"Ahh .. Ahhhh .. Ahhhh .. Ahhhh ... " suara rengekan Kak Mas semakin kedengaran jelas oleh Ustazah Roshana.
Ustazah terdiam terpaku melihat akak sepupunya sedang asyik menonggeng membiarkan farajnya digomol dari belakang. Jujurnya Ustazah sendiri tidak pernah merasa dilayan begitu. Apa yang pasti, sepupunya kelihatan benar-benar kenikmatan dilayan begitu. Hendak di tegur tak boleh. Sepatutnya Ustazah perlu segera berundur, namun dia tetap mahu menyaksikan aksi seterusnya dari Kak Mas dan suaminya!
"Owhhh... ahhhh.. ahhhh.. please... do me.. do me now!!" a rah Kak Mas yang masih tertutup matanya pada abang Man.
Tanpa membalas kata-kata isterinya, abang Man mula mengusap-usap batangnya sambil bersedia menunaikan hajat isterinya itu. Lampu ruang tamu yang terang benderang memperlihatkan betapa besarnya saiz zakar milik abang Man pada Ustazah. Walaupun tdak dapat dipastikan berapa inchi kemaluan milik suami sepupunya itu, namun Ustazah yakin saiznya terlampau besar jika nak dibandingkan dengan milik suaminya. Tidak disangka saiz batang lelaki boleh sepanjang itu.
Masih tanpa bersuara, dilihat abang Man mula melakukan penetrasi. Dengan 1 tusukan deras, abangMan berjaya membelah kemaluan faraj isterinya yang sudah sedia basah.
"Pppaaaaaapppp! ! Ahhhhhh! ! ! " nyaring bunyi peha sepupunya berlaga dengan suaminya diikuti jeritan kenikmatan Kak Mas.
Ustazah nyaris melatah mendengar bunyi hentakan sulung Abang Man pada faraj isterinya. Mujur dia sempat menutup mulutnya dari turut menjerit bersama Kak Mas. Ustazah tetap menjadi permerhati dari jauh. Ustazah tahu tindakannya salah. Namun perasaan ingin tahu membuatkan dia tetap memerhati.
Setelah Abang Man terdiam membiarkan zakarnya terendam dalam faraj isterinya seketika, dia mula mengeluarkan zakarnya perlahan-lahan sehingga ¾ batangnya berjaya dikeluarkan.
"Zaaaapppppp!!!!! Ahhh!!!!" abang man kemudian merodok laju lagi zakarnya jauh kedalam liiang peranakan isterinya itu. Kak Mas sekali lagi tersentak.
"Paaaapppppp!!!!! Ahhh!!!!"
"Paaaapppppp!!!!! Ahhh!!!!"
"Paaaapppppp!!!!! Ahhh!!!!"
Berkali-kali Kak Mas diperlakukan begitu. Ditarik perlahan-lahan sebelum disodok sekuat mungkin senjata abang Man kedalam faraj isterinya. Setiap kali Faraj Kak Mas ditujah, pasti suara nyaringnya kedengaran.
"Ganasnya abang Man .. Tak sakit ke Kak Mas kene macam tu?" bisik hati Ustazah yang tetap setia memerhati.
"Paaaapppppp!!!!! Ahhh!!!!"
"Paaaapppppp!!!!! Ahhh!!!!"
"Paaaapppppp! ! ! ! Pap!! Pap! Pap! Pap!" tiba-tiba a bang Man mengubah tempo sorong tariknya kepada sodokan bertali arus.
"Pap! Pap! Pap! Pap! Pap!" a bang Man memegang kedua sisi pingang isterinya dan menghenjut faraj Kak Mas sekuat hatinya.
"Aah! Aah! Aah! Aah! Aah!" rengekan suara Kak Mas kedengaran jelas oleh Ustazah.
