Lencun

12.4K 80 16
                                    

"Raaaayyyyyyyyyyyyyyyy....rayyyyyyyyy....." ustazah terus menerus membayangkan lidah lelaki yang kini sedang mengasak farajnya itu adalah Ray.

Sepanjang hidupnya tak pernah suaminya memperlakukan begitu. Tak pernah dia merasa farajnya dijilat sebegitu. Jangan kata jilat. Pakai Jari pun ustaz Fauzi tak pernah buat. Tak disangka yang farajnya dirangsang sebegitu boleh membuatkan dirinya melayang!

Ustazah benar-benar lupa diri. Dia membiarkan nafsunya menguasai dirinya. Sunguhpun pakaiannya masih telekat sempurna pada tubuhnya. Namun dia menngangkan seluas boleh diatas katil bagi membolehkan lelaki yang dibayang Ray itu terus menerus menjamah farajnya.

Semakin lama semakin tidak tertahan. Jujurnya pada ketika ini dia tak kisah lagi sekiranya lelaki ini mahu menyetubuhinya. Ustazah benar-benar hilang pegangan. Terasa faraj ustazah seperti hendak meletup. Tak pernah dirinya merasa senikmat ini. Ustazah merengek sepuas hati. Dia lupa diri. Dirinya semakin hanyut. Ustazah akhirnya..

"Rayyyyyyyyyy!!!!!!!!" Ustazah menjerit kenikmatan.

Buat pertama kalinya terasa farajnya memancut air syahwatnya. Macam terkencing-kencing. Mengelinjang ustazah dibuatnya. Lama ustazah terdiam mengejang. Ustazah tercungap-cungap selepas itu. Perlahan-lahan matanya terbuka. Ustazah terkejut.

Ustazah terkejut saat mendapati dirinya sendirian diatas katil. Dirinya juga tidak bertudung seperti selepas diurut Ray tadi. Badannya berpeluh-peluh.

"Mimpi??" Ustazah bertanya sendirian.

Dia mengucapkan ribuan syukur. Ternyata dirinya yang hampir dirogol oleh abang Man tadi hanyalah sekadar mainan mimpi. Ustazah merasa sangat lega. Kesuciannya masih terpelihara.

Perlahan-lahan ustazah cuba bangkit dari baringnya. Namun sekali lagi dia terperanjat. Dia baru sedar yang pantiesnya lencun! Lencun dengan airnya sendiri!!

Ustazah beristigfar selepas itu. Ternyata mainan mimpinya itu terasa seakan-akan benar-benar terjadi. Didalam hatinya tercebis sedikit persoalan. Dia tertanya-tanya. Adakah ini sebenarnya nikmat bersetubuh. Adakah ini yang Kak Mas rasa semalam?? Ustazah beristigfar sekali lagi.

"Knock...knock.." lamunannya terhenti saat pintu biliknya diketuk.

"Sape tu?" Tanya ustazah.

"Kak Mas ni.." Jawab suara dibalik pintu itu. Ustazah terus bangkit dari katilnya dan membuka pintu.

"Ko Ok tak?" Soal Kak Mas.

"OK kut.." Jawab Ustazah serba salah.

"Seharian ko tido.." balas Kak Mas sambil meletakan tangan pada dahi ustazah.

"Sory kak.. Betul-betul tak larat tadi.." Jawab ustazah.

"Takpela yang penting ko sihat da..Jom makan malam.." Perlawa Kak Mas.

Ustazah meminta izin untuk membersihkan dirinya dahulu. Dia terus mandi junub kemudiannya sebelum menunaikan kewajiban 5 waktunya. Sesudah itu dia turun kemeja makan. Semua nampak normal. Namun...

Hati ustazah benar-benar gugup tatkala matanya bertentang mata dengan Ray!


**** Tamat *****

AlphaWhere stories live. Discover now