"Salah masuk bilik ke?" Saal Kak Mas seteleh melihat Ray menghampirinya melalui cermin saleknya.
"Tak .. Saya memang cari Kak Mas .. cuppp .. " Ucap Ray sambil membangkak badannya memeluk Kak Mas dari belakang serta mengucup pipi wanita bertudung merah jam bu itu.
"Hrmmmm .. Kalau laki akak tahu macam mana?ahhhhhhh ... " Saal Kak Mas lagi sebelum dia mendesah kerana terasa dadanya mula diramas-ramas aleh kedua tangan anak muda yang berada dibelakangnya itu.
"Semalam kan saya dah dapat semua .. Abang Man mintak Ray puaskan akak betul-betul semalam .. tapi semalam saya malu-malu .. sekarang baru Ray nak bagi betul-betul..hehehe" bisik Ray sambil memperkuatkan lagi ramasan didada wanita berkurung sendat itu.
"Urghhhh .. tapi kita takda masa .. Orang ramai kat bawah tu ... shhhhhh" Desah Kak Mas sambil cuba memberi alasan. Dia berdiri kerana merasakan ramasan Ray di dadanya semakin berbisa.
Setelah Kak Mas berdiri, Ray memeluk erat tubuh sepupu kepada ustazahnya itu. Ditembabkan batangnya yang keras itu pula pada pungung wanita wanita yang berkain lace sendat itu. Tangannya mula merayap bebas disekitar perut, payu dara serta farajnya. Kak Mas walaupun pelbagai alasan, namun riak badannya seakan merestui aksi Ray. Perlahanlahan Ray merapatkan bibirnya pada bibir ibu beranak 2 itu.
"Slurrrrppppp... Sluuurrrpppppp .... mmmmmmmpphhh ... Slurrrppppp ... slurppppp .... " Ray terus bermain lidah di mulut Kak Mas sambil tetap meraba seluruh tubuh wanita itu.
"Zipppppppp ... " bunyi zip di kain Kak Mas menghentikan kucupan mereka sebentar. Ternyata Kak Mas masih tak pasti untuk bersetubuh ketika ramai tetamu di bawahnya.
"Trust me .. Kali ni Ray tak lama macam semalam .. tapi Ray pasti akan buat akak lagi puas dari semalam .. " Ucap Ray sambil berusaha melucutkan kain kurung Kak Mas.
Kak Mas tetap diam setelah kain dan seluar dalamnya berjaya dilucutkan oleh Ray. Pada hematnya, ini adalah kali kedua dia menongeng didepan anak muda itu dalam keadaan telanjang di bahagian bawahnya tetapi masih lengkap berbaju. Ternyata dia masih tidak tahu yang sebenarnya suaminya yang menyetubuhinya berulang kali semalam. Bukan Ray!
Kak Mas mula menongengkan punggung telanjangnya di depan Ray. Kakinya diregangkan seluas boleh untuk membenarkan Ray meneliti farajnya dari belakang. Jujurnya dia merasa bangga tatkala dipuji oleh lelaki segagah dan semuda Ray. Nafsunya semakin membuakbuak.
"Nice .. akak dah basah .. Lets cut all the side dish .. Lets do it.." Ucap Ray sambil setelah memeriksa faraj Kak Mas. Dia kemudian mengacukan batang besarnya kedalam lubuk berahi wanita yang sedang menongeng di depannya.
Perlahan-lahan ditekan kedalam faraj Kak Mas. Ternyata faraj wanita matang itu masih kuat mencengkam. Walaupun tidak la sekuat anak dara, namun Ray tetap berpuas hati dengan kesempitan faraj Kak Mas. Perlahan-lahan zakar Ray tengelam terbenam kedalam faraj Kak Mas. Mujur fa raj Kak Mas sudah cukup basah, mudah Ray menekan ha bis zakarnya.
"Hrmmmmmm ... Ketatnya akak punya .. fuhhh .. " bisik Ray.
"Urghhhh .. Ahhhhhhh ... !!! Mmmmppphhh ...... !" Saat terasa batang Ray berjaya menyentuh kawasan paling dalamnya, tubuh Kak Mas mengeletar kenikmatan. Kak Mas mencapai klimaksnya yang pertama dengan hanya 1 rodokan lembut dari Ray!
