Bangun Pagi

5.8K 50 2
                                    

Ray sudah lama bagun dari tidurnya, namun terasa malas untuk bangkit dari katilnya. Sedang dia mengelamun sendirian memikirkan hal malam semalam, tiba-tiba pintu biliknya terbuka. Cepat-cepat Ray pejamkan mata pura-pura tidur.

"Ray .. Owh Ray .. " terasa dadanya yang tidak berbaju itu ditepuk-tepuk lembut. Terperanjat juga Ray apabila mendengar suara Kak Mas yang mengejutnya.

Ray pura-pura mengeliat dengan meregangkan kedua tangannya keatas. Matanya sengaja dikuyukan seolah-olah baru mencelikkan matanya. Dilihatnya Kak Mas kelihatan begitu mengoda dengan hanya berbaju kaftan membalut tubuh wanita berambut merah itu.

"Eh, Kak Mas .. Sorry baru bangunn .. " bohong Ray.

Tanpa membalas apa yang diucap Ray, Kak Mas bertindak mengucup mulut Ray. Ternyata Kak Mas masih lagi yakin yang dirinya disetubuhi oleh anak muda yang terbaring tidak berbaju diatas katil ini. Dia terus memasukkan lidahnya kedalam mulut Ray. Ternyata Ray menyambut lidahnya dengan hisapan manja.

Ray bijak membaca situasi. Dia tetap kelihatan tenang membalas kucupan mulut wanita matang itu walaupun dia tidak menyangka Abang Man masih belum memberitahu perkara sebenar. Ray tidak kisahkan semua itu. Dia manfaatkan segala peluang yang diberikan.

Tangannya mula meramas kedua belah payu dara yang tidak berbaju dalam itu dari luar baju kelawar Kak Mas.

Kak Mas tidak mahu kalah. Diselaknya kain selimut Ray ketepi. Tangannya mula menyelinap kedalam seluar boxer Ray. Dia menggenggam kemas batang anak muda itu sebelum diusap­usap lembut. Terasa batang Ray sudah pun keras sempurna. Panjang, melengkung keatas serta berurat.

"Cuuupppp ... Wow .. kerasnya .. lagi keras dari semalam? Macam lagi besar .. lagi panjang?" bisik Kak Mas setelah meleraikan kucupannya sambil merocoh-rocoh lembut batang Ray.

"Semalam sebab tak selesa .. tak biasa bila main akak depan Abang Man .. hehehe .. " Ray berhelah lagi.

Tergelak Kak Mas mendengar penerangan Ray. Pada masa yang sama naluri kewanitaannya semakin membara. Nafsunya mengesa untuk bersetubuh lagi. Bersetubuh tanpa restu dari suaminya! Mulutnya kembali mengucup mulut anak muda itu. Kalini cumbuannya semakin rakus. Rocohan pada batang Ray juga semakin laju.

Keghairahan Kak Mas dapat dirasai Ray. Tangan kirinya menyelinap dibalik kain kaftan Kak Mas. Kedua daging punggung Kak Mas yang juga tidak berseluar dalam itu diusap-usap lembutnya. Tangan kanannya pula mengentel puting dada Kak Mas bergilir-gilir dari luar baju kelawar nipis wanita itu.

"Slurrrppp.. Slurrrppp.. Sllurrrppp ... Muaaaahhhhh... Cupppp .. Cupppp... Slurppppp .. Mmmmmppphhh ... mmmppphhhh" Bunyi kucupan 2 insan yang bukan bergelar suami isteri ini memenuhi ruang bilik di pagi yang hening ini.

Kak Mas merasa farajnya terkemut-kemut membayangkan bagaimana batang yang dirasa lebih besar dan keras ini menyetubuhinya nanti. Namun dia sedar. Masa tak mengizinkan sekarang. Sekali lagi dia menghentikan kucupannya 

"Hehehe .. tak selesa tak selesa pun .. Teruk jugak awak kerjakan akak semalam .. " ucap Kak Mas kegatalan.

"Kalau selesa, harus lah lebih teruk Ray kerjakan akak nanti .. " ucap Ray sambil meramas kuat buah dada sepupu kepada Ustazahnya itu.

"Urghhh .. pandai.. cabar Kak Mas ya .. hehehe .. tapi sekarang tak boleh .. Diorang semua tengah tunggu kita kat luar untuk breakfas sama .. " ucap Kak Mas sebelum bangkit dari katil dan merapikan baju kelawarnya.

Ray hanya tersenyum melihat Kak Mas keluar dari biliknya. Dia tidak boleh ikut wanita itu keluar sekali kerana dia perlu membiarkan batangnya bertenang dahulu. Setelah dilihat batangnya tidak lagi menegang sepenuhnya, Ray memakai kain pelikat dan bergegas kedapur untuk sarapan bersama yang lain.

AlphaWhere stories live. Discover now