Setelah pulang dari bersiar-siar menikmati angin malam Kuala Lumpur, mereka semua beristirehat di ruang tamu sebentar. Ustazah Roshana yang pertama berundur diri untuk tidur sebelum diikuti anak-anak sepupunya itu. Walaupun Ray masih lagi segar matanya,
namun dia tidak mahu menyusahkan tuan rumah melayannya lagi. Ray turut berundur ke bilik tetamu yang terletak bersebelahan ruang tamu kemudiannya.
Setelah Ray masuk ke bilik, Mas turut naik ke tingkat atas menuju kebilik utama sedangkan Man menutup lampu ruang tamu terlebih dahulu sebelum menyusul isterinya. Ketika Man masuk kebilik utama, dilihat isterinya sedang duduk dimeja makeup bersedia untuk menanggalkan tudungnya.
"Sayang .. tak perlu la tanggal tudung tu dulu .. " Ucap Man.
"aik? Dah kenapa? Nak tidur kan? Ke awak ni dah sama macam laki kak Ira?" balas Mas kehairanan
"Takdala .. Cuma rasa geram pulak tengok awak pakai tudung sepanjang hari ni.." Terang Man
"Geram dengan Mas, atau geram dengan Ana? Hihihi" Duga Mas
"Kalau saya geram dengan sepupu awak tu, bukan saya dapat apa pun .. " keluh Man.
"Tau takpe .. dia tu dengan Ray yang duduk serumah dengan dia pun, dia duk kalut nak tutup ram but.. jangan mengharap la kalau awak nak merasa .. hahaha .. " Mas cuba berjenaka.
"Tak kisah la .. pada saya, awak tetap paling istimewa .. " Ucap Man sambil memimpin isterinya untuk turut berdiri sebelum dipeluk pinggangnya erat.
Man mula mengucup mulut isterinya dengan nafsu yang membuak-buak. Kedua-dua pasangan itu memejamkan mata mereka sementara lidah mereka saling beradu. Sambil berkucupan, tangan mereka saling merayap pada tubuh pasangan masing-masing. Tangan Mas kelihatan lincah membogelkan tubuh suaminya. 1 per 1 butang baju Man ditanggalkan sebelum kedua tangannya beralih kepada tali pingang suaminya. Sambil tetap membalas kucupan suaminya, dia berjaya melucutkan seluar Man dengan mudah walaupun tanpa mengunakan deria penglihatannya. Man yang sememangnya tidak gemar memakai seluar dalam kini sudahpun berjaya ditelanjangkan isterinya.
Berbeza dengan isterinya, Man seakan-akan tidak berniat untuk menanggalkan baju kurung modern yang ditempah khas mengikut ukuran tubuh isterinya. Tekstile berkain licin berwarna biru navy itu membuatkan dirinya semakin geram. Dielus-elus setiap lekuk tubuh isterinya dari luar busana sendat itu dengan penuh perasaan. Sekali-sekala Man menghentikan kucupannya. Dia menatap wajah isterinya yang masih bertudung labuh berwarna peach itu. Hatinya semakin tertawan.
"I love You so much Honey .. " ucap Man sebelum kembali mengucup wajah isterinya. Padanya dia ialah suami yang paling bertuah. Kerana sangup melayan apa sahaja yang dipinta. To him, Mastura is Sex Goddess.
Tanpa membalas ucapan suaminya, Mas berlutut untuk bersemuka dengan anggota keramat milik suaminya yang dari tadi menyondol-nyondol tubuhnya sejak mereka mula bercumbuan lagi. Mulut Mas mula menangkap kepala penis suaminya sambil kedua belah tangannya mengusap-usap peha Man. Dikemam kuat sebentar kepala penis Man sebelum dia mula menekan kepalanya kearah tubuh suaminya perlahan-lahan sekaligus melahap keseluruhan batang bersaiz 6inchi itu.
"Ahhhhhhh ... "Man merintih kesedapan.
Man hanya mampu berdiri terkangkang didepan isterinya sambil menyaksikan kepala bertudung labuh itu melakukan maju mundur pada batangnya. Man semakin kegelian saat jari-jari halus isterinya mula mengusap-usap kantung benihnya. Mujur Man yang sekarang bukan lah seperti Man yang dahulu. Walaupun dirangsang hebat senjatanya tetap ampuh dihisap isterinya.
"Clooooaakkkk .. Clloooakkkk .. Cloooaaakkk .. Slurrpppp .. Slurpppp .. Slurppp .. " bunyi hisapan berselang-seli dengan jilatan Mas pada batang Man memenuhi ruang tidur itu.
Setelah hampir 15 minit dirinya dirangsang, Man bertindak menarik senjatanya dari mulut Mas sebelum merebahkan isterinya diatas katil. Dicubanya untuk disingkatkan kain isterinya keatas, namun tak berjaya. Terlalu sendat. Walaupun niat Man pada mulanya tidak mahu melucutkan sehelai kain pun dari tubuh isterinya itu, namun dia terpaksa mengalah. "Zipppp ... " zip kain disi kanan pingang Mas diturunkan. Faham dengan kehendak suaminya, diangkatkan sedikit punggung keatas bagi memudahkan Man melucutkan kain baju kurungnya itu.
Man bertindak melurutkan kain dan seluar dalam isterinya serentak sebelum dilemparjan keduanya ketepi. Walaupun sudah hampir 20 tahun bergelar suami isteri, Man tetap kagum dengan kemulusan peha Mas. Lebih-lebih lagi Mas bentindak mengangkangkan kaki seluas boleh tanpa perlu diusuruh olehnya setelah kain isterinya berjaya dilucutkan. Tindakan Mas seolah-olah mempelawa dirinya untuk segera merangsang lubuk berahi wanita itu.
"Hrmmmmmm ... "Man merapatkan hidungnya menikmati bau faraj isterinya yang bercampur sedikit dengan peluh. Sesuatu aroma yang makin merangsang kelakian bagi dirinya.
Dihidu-hidunya sekitar celah kelangkang isterinya itu. Serentak dengan itu, dilihat Mas semakin kegelisahan dengan mengangkat-angkat pinggang rampingnya keatas seakan mahu suaminya segera melakukan lebih dari sekadar menghidu. Man sendiri tak pasti sama ada isterinya kegelisahan kerana tak tahan hembusan nafasnya ketika menghidu ataupun berahi isterinya sudah membuak-buak. Man benar-benar enjoy melihat isterinya kegelisahan. Dilihat faraj isterinya mengemut sendiri. Mas benar-benar sudah kebanjiran walaupun Man masih belum bersungguh-sunguh merangsang dirinya.
"Abanngggg ... pleaseee .. "akhirnya Mas mula merayu.
"Please ape sayang .... ?" Man pura-pura tidak tahu.
"Please do me sayang ... urghhhhh ... "pinta Mas.
"Aik?? Belum ape-ape dah nak abang masuk?? Ke sayang pun dari tadi geram dengan orang lain?? Geram ngam Ray ea .. ??" Man cuba menduga.
"Hrmmmm .. yeah ... Mas geram ngan budak tu ... kalau boleh nak abang panggil dia sekarang .. urghh .. kalau abang taknak pangil dia pun .. ahh .. izinkan Mas bayangkan dia ea bang .. fuhhh .. " ucap Mas kegersangan.
Man tersenyum melihat pengakuan berani mati isterinya. Dia tidak marah. Sebaliknya, batang penis Man semakin menegang serta nafsunyya semakin membuak-buak. Ternyata dirinya adalah seorang CUCKOLD yang tegar.