Malam itu Ustazah tidak dapat tidur lena. Bayangan persetubuhan hangat sepupunya masih sangat jelas diminda. Berbeza sekali dengan hubungan intim yang biasa dilakukan Ustaz Fauzi bersamanya. Suaminya sentiasa menjaga adab ketika bersetubuh. Merek pasti melakukan diatas katil dan di dalam selimut.
Ustazah juga terkenangkan durasi persetubuhan mereka. Dia tidak pasti tentang sudah berapa lama mereka bercumbuan sebelum dia turun ke bawah tadi. Yang pasti, depan matanya sahaja hampir 1 jam mereka bermadu asmara. Sangat lama durasi itu bagi Ustazah. Rasanya tidak pernah dia dan suaminya melakukan lebih dari 10 minit!
Selain dari kagum melihat aksi panas pasangan suami isteri yang baru ditontonya tadi, Ustazah juga tidak menyangka air mani yang dipancutkan Abang Man tadi kelihatan begitu banyak. Malah kelihatan begitu likat. Dia membayangkan sekiranya Abang Man menumpahkan air nikmatnya kedalam faraj isterinya pun, pasti faraj Kak Mas tidak mampu menampung sepenuhnya cairan putih kental itu. Pasti tertumpah!
Sebenarnya itu adalah pertama kali Ustazah Roshana melihat dengan jelas air mani. lni kerana suaminya tidak pernah pun memamcutkan benihnya keluar. Pernah juga Ustazah cuba mencolek sedikit air mani suaminya saat selepas dirinya disetubuhi. Namun rupanya tak seputih dan selikat Abang Man.
Ustazah masih cuba berfikiran positif dengan memikirkan air mani suaminya yang dicolek dari farajnya tempoh hari mungkin kurang likat kerana telah bercampur dengan cairan cinta miliknya. Namun begitu, Ustazah tetap tak dapat natikan yang kuantiti pancutan air mani suaminya adalah jauh lebih sedikit dari apa yang diterima sepupunya tadi. Adakah disebabkan hal itu dirinya masih belum lagi dibuntingkan suaminya walaupun sudah berkahwin lama??
"Astafirullah halazim ... ape aku fikir ni?? ! ! Dosa besar berprasangka buruk pada suami sendiri .. " gumam hati Ustazah.
Tak henti-henti Ustazah beristighfar. Dia merasa bersalah. Hal ini sepatutnya tak jadi sekiranya dia terus berundur dari menjadi saksi persetubuhan Kak Mas dan Abang Man. Ustazah menyesal akan kekhilafannya. Akhirnya usttazah tertidur dalam penuh rasa bersalah.
Paginya Ustazah terlewat bangun. Mujur anak bongsu Kak Mas mengejutnya untuk menunaikan kewajiban subuhnya. Setelah solat, Ustazah memakai tudung labuhnya semula sebelum ke dapur dengan niat untuk membantu sepupunya menyediakan sarapan pagi. Namun ternyata Kak Mas sudah bangun lebih pagi kerana sarapan telah pun siap terhidang.
"Maaf Kak Mas .. Ana bangun lewat.. tak sempat tolong Kak Mas masak sarapan .. " ucap Ustazah kesal.
"Takpe la .. Ana penat kut.. semalam banyak jalan .. " Balas Kak Mas mesra.
Sebenarnya Ustazah merasa tidak senang hati melihat pakaian yang dipakai Kak Mas sekarang. Bukan sahaja tidak menutup kepala, malah dia kelihatan begitu santai dengan hanya berbaju kaftan nipis. Tak cukup dengan itu, Ustazah yakin yang sepupunya itu tidak mengenakan sebarang baju dalam dibalik baju nipisnya kerana jelas tercetak bentuk puting susu ibu beranak 2 itu.
Ustazah sendiri segan melihat pemakain sepupunya itu. Sungguhpun Kak Mas berhak memakai apa sahaja dirumahnya, namun pada hemat Ustazah, Kak mas tetap perlu menjaga auratnya didepan tetamu lelaki yang bukan mahramnya. Adakah Kak Mas lupa yang Ray juga ada dirumahnya?
"Ray tak bangun lagi ke?" Soal Abang Man setelah dia duduk di meja makan bersama 2 orang anaknya.
"Ntahla bang .. biar saya check kat bilik dia .. "Ucap Kak Mas segera
"Ok .. " abang Man menyetujuinya tanpa berfikir panjang.
Terpinga-pinga Ustazah Roshana mendengarnya. Pada hematnya, abang Man la yang sepatutnya dihantar masuk ke bilik Ray. Bukan akak sepupunya yang serba terdedah auratnya yang masuk ke bilik lelaki bujang itu.
Speechless ..