. Dia hanya menganguk lemah.
Wanita itu perlahan-lahan menggerakkan wajah selari diatas muka pemuda itu sementara tangannya kembali diturunkan kebawah dan mengusap-usap batang di balik kain telekungnya. Mulut sang Ustazah kemudian dibuka dan dibiarkan air liurnya meleleh ke muka lelaki yang berada dibawahnya. Pemuda itu langsung tidak mengelak air liur yang meleleh ke mukanya kerana begitu asyik diusap kantung telurnya. Matanya begitu fokus memerhatikan dada sang Ustazah yang kelihatan membusung itu terbuai-buai dibalik kain telekungnya.
Dia yakin wanita itu hanya bertelekung tanpa apa-apa pakaian didalamnya. Jika kedua tangannya bebas, pasti pemuda itu ingin meramas sendiri kedua-dua buah dada sang Ustazah yang tergantung diatasnya. Air liur Ustazah pula semakin banyak meleleh kemuka lelaki itu. Tiada lagi perasaan jijik pada tindakan sang Ustazah itu melainkan kenikmatan. Ustazah itu mengerak-gerakan mukanya supaya air liurnya memenuhi seluruh muka pemuda itu.