Sesudah didapati Ustazah terlena, Ray bangkit dari katil dan membetulkan selimut wanita yang dihormatinya itu. Ditatap sebentar wajah Ustazah Roshana yang tidak bertudung itu. Rambutnya lurus, mukanya kelihatan lebih ayu tanpa bertudung. Rambut yang selama ini ditutup rapi dari pandangan lelaki bukan muhrimnya itu ternyata berjaya memancing nafsu Ray. Kalau ikutkan nafsunya, hendak sahaja dia mengucup bibir mungil Ustazah yang sedang lena itu.
"No .. Thats not me .. I will never take advantage on unconscious woman .. " Bisik hati Ray sebelum berundur meninggalkan Ustazah tidur dibiliknya.
Ray kembali ke luar rumah untuk menolong kerja-kerja persiapan kenduri. Dilihat tiada apa yang boleh ditolongnya ketika ini kerana jumlah orang yang datang membantu lebih dari mencukupi. Kerja-kerja masak di luar juga kelihatan hampir selesai. Kebanyakan orang pun hanya bersembang kosong sahaja. Akhirnya Ray bertindak untuk masuk ke dapur untuk melihat sama ada tenaganya diperlukan disana atau tidak.
Dari pintu belakang yang menghubungi dapur keluar rumah, Ray dapati di dapur juga seperti sudah siap kerjanya. Ramai hanya sembang kosong sahaja seperti juga keaadaan diluar. Sedang dia memerhati kaum hawa yang rata-ratanya berpangkat ibu itu, mata Ray tertarik melihat Kak Mas yang kelihatan sudah pun bersiap. Kak Mas ketika itu sedang bersembang dengan tetamunya di pintu dapur.
Kak Mas kelihatan begitu menawan. Berbaju kurung sendat bermaterial lace berwarna cream dengan kain lapisan bawahnya berwarna sepadan dengan kulit Kak Mas membuatkan Ray tertarik dengan keberanian wanita itu memilih busana sedemikian untuk dipakainya. Apa yang paling membuatkan Ray geram dengan pakaian Kak Mas adalah tudungnya. Sungguhpun wanita itu mengenakan pakaian yang sangat sendat, namun tudung yag dipakainya masih lagi dilabuhkan hingga ke dada. Ray tak keruan melihatnya. Dia kemudian masuk ke dapur, menuju ke ruang tamu.
"Tumpang lalu Kak Mas .. " Ucap Ray sambil memegang pingang Kak Mas. Selepas itu tangannya perlahan-lahan merayap dari pingang ke pungung wanita itu secara senyap ketika dia melalui pintu dapur itu.
"ltu sepupu saya dari kampung tu .. " Ray terdengar bohong dari Kak Mas kepada tetamu yang kedengaran cemas. Walaupun mungkin tetamu itu tidak nampak apa yang dibuat Ray di belakang pungung Kak Mas, namun pasti tetamunya itu nampak akan tangannya menyentuh pingang Kak Mas tadi.
Tiada orang lain di ruang tamu. Hanya beberapa orang yang sekadar lalu lalang di ruang tamu sahaja. Kebanyakannya bersembang di sekitar dapur ataupun di luar rumah. Ray duduk disofa sambil memerhati Kak Mas dari jauh. Ternyata jelingan nakal Ray disedari wanita itu. Dia kelihatan gelisah sejak pungungnya diraba didepan tetamu lagi. Akhirnya Kak Mas menghentikan perbualan dengan tetamunya itu sebelum ke ruang tamu dan duduk rapat disebelah Ray.
"Nakai!!!" Ucap Kak Mas seblum mencubit kuat peha lengan Ray yang terdedah kulitnya.
"Ouchh ... Sakit-sakit..."Teriak Ray dalam nada berbisik.
"Nasib baik dia tak nampak apa yang Ray buat kat pungung akak tadi.." Kak Mas juga dengan nada berbisiknya.
"Akak seksi pakai macam ni..Ray tak tahan .. " bisik Ray kembali
"Kalau orang lain nampak tadi.. mati akak tau .. ! "Tegas Kak Mas.
"Kalau tak nak orang lain nampak, jom la gi bilik akak .. " Ucap Ray sambil memimpin tangan wanita berumur awal 40an itu ke celah kelangkangnya. Selepas itu ditutup pula tangan Kak Mas dengan bantal kecil yang terletak ditepi sofa pula.
Kak Mas hanya diam memegang batangnya dari luar seluar tracknya yang tidak berseluar dalam itu. Ray yakin wanita itu dapat merasakan kehangatan dan kekerasan batangnya. Tangan Kak Mas meraba-raba seakan-akan cuba mengukur saiz batangnya.
"semalam tak sebesar ni.. Cakap sebab segan .. Ni lagi ramai orang tak segan?" Bisik Kak Mas.
"Saya segan dengan abang Man je .. orang lain tak .. hahahahahaha.. " Ray berhelah sarnbil rnengusap-usap pungung Kak Mas dari belakang.
"Jangan Ray .. Nanti orang narnpak .. " Larang Kak Mas tanpa rnenolak pungungnya terus rnenerus diraba Ray.
"Jorn la .. " Ajak Ray.
"Jorn rnana?" Soal Kak Mas.
"Bilik akak la .. " terang Ray.
"Gila .. " jawab Kak Mas.
"Ke akak nak kat sini lagi rnacarn rnalarn sernalarn? "soal Ray pula.
"Lagi gila .. " Jawab Kak Mas.
"Akak pun da tah tahan kan?" Ray rnenduga.
"Hrrnrnrnrn .. " Kak Mas tidak rnernberikan jawapan pasti.
"Jorn?" Ajak Ray lagi.
"Akak kene bagi tahu Abang Man dulu .. " ucap Kak Mas.
"Bagi tahu nanti .. dia tak kisah punya .. takut kalau akak bagi tahu sekarang, nanti dia nak tengak sekali.. nanti saya segan macam semalam ... hehehehe .. " Ray bermain kata-kata.
Ray tahu, Kak Mas juga sangat teringin kan merasa batangnya yang terasa lebih besar dari malam semalam sejak pagi tadi. Terasa tangan Kak Mas meramas- ramas geram batangnya. Dia membiarkan Kak Mas bertikir sejenak.
"Hrmmmmm ... " Kak Mas melepaskan batangnya dan terus keatas tanpa memberi kata putus pada Ray.
Sememangnya Ray tidak perlukan kata putus dari Kak Mas pada tahap ini. Dia hanya perlukan wanita itu masuk ke biliknya seperti yang diminta Ray tadi. Di biarkan Kak Mas naik keatas sebentar sebelum dia juga menyusul 2 minit kemudian. Tanpa mengetuk pintu, Ray terus membuka pintu bilik utama dan terus masuk. Kak Mas kelihatan sedang duduk menghadap cermin makeupnya.