Asakan

6.4K 48 0
                                    

Agak lama Amylia tekun menservis batang lelaki didepannya itu. Namun masih tiada tanda­tanda Ray bakal mencapai puncaknya. Sudah lebih 15 minit mulutnya aktif menghisap batang gergasi itu sebelum Janda beranak 1 itu melepaskan kulumannya dan berhenti. Mulutnya terasa lenguh menghisap batang besar itu. Amyla termengah-mengah kepenatan, malah dadanya juga sudah pun terasa pedih kerana diramas Ray dari tadi.

"Penat ke sayang?" Saal Ray lembut.

Amylia menganggukkan kepala. Ray berdiri dan mengambil beberapa helai tisu yang terletak di meja makeup. Tanpa Amylia duga Ray menyeka peluh di dahinya dan leher dibawah tudungnya yang sudah pun basah dengan keringatnya. Amylia merasa terharu dengan perlakuan Ray yang begitu gentleman.

Sesudah itu, Ray memimpin Amylia untuk saling berkucupan kembali. Lidah mereka saling bertaut antara satu sama lain. Tangan kanan Ray tidak jemu-jemu mengusap kedua dada temannya itu, tangannya yang kiri pula asyik mengusap-usap faraj yang sudah sedia banjir di balik panties itu. 

"Cuuuupppp ... cuuuuupppppp .... slruppppppp ... slruuuuupppppp ... Cupppppp ..... hmmmmmm 

" Bunyi kucupan hangat mereka memenuhi bilik itu. 

"Hmmmmmmm ... basah ... " bisik Ray sambil menunjukkan jarinya basah selepas mengusap­usap faraj temannya itu.

"Hmmmmm ... Ray la yang buat. .. hehehehe .. "bisik Amylia semula.

Kemudian mulut mereka saling berkucupan semula. Kali ini Ray memeluk tubuh Amylia dengan lebih erat. Kaki kiri Amylia diangkat ke pinggang Ray membuatkan wanita itu hilang keseimbangan dan memaksanya untuk merangkul leher temannya itu dengan lebih erat. 

Pada posisi itu Ray mengesek-gesek batangnya pada faraj Amylia yang masih tertutup dengan panties nipis yang lencun dengan cairan berahinya sendiri.

Ray mengasak-ngasak seakan-akan sedang menyetubuhi wanita bertudung itu. Asakan Ray membuatkan Amylia merasa semakin hanyut. Farajnya semakin banjir. Dia diasak bertubi­tubi sehingga dia sendiri tidak sedar yang tubuhnya sudah pun rapat ke dinding.

Kemudian Ray menaikkan pula kaki kanan Amylia keatas pinggangnya. Kini tubuh Amylia seperti didukung Ray. Mujur tubuhnya dapat disandarkan pada dinding untuk keseimbangan,kerana kedua kakinya sudah dipaut Ray.

Ray masih lagi menggesek-gesekkan batangnya yang keras itu diluar panties Amylia pada posisi itu. Sambil menggesek-gesek batangnya, Ray aktif mencumbui tubuh Amylia. Amylia semkin kegilaan dibuatnya. Nafsu wanita itu benar-benar membakar dirinya. Keinginan untuk disetubuhi Ray semakin membuak-buak! 

"Urrrggghhhh ... Rayyyy .. Saya dah tak tahannnn ... pleaseeee .... " Ucap Amylia tersekat-sekat saat kemaluannya disondol-sondol dengan batang keras Ray dari luar pantiesnya. 

"Please ape sayang??" Soal Ray 

"Please Ray ... Pleaseeee ... l want you .... urghhhh .... " Sahut Amy. 

"You want what dear??" Ray menyoal lagi sambil terus menerus mengesek batangnya. 

"Saya nak batang Raayyyy!!! Owhhhh ... please Ray .. tolong puaskan saya Ray .... "Amylia membuang egonya jauh-jauh dan terus merayu Ray. 