Depan mata Ustazah, dia menyaksikan sepupunya disetubuhi pelbagai gaya. Sekejap dihenjut dari belakang, sekejap sepupunya ditindih sebelum bertukar kepada Kak Mas pula yang menindih suaminya. Sekejap dengan tempo perlahan, kadang-kadang laju pula. Tubuh Abang Man dibasahi keringat sedangkkan baju Kak Mas yang masih membalut tubuhnya sudah terlihat lencun.
Walaupun Ustazah hanya menyaksikan dari jauh, namun bahang asmara pasangan suami isteri itu turut dirasainya. Bepeluh-peluh dahinya melihat aksi mereka. Ustazah yang tidak pernah menonton video lucah selama ini merasa terkejut apabila menyaksikan secara live didepan matanya. Pada ketika ini, dia baru sedar yang selama ini aktiviti seks dirinya bersama Ustaz Fauzi terlihat begitu hambar jika dibandingkan dengan pasangan didepan matanya ini.
"Pap! Pap! Pap! Pap! Pap!" kini Kak Mas sedag terbaring mengangkang diatas sofa membiarkan suaminya terus menerus menghenjut farajnya.
"Urghhhh .. sedappp .. lagi..!! Lagi..!! SIKIT LAGIIII!!!" rengekan Kak Mas semakin menggila setelah hampit 1jam dihenjut.
"PAP!! PAP!! PAP! AHHHH!! AAAHHHHHH!!! AAAHHHHH!!! I AM CUMMINNNGGGG!!!! PAP!! PAAAAAAAAPPPPPPPPP!!"
Ustazah menyaksikan hentakan bertalu-talu abang Man diselang-seli dengan teriakan kenikmatan Kak Mas sebelum diakhiri dengsn puncak berahi sepupunya itu. Abang Man menekan zakarnya sedalam yang boleh membiarkan isterinya menikmati puncak yang sempurna.
Setelah seminit terdiam kaku, zakar abang Man yang masih keras itu dikeluarkan dari faraj isterinya. Kak Mas masih terkulai layu terbaring diatas sofa. Tanpa Ustazah duga abang Man meletakan batang zakar yang masih berlendir dengan cairan cinta Kak Mas sendiri kemulut isterinya. Nyaris Ustazah muntah apabila melihat Kak Mas mula menghisap batang yang berlendir itu.
"Slurrppo .. slurrrppp .. slurrrppp .. " lincah mulut Kak Mas menghisap batang suaminya. Ustah semakin loya tekaknya menyaksikannya.
Setelah hampir 5 minit menyaksikan Kak Mas menghisap rakus batang suaminya, abang Man secara tiba-tiba menarik batangnya keluar dari mulut isterinya.
"Creeeeettt... creeeeett ... creeett ... creeet .. creet" berdas das muka sepupunya itu ditembak dengan air Mani abang Man. Habis tudung dan muka Kak Mas basah dengan cairan likat suaminya.
Ustazah terperanjat dengan betapa banyaknya air mani yang di pancutkan oleh Abang Man. Bukan sahaja banyak, namun telihat begitu likat. Setelah melihat abang Man selesai melepaskan hajatnya, dia segera berundur ke bilik tidurnya semula kerana bimbang jika pasangan itu menyedari dirinya yang sedang mengitip mereka dari tadi.
Sungguhpun Abang Man dan Kak Mas tidak menyedari mereka diintip Ustazah, namun ternyata Ustazah tidak menyedari dirinya juga diperhatikan Ray dari bilik tetamu yang terletak disebelah ruang tamu. Sebenarnya Ray menyaksikan aksi pasangan itu dari awal lagi. Ray tidak menyangka Abang Man berjaya memperdaya kak Mas supaya percaya yang dirinya disetubuhi oleh Ray sendiri. Sungguhpun aksi pasangan itu sungguh memgasyikan, namun baginya tindakan Ustazah Roshana yang turut mengintip dalam diam sehingga selesai adalah lebih menarik. Ketika ini dia yakin Ustazahnya itu tidak pernah dipuaskan sebegitu rupa oleh suaminya.