"Jangan bang..Jangan.." Desah Ustazah.
t sepuas hati oleh suami kepada sepupunya itu. Kedua belah dadanya habis diteroka oleh Abang Man dari luar baju kurungnya. Malah sesekali farajnya digosok-gosok oleh tangan abang Man senahu-mahunya. Pungunynya pula dari tadi menjadi tempat sodokan zakar Abang Man yang masih tertutup dengan kain pelikatnya.
Aneh. Kalau ikutkan logic. Mudah sahaja Ustazah untuk melepaskan diri dari belengu Abang Man kerana kedua tangan lelaki itu sebuk menjarah tubuhnya. Namun ternyata tubuhnya telah tunduk dengan rangsangan-rangsangan Abang Man. Lebih-lebih lagi apabila dirinya diberitahu yang air yang diberikan tadi adalah air untuk merangsang berahi wanita!
Sungguhpun tubuhnya sudah menyerah. Namun batin ustazah tetap masih melawan. Kini hanya mulutnya sahaja cuba memujuk Abang Man. Namun pujuk rayunya tidak diperdulikana. Tubuhnya terus menerus dijarah rakus oleh Abang Man. Air matanya mula membasahi pipi wanita itu.
"Janganlah nangis sayang..." Pujuk Abang Man.
"Jangan bang...jangan rogol saya..." Rayu ustazah.
"Ok...Abang Man tak kan rogol awak..tapi ada 1 syarat..." pujuk abang Man.
"Apa dia?" Soal Ustazah.
"Abang nak awak layan abang..kita ringan-ringan je...sampai sama-sama puas..kalau awak bagi kerjasama, abang tak kan masukan batang abang kat sini.." Terang Abang Man sambil menepuk-nepuk faraj ustazah.
Ustazah tergamam. Padanya masih berdosa besar untuk melayan lelaki bukan muhrimnya sebegitu. Namun memikirkan yang sekurang-kurangnya farajnya tidak dirodok oleh batang suami kepada sepupunya itu, ustazah menganguk setuju.
"Bagus.. Jom masuk bilik..cupppp"ucap Abang Man sambil mengucup pipi ustazah.
Ustazah patuh mengikut. Mereka berpimpin tangan masuk kedalam bilik yang digunakan untuk tidur tadi. Abang Man memimpin Ustazah untuk duduk dikaki katil. Mereka saling bertatapan mata kemudiannya. Ustazah malu-malu. Namun abang Man sekali sekala membetulkan dagu ustazah untuk tetap membalas tatapannya kembali.
"Kita ringan-ringan je ya?" ucap Abang Man.
"Abang Janji jangan Rogol saya?" Ustazah meminta kepastian.
"Janji.." jawab Abang Man pasti.
"Baiklah bang.." Ucap ustazah pasrah.
"Boleh abang cium awak?" Soal Abang Man. Ustazah mengangnguk lemah.
Tanpa meminta kepastian, Abang Man terus merapatkan muka pada wajah ustazah. Bibir mereka saling bertemu namun ustazah tetap menutup rapat mulutnya. Abang Man mencumbui wajah wanita itu semahu-mahunya. Sebelah tanganya pula memeluk erat tubuh ustazah sambil sebelah tangannya lagi meramas-ramas kedua buah dada empuk ustazah dari bawah tudungnya itu.
Rangasangan berterusan dari abang Man membuatkan ustazah semakin hanyut. Mulutnya terbuka sendiri kemudiannya. Abang Man mengunakan kesempatan itu untuk melumat mulut ustazah. Lidahnya terus meneroka kedalam mulut ustazah. Air liur abang Man melimpah-limpah membasahi tudung ustazah kemudiannya.
"Slurpppppp......slurrrppppppp....cupppppp.....cupppppp.... muaahhhhhhhhh" Akhirnya Abang Man melepaskan kucupannya. Mereka saling menatap muka masing-masing kemudiannya.
"kita ringan-ringan je kan?" Soal Ustazah meminta kepastian.
"Ya..kan abang dah janji.." segera abang Man menjawab.
"Ok..lepas ni apa?" Soal ustazah.
"Abang nak awak main batang saya.." Jawab Abang Man tanpa rasa bersalah.
Berderau darah Ustazah mendengar pemintaan abang Man. Namun apa lagi pilihannya? Dia harus menurut!!