Amylia hanya mengikut sahaja kemana Ray berjalan. Dia merasa pelik kerana mereka tidak menuju ke kereta, sebaliknya keluar dari mall dan terus masuk ke bangunan Avenue K yang terletak disebelah KLCC.
"Nak kemana ni Ray?" Soal Amylia
"My father rest house .. harini rumah tu kosong .. " Ujar Ray.
Mereka kemudian masuk ke dalam lift dan naik hingga ke tingkat 13. Ray terus membuka pintu apartmen mewah dan mempelawa Amylia masuk. Pingang Amylia dirangkul seperti pasangan kekasih dan dipimpin Ray menuju keblik utama. Wanita itu sempat kagum melihat betapa mewahnya rumah rehat kepunyaan bapa Ray itu.
Sesampai di bilik, Amylia terus dipeluk tubuhnya dari belakang, Telinganya yang masih tertutup dengan tudungnya dihidu-hidu Ray. Sementara itu tangan Ray perlahan-lahan membelai kedua belah payudara dari luar bajunya. Perlakuan Ray yang lembut membuatkan nafsu Amylia naik dengan sendirnya. Mata wanita itu terpejam menikmati setiap rangsangan yang diberikana oleh Ray.
"Ray nak tengok dalam ni ya?" ucap Ray sambil terus mengusap-usap dada pasangnnya itu. Amylia masih diam sambil memejamkan mata seperti tanda bersetuju.
Tampa menungu kebenaran Amylia, Ray terus menarik blause lengan panjangnya keatas. Disebabkan tudung masih terlilit kemas dikepalanya, maka agak sukar untuk Ray mencabut bajunya. Amylia ingin membantu Ray memudahkan bajunya ditangal oleh Ray dengan menanggalkan tudungnya terlebih dahulu. Namun Ray menghalangnya ..
"Ray nak sayang pakai tudung .. Ray suka sayang bertudung .. " Ucap Ray kemudiannya. Amylia mengangukkan kepala. Setelah bersusah payah menanggalkan bajunya, Ray merapikan kembali tudung di kepala Amylia. Bra Amylia yang berwarna hitam itu juga menerima nasib yang sama seperti bajunya, Sejurus itu, kedua-dua pakaian Amylia itu dicampak jauh oleh Ray.
"Hrmmmmm ... mantapnya sayang punya ... lagi beririsi daripada Ex saya punya .. " Puji Ray.
Amylia tersipu-sipu malu dipuji anak muda itu. Terselit perasaan bangga pabila buah dadanya diangkat lebih tinggi darjatnya daripada bekas kekasih Ray yang juga jauh lebih muda daripadanya. Amylia mendesah kesedapan saat seluruh buah dadanya di rangsang oleh Ray. Terasa putting kirinya digentel-gentel halus oleh jari Ray sedangkan buah dada kanannya pula diramas-ramas lembut oleh tangan kekasihnya. Ray kemudian memimpin Amylia ke katil dan mendudukkannya di pinggir katil.
"Sayang rileks je ya ... Ray nak buat sayang puas .. " Ucap Ray sambil membaringkan pasangannya itu kemudiannya.
Setelah Amylia dibaringkan, Ray mula membongkok dan mengarahkan mulut ke payudara temannya itu. Payudara Amylia kemudian dihisap dengan lembut dan sesekali Ray menggigit putingnya dengan manja. Hal ini membuatkan Amylia mengeliat-liat tubuhnya menahan nikmat. Desahan wanita itu semakin jelas kedengaran. Amylia mula mengelus-ngelus lembut rambut Ray yang begitu asyik menetek dirinyya. Amylia sendiri sudah tidak ingat bila kali terakhir putingnya menegang seperti ini. Sememang dia sering mengabaikan keperluan batinnya sendiri dengan menyibukkan diri dengan hal-hal perniagaan. Kali ini dia mahu Ray terus menerus mencumbui kedua payudaranya yang sudah lama kegersangan itu.
"Hmmmmmm ... ahhhhhhh .... ssshhhhhh ... "hanya itu sahaja yang terkeluar dari mulut Amylia.
Sedang asyik diuli kedua gunung berahinya, Amylia hampa apabila tiba-tiba Ray bangkit dari katil dan melepaskan cumbuannya pada dada yang kegersangan itu. Ray berdiri untuk melepaskan pakaiannya 1 persatu. Amylia kagum melihat tubuh temannya itu. Ternyata Ray bukan sahaja tinggi, malah otot-otot badanya kelihatan begitu sempurna. Dengan menatap tubuh telanjang anak muda itu sahaja telah membuatkan kemaluan Amylia mengemut-ngemut kegeraman.
Mata Amylia semakin terpegun apabila Ray mula melurutkan boxernya. Terpacul batang gergasi yang seakan 2 kali ganda besarnya daripada milik mendiang suaminya di celah kangkang Ray. Matanya merenung tajam batang anak muda yang sudah pun menegang dan berurat itu. Ray hanya mampu melihat reaksi pasangannya itu.