"Are you sure? Tadi kan dah janji. .. nak ringan-ringan je kan?" Ray meminta kepastian. 

"Yes Ray ... sekarang kalau tak dapat jadi GF you pun saya tak kesah .. let me be your slut!!! please Ray .. Saya dah tak tahan ... hrmmmmm" Luah Amylia dengan nekadnya.

"OK .. but Ray nak sayang masukan sendiri batang Ray into you .. hehehe .. " Goda Ray.

Amylia mengangukan kepalanya tanda bersetuju. Dengan sebelah tangan, wanita itu menyelak pantiesnya sendiri. Bagaikan pelacur murahan Amylia menghalakan bukaan farajnya pada batang Ray. Perlahan-lahan tubuhnya diturunkan membuatkan batang Ray mula menrobos kemaluannya. Amylia merasa sungguh pedih pada farajnya. Namun disebabkan nafsunya benar-benar membara, Amylia teruskan juga hingga separuh batang Ray sudah pun tertanam pada farajnya.

"Urghhhh .. Besarnya batang Ray? Padat sangat...urghhh .. senak .. " Rintih Amylia.

"Meh I tolong ... hehhehe .. " Ucap Ray sambil tersenyum dan melepaskan kedua kaki pasangannya dari pinggangnya.

"Zapppppp!" Amylia hilang keseimbangan dan menyebabkan tubuhnya menekan batang Ray sehingga terbenam abis.

"Urggggghhhhhhh ... Sakit Ray ... Owhhhh ... " rintih Amylia saat merasakan semuanya sudah terlambat.

Kakinya masih tidak dapat menjejakkan ke lantai kerana ketinggian Ray. Amylia kemudian bertindak menyilangkan sendiri kakinya pada pinggang Ray semula untuk mengurangkan kepedihan di celah kangkangnya.Terasa batang temannya yang besar itu merabak daging farajnya. 

"Rayyyy ... senakkk .. Urghhhhh ... .fuhhh .... " Amylia mendesah kesakitan. 

Amylia tidak mampu bersuara lagi ketika dirinya disodok batang keras Ray. Hanya desahan­desahan liar keluar dari mulutnya selepas itu. Farajnya terasa perit akibat menerima asakan penis gergasi Ray. Amylia merasakan dirinya yang sudah lama tidak melakukan hubungan syahwat itu tidak mampu menerima asakan Ray yang bertali arus.

Namun begitu perasaan peritnya lama-kelamaan bertukar menjadi kenikmataan. Perasaaan yang sudah lama tidak dirasai Amylia hampir dikecapinya kembali. Kerakusan hentakan­hentakan pada farajnya membangkitkan ghairah yang luar biasa pada dirinya. Amylia sedar dia sudah menghampiri puncaknya.

"Pap .. ! Pap .. ! Pap .. ! Pap .. ! Pap .. ! Pap .. !" Ray terus menerus menghentak buas faraj yang sudah lama tidak diisi itu. 


"U rghhhhhhh ... ahh hhhhh .... ahhhhh ... ahhhhhhh ... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ! ! " Amylia terkulai layu dikendong Ray mencapai kepuasan pertamanya.

Ray menghentikan sodokannya sebentar membiarkan pasannganya itu menikmati puncaknya. Batangnya masih terbenam jauh kedalam lubang peranakan Amylia. Dalam posisi mengendong pasangannya itu, Ray mengucup kepala Amylia yang masih bertudung itu.

Amylia benar-benar pasrah saat dirinya dikendong oleh Ray ke arah katil semula. Dirinya sudah benar-benar puas. Jauh lebih puas daripada semasa bersama mendiang suaminya Gelora syahwat telah menguasai dirinya. Dia sangup menjadi alat pemuas nafsu Ray. Ray secara rasminya adalah tuannya sekarang. 

AlphaWhere stories live. Discover now