Kak Mas kini sudah pun ditelanjangkan oleh Ray. Hanya tudungnya masih terlekat sempurna pada tubuhnya. Kini kelibat Ray tidak lagi kelihatan oleh Kak Mas. Ini kerana tubuh remaja itu tertutup dengan tudungnya sedang mengerjakan kedua bukit berkembar miliknya itu.
"urghhhhh... pandai ko main tetek akak Ray... Hisap lagi Ray... Nyonyot kuat-kuat pun takpe.. Ramas keras-keras Ray!!" Racau Kak Mas.
Ternyata wanita itu benar-benar bernafsu. Tak kira betapa kasarnya permainan Ray, Kak Mas semakin membuak-buak nafsunya. Dia benar-benar teruja digagahi oleh Ray. Perasaan rindu digagahi oleh Pak Jabit mula terubat!
Setelah hamper 15 minit Ray mengerjakan dada wanita itu, dia mengangkat kepalanya. Dia menyelak tudung wanita itu keatas. Ray tersenyum puas melihat dada Kak Mas berbekas-bekas merah dikerjakan oleh mulut dan tangannya sendiri itu.
Kak Mas mengambil kesempatan itu untuk mengatur nafasnya. Ketika itu baru dia terasa dadanya pedih-pedih dikerjakan Ray tadi. Anehnya sedikit pun dia tidak rasa sesal untuk disakiti. Matanya merenung mata Ray menanti tindakan seterusnya oleh pasangannya itu. Dia seakan-akan meminta untuk terus menerus disakiti.
Bukan kekasaran yang Ray sajikan lagi kepada Kak Mas. Mulut wanita itu dicium lembut olehnya sambil membelai-belai lembut kedua belah payu dara gebu wanita beranak 2 itu. Setiap pelusuk tubuh yang dikasari olehnya itu tiba-tiba dibelai dengan penuh kelembutan. Kak Mas yang mengharap dikasari lagi itu benar-benar lemas dengan kelembutan Ray membelai dirinya itu. Hal ini membuatkan nafsu Kak Mas semakin mengebu-gebu.
"Slurrrpppp...slurpppp...cuuuppp... Mmmuaaahhhhhh...." Kucupan berahi mereka terhenti apabila Kak Mas mengalihkan mukanya tiba-tiba.
" Kenapa Kak?" Soal Ray.
"jangan dera akak lagi Ray..Akak ok bile Ray kasar-kasar tadi..Tapi bila tiba-tiba Ray belai-belai akak macam ni..Akak seram..." Terang Kak Mas.
"Seram macam mana kak?" Ray meminta penjelasan.
"Seram takut tersayang Ray..hehehe.." Ucap Kak Mas jujur. Ray kemudia merapatkan mukannya pada telinga Kak Mas yang masih bertudung itu.
"Lagi Kak Mas sayang Ray, lagi Abang Man suka..hehehehe..." Bisik Ray.
Kak Mas terperanjat mendengar ucapan Ray. Benar! Suaminya mudah merasa cemburu setiap kali dia bermadu asmara dengan Khairul si tukang urut tu. Namun lelaki itu lah yang membuatkan suaminya semakin bernafsu. Ternyata Ray sangat-sangat memahami psikologi si suami yang cuckold!
"Ok lets make love! Cuppp..." bisik Kak Mas pula sebelum menyambung berkucupan semula dengan Ray.
Bagaikan pasangan kekasih mereka saling berkucupan. Saling membelai. Saling bermanja. Diselang seli dengan saling memujuk rayu. Kak Mas hanyut. Perasaannya berbunga-bunga. Tak pernah dia merasakan perasaan ini. Malah dengan suaminya sendiri pun dia tak pernah secair ini. Apatah lagi dengan lelaki-lelaki lain yang mengunakan tubuhnya untuk memuaskan nafsu semata-mata?!!
"Slurpppppppp.... Slurpppppp...Slurpppppp...."
"Cupppppp...cupppppp....cupppppp..."
"Mmmmmmpppp....mmmmppppphhhhhh...mmmmpppphhhhh"
"Slurpppppppp.... Slurpppppp...Slurpppppp...."
"Cupppppp...cupppppp....cupppppp..." Bunyi kucupan dan desahan halus mereka memenuhi ruang bilik. Ternyata Ray bukan sahaja berjaya menawan tubuh Kak Mas, malah hati wanita beranak 2 ini juga telah dicurinya.