Adrenalin

5.2K 38 0
                                    

Ustazah Roshana kemudian kedapur memanaskan bubur yang telah dimasaknya pagi tadi. Sedang dia mengacau-ngacau buburnya diatas api, hatinya terdetik mempersoalkan tentang kenapa Ray menolak dia mengelap tuala basah di bahagian kakinya sedangkan seluruh badannya telah pun dia sapu tadi.

"Ya Allah!! Ke dia takut nanti dia terangsang kalau aku sentuh peha dia tadi? ! ! " Ustazah menjerit didalam hati. 

Sejurus itu dia teringat semula peristiwa petang semalam dia terlihat Ray sedang merocoh batangnya sendiri dalam keadaan telanjang bulat. Pada malamnya pula sekali lagi dia terpandang bentuk batang Ray yang kelihatan menegang dibalik boxernya. Semua hal itu tidak pun diceritakan pada suaminya.

"Hrmmm .. budak umur macam Ray tu memang cepat terangsang kut.." bisik hati Ustazah sambil menghidang bu bur yang dipanaskannya tadi di meja makan.

Sedang Ustazah mengelamun sendirian di dapur, dia terkejut apabila Ray tiba-tiba muncul duduk didepannya. Ray sudah kelihatan lebih kemas setelah mandi. Dia hanya dengan memakai baju t-shirt hitam dan berkain pelikat.

"Sory buat Ustazah terkejut.." Sapa Ray.

"Eh tak da lah .. Ray macam mana? Lega sikit tak lepas mandi?" Soal Ustazah.

"Ok lah .. Segar sikit badan .. Susahkan Ustazah je tadi.." ucap Ray

"Eh tak susah la .. yang penting Ray cepat sembuh .. Nah makan bubur ni.. lepas ni leh makan ubat lagi.. baru demam tu cepat turun .. " Terang Ustazah.

Ray mengucapkan rasa terima kasihnya lagi sebelum makan. Ketika Ray sedang menjamah buburnya, Ustazah tetap terfikirkan tentang hal yang disaksikan semalam. Dia mula mengesyaki Ray mempunyai tabiat yang tidak sihat. Suka Onani. Ustazah merasakan dia perlu menegur Ray tentang hal itu.

"Ray .. Ustazah nak tanya sikit boleh tak?" Ustazah bermukadimah untuk menegur Ray.

"Tanya lah .. " jawab Ray sabelum menyuap bubur yang disediakan Ustazah. 

"Petang semalam .. Ustazah nampak Ray usap-usap Ray 'punya tu' .. Malam semalam pun Ustazah nampak Ray 'punya tu' tengah keras .. Hrmmm Ray memang selalu macam tu ya?" Saal Ustazah sambil cuba berkias. Reaksi muka Ray berubah mendadak.

"Saya 'punya tu'?" walaupun dari reaksi mukanya tadi nampak dia jelas faham maksud soalan Ustazahnya itu, namun dia tetap cuba mengelak dari menjawab terus.

"Ok lah .. Taknak berkias-kias lagi.. Ustazah nak tanya terus .. Ray suka Onani ya?" Merah padam Ustazah dibuatnya apabila menyoal secara terus.

"Hrmmm .. takdala Ustazah .. semalam tu biasa la .. tengah sejuk-sejuk .. Sebabtu batang naik .. " Ray cuba memberi alasan

"Tak baik Ray .. Onani tu zina tangan .. Dosa .. " Ustazah terus menegurnya.

"Hrmmm .. abis tu .. kalau dah stim .. nak buat ape?" Ray meminta penerangan Ustazah.

"Kalau nafsu dah membuak-buak .. kita diajar untuk berpuasa .. cuba lawan nafsu kita .. " Terang Ustazah dengan yakin.

"Hrrmmmmm ... Sound familiar .. tapi dengan benda lain la .. " Jawab Ray.

"Apa dia?" soal Ustazah.

"Kawan saya pernah bagi tahu Ray .. kalau dia mengantuk masa memandu .. dia akan drive laju-laju supaya dapat lawan ngantuk dia .. yela bila drive laju, adrenalin dalam tubuh akan bertambah .. dapat lawan ngantuk tu .. " Terang Ray. 

"Eh mana boleh camtu .. kalau ngantuk kite kene tidur .. tak kira adrenalin banyak mana dalam bad an kita, ngantuk tetap ngantuk .. lama-lama terlelap jugak .. " Bantah Ustazah.

"Yup .. macam tu jugak ngan puasa .. dengan puasa, nafsu tetap tak kurang .. makin lama makin membuak kalau ditahan kan .. boleh jadi lagi bahaya .. betul tak Ustazah .. ?" Ucap Ray sambil meninggalkan meja makan.

Ustazah terdiam kelu tak mampu membalas hujah Ray.

AlphaWhere stories live. Discover now