" Fuh ... Fuhhh.. Besarnya Ray... memang lain sangat dari malam-semalam .. senak akak dibuatnya.. belum ape-ape lagi akak dah kejang dibuatnya .. fuhhhhh" ucap Kak Mas termengah-mengah
"Semalam segan .. tu lain .. hrmmmmm .. tapikan kan kak, Akak rasa senak kan? Wwalaupun senak tapi sedap kan? Huhu .. "Ray memberi alasan sambil cuba bergurau. Dia mendiamkan zakarnya sebentar supaya Kak Mas dapat menikmati orgasme yang pertamanya
"Urghhhh .. Betul Ray .. Rasa lain macam sangat.. Lagi besar .. Lagi Panjannnng .. Fuhhhh .. Kalau tak, takdanya akak kejang seawal ni ... " rintih Kak Mas lagi.
"Hehehehe .. Kan da cakap .. semalam segan ... Ray henjut ya?" Ucap Ray.
"Hrrrmmmmm ... " Kak Mas mengangukan kepalanya.
"Paaap! Paaap! Paaap! Paaap! Paaap! Paaap!" Serentak dengan jawapan Kak Mas, Ray mula menghenjut Kak Mas dari belakang.
"hhmmmm .. Ahhh .. ! Ahhh .. ! Ahhh .. ! Ahhh .. ! "Kak Mas mula mendesah dengan suara sedikit meninggi.
"Perlahan sikit kak .. urghhh .. takut orang dengar .. " Bisik Ray sambil tetap mendayung.
""mmmmppphhh ... mmmmppphhh ... mmmmppphhh ... mmmmppphhh ... " Desah Kak Mas kemudiannya sambil menutup mulutnya sendiri dari mengeluarkan erangan yang lebih kuat.
"Pap! Pap! Pap! Pap! Pap!" Dayungan Ray semakin lama semakin laju.
Ray benar-benar asyik melihat riak wajah Kak Mas kenikmatan menahan tujahan dari belakang sambil berusaha sedaya-upaya dari mengeluarkan bunyi yang terlalu bising. Tudung labuh Kak Mas terbuai-buai akibat diasak bertubi-tubi dari belakang dapat dilihat dengan jelas oleh Ray melalui cermin solek didepan Kak Mas. Hampir 10 minit Ray menghenjut Kak Mas dengan tempo tinggi. Sebanyak 3 kali Kak Mas kecundang dalam tempoh yang sama. Kini Ray mula terasa yang dirinya bakal mencapai puncaknya.
"PAP!! PAP!! PAP!! PAP!! PAP!! PAP!! PAP!! PAP!!" Hentakan Ray semakin laju.
"Dah nak sampai Kak .. !" Ucap Ray.
"Urghhh Akak punnn .... !" Balas Kak Mas.
"PAP!! PAP!! PAP!! PAP!! PAAAAAAAAAAAAAPP ... !!" Ray melakukan stroke-stroke terakhirnya sebelum menghempas kuat zakarnya jauh kedalam faraj Kak Mas.
"Creeeettttttttttt.. .. Crrrrreeeeeeeetttttt ..... Creeeeetttt... Creeett... creettt... Ah h h h h h h h .. !
Mmmmmmphhhhhhh" Setelah lebih 2 minggu Ray memeram benihnya, akhirnya Kak Mas berjaya membuatkan dia memancutkan berdas-das air nikmatnya jauh kedalam faraj wanita itu. Kak Mas terjerit saat turut mencapai puncaknya ketika terasa rahimnya dibanjiri dengan cairan kental Ray. Segera ditutup mulutnya kerana bimbang diketahui oleh tetamu yang lain.
Setelah hampir 2 minit kedua pasangan yang berbeza lebih 20 tahun itu saling terdiam membiarkan angota intim mereka bersatu, Ray mencabut batangnya dari faraj Kak Mas. Peha Kak Mas meleleh dengan air mani yang tak dapat ditampung oleh rahimnya. Kak Mas kembali terduduk di kerusi meja makeupnya. Dia tidak pernah selelah ini dalam masa sesingkat ini. Tidak pernah dia mencapai klimaks sebanyak 4 kali berturut-turut dalam masa kurang daripada 15 min it!! Ternyata Ray tidak cakap kosong. Kak Mas benar-benar kepuasan.
Ray mengambil seluar dalam Kak Mas dan dilapkan sisa lendiran di zakarnya sebelum dipulangkan kembali pada Kak Mas.
"Jangan tukar baju ya .. faraj tu pun jangan basuh dengan air .. lap pakai kain boleh la .. pakai balik seluar dalam tu nanti tau .. " Perintah Ray selepas memakai seluarnya kembali sebelum dia beransur keluar.
Tiada jawapan dari Kak Mas. Dia tetap terduduk diatas kerusi meja soleknya dalam keadaan tidak bertenaga.