Amylia dibaringkan diatas katil semula. Batang Ray masih lagi tersemat kemas dalam farajnya. Ray sekali lagi mencumbui pasangannya itu. Sekali sekala Ray menghenjut tubuh Amylia ketika bercumbuan. Amylia merasa sangat bahagia ditindih Ray begitu. Ray menatap Amylia yang kelihatan kusut dengan tudungnya yang sudah agak serabai ketika itu. Amylia membalas renungan Ray dengan senyuman manjanya.
"Seda pp ... ?" ucap Ray sambil mengusap-usap kepala wanita yang ditindihnya.
"Hrmmmmm ... thanks Ray .. " Saal Amylia segera.
"Boleh Ray henjut lagi??." balas Ray.
"Hrmmmm ... Do what ever you wish to me ... From now on ... i'm yours .. AII Yoursss .. " Ucap Amylia.
"with pleasure dear ... " Ucap Ray pula sebelum mereka saling berkucupan semula.
Sedang mereka berkucupan, Ray mula menghenjut tubuh Amylia dengan lebih deras semula. Dengan bantuan spring tilam, henjutan Ray semakin menggila. Kali ini Amylia dapat merasakan tusukan Ray semakin lancar. Ray mula melepaskan kucupanannya dan mula menghenjut Amylia sepenuh hati.
"Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!" Ray menghenjut Amylia dengan segala kudratnya.
"Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!Ah!" Amylia histeria dengan kenikmatan.
"Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!" Teriakan dari mulut Amylia membakar semangat Ray untuk terus mengasaknya.
"Ahhhhhhh!!! Ahhhhhhhh!! Rayyyyyy!! Saayyaaa dahh takk tahannnnnn .... Ahhhhhh!!"
Teriakan Amylia semakin keras.
"Pap!Pap!Pap!Pap!Pap!Pap! Ray pun sayang ... ! ! ! !urghhhhhh .... ! ! ! ! Pap!Pap!Pap!Pap!Pap! Pap!" balas Ray sambil terus menerus menghenjutnya.
"Hrmmmmmmmmmpppphhhhh ... hrmmmmmmppppppphhhh ... !" Amylia sedaya upaya menahan puncaknya.
"Pap!Pap!Pap!Pap!PAAAAAAAPPPPPPPPPP!! Ahhhhhhhhh!!!! " Creeeeettttttt! Creeet! Creeet! Creet! Ray menekan penisnya sedalam-dalamnya sebelum meledakkan benihnya bertubi-tubi pada lubuk berahi pasangannya.
"Ahhhhhhhhhhh!!!!" Amylia akhirnya mencapai puncak keduanya serentak dengan Ray.
Setelah puas memancutkan air maninya, Ray terus memeluk erat tubuh Amylia. Dia mengucp-ngucup wajah ibu beranak 1 itu dan membisikkan puji-pujian kepadanya.
"Malam ni tidur sini ya .. " bisik Ray manja.
"Knock! Knock! Knock! Knock!" tiba-tiba pintu bilik diketuk.
Lamunan Ray tentang kenangannya bersama Amylia terhenti. Segera dia bangkit dari katilnya dan membuka pintu biliknya. Terlihat ustazah sedang memegang kain selimut. Ustazah kelihatan tidak senang melihat Ray.
"Nah selimut.. besok subuh kat surau .. " Ucap ustazah selepas mneyerahkan kain selimutnya dan segera berlalu.
Ray hairan melihat layanan dingin ustazah. Adakah disebabkan kejadian petang tadi? Setelah menutup pintu biliknya, barulah Ray perasan yang batangnya masih lagi keras dan jelas menonjol dibalik boxernya.
"Shit!!" Getus hati Ray.