Check In

6.7K 53 1
                                    

Tiada seebarang motif lain untuk Ray mengarahkkan Kak Mas sebelum dia keluar dari bilik itu supaya tidak membasuh celah kelangkang wanita itu serta melarang nya memakai seluar dalam llagi. Dia seakan mempunyai naluri yang wanita ini gemar menurut arahan. Jadi dirinya tertanya-tanya adakah wanita ini akan patuh pada dirinya? 

Bagaikan tiada apa yang berlaki, Ray kembali bergaul dengan orang ramai. Membatu persiapan majlis apa yang patut. Jujurnya dia masih tak puad menyantap tubuh isteri kepada tuan rumah ini. Namun Ray sedar yang masa dan keadaan tifak sesuai untuk dia berlama-lamaan di bilik Kak Mas tadi. Ray harus bersabar. 

Disaat majlis bermula batulah kelibat Kak Mas muncul didepan Ray. Sama seperti Ray, wanita itu juga berlagak seperti tiada apa yang berlaku. Namun Ray tertanya-tnya. Adakah wanita ini akur pada arahannya tadi?? Ray teruja untuk mengwtahuinya sepanjang majlis berjalan. Dia tetap bersabar. 

 Disaat tetamu sudah mula mengurang ketika kenduri sudah selesai, akhirnya Ray dapat peluang mendekati Kak Mas sendirian membasuh pinggan didapur. Ray terus menegur wanita itu dan berdiri rapat disebelahnya sebelum meletakan tangannya tepat pada celah pungung yang berbalut kain putih yang sendat itu. 

"Jangan.... nanti orang masuk dapur nanti.... mati akak..." ucap Kak Mas spontan tanpa menolak rabaan Ray itu. Malah wanita itu semakin menongengkan punggungmya sambil tetap cuba membasuh pingan. Ray meraba-raba pungung wanita itu sepuas hatinya. 

"nak check pakai panties ke tak je...hehehe.."ucap Ray sabelum melepaskan kembali tangannya dari punggung empuk wanita itu. Jelas wanita itu patuh padanya.

"dapat hadiah tak?" soal Kak Mas selepas itu.

"Hadiah ape?" Ray sedikit keliru.

"Reward sebab ikut arahan Ray tadi..hahahaha..segan tau..dahla kain ni ketat.. tak pakai panties pulak tu. Rasa macam di perhatikan je sepanjang majlis tadi.." terang Kak Mas sebelum merungut akan cabaran yang dihadapinya tadi semata-mata untuk patuh dengan arahan lelaki yang baru menyetubuhinya tadi.

"hehehe..sory sebab Ray susahkan Kak Mas.." ucap Ray selepas itu.

"Takpe..akak pun suka gak walaupun segan tadi..rasa thrill!!" balas wanita itu pula.

"Nak lagi thrill?" Soal Ray sambil membuat muka teruja.

"macam mana?" Soal Kak Mas segera.

"Kalau nak..ikut Ray..kalau Ŕay dapat pinjam kereta dari abang Man, Ray nak Kak Mas ikut Ray..jangan banyak tanya.." ucap Ray sebelum terus meningalkan wanita itu terpinga-pinga di dapur.

Kak Mas menghentikan aktiviti membasuh pingannya. Dia terus memerhatikan Ray dari jauh. Ternyata remaja yang berada dibawah jagaan sepupunya itu benar-benar meminta kunci kereta dari suaminya sendiri. Malah Ray terang-terang mengisyaratkan kepadanya untuk mengikut lelaki itu didepan suaminya sendiri. Kak Mas merasa kagum akan keberanian Ray. Dia terus masuk ke dalam kereta yang dipinjam oleh Ray selepas itu. Sempat juga Kak Mas melirik respon suaminya. Ternyata abang Man hanya memberikan senyuman kepadanya. Kak Mas yakin suaminya merestui akan hal ini.

"Im all yours.." ucap Kak Mas setelah duduk di kerusi penumpang sebelah Ray.

"ok.. Ray nak akak selak kain akak sampai pingang..play yourself..bayangkan yang indah-indah.. bayangkan apa yang kita boleh buat nanti bila check in..tapi try not to cum ya.." arah Ray

Kereta masih belum berjalan. Suaminya masih memerhatikannya dari laman rumahnya. Malah para tetamunya juga masih ada walaupun tak seramai ketika majlis berlangsung tadi. Perlahan-lahan Kak Mas menyingkatkan kainya keatas seperti yang diarahkan. Farajnya yang tidak berpanties itu terdedah terus.

Terasa penghawa dingin kereta menghembus tepat pada farajnya. Namun kedinginan suhu kereta itu tak mampu memadam keterujaan dirinya ketima itu. Ternyata faraj Kak Mas sudah pun sedia banjir dan berdenyut-denyut dari tadi. Sambil memerhatikan suaminya dan tetamu-tetamunya di laman rumah, perlahan-lahan jarinya mendarat di biji kelentitnya.

"ahhhhhhhhhhh..." Desah kak Mas lembut selepas itu. Jarinya mula mengusap-usap organ paling sensitifnya itu.

Ray tersenyum melihat respon Kak Mas yang patuh pada arahannya. Dia terus memacu kenderaan keluar dari situ. Sepanjjang perjalanan, batang Ray meronta-ronta didalam seluarnya. Ini kerana telinganya disajikan dengan erangan-erangan manja Kak Mas, matanya pula disajikan dengan aksi jalang wanita yang berbaju serba putih itu. Ray terus memacu kereta itu ke hotel bertaraf 5 bintang terdekat.

"Kak Mas tunggu sini ya..Ray checkin dulu..betulkan kain tu dulu..bila dah masuk bilik Ray call Kak Mas.." ucap Ray di car park hotel itu. Kak Mas sekadar menganguk sambil termengah-mengah. Riak wajahnya ternyata menunjukan yang nafsu wanita ini sudah benar-benar meluap-luap.

Ray terus meningalkan Kak Mas didalam kereta. Mujur kad kredit yang diberikan ayahnya masih ditangan. Dia terus ke lobi untuk checkin seperti biasa yang dilakukan dengan FWB-FWB nya sebelum ini. Dapat sahaja kunci bilik, lelaki itu terus menuju kebilik yang diberikan. Ray tak terus menghubungi Kak Mas selepas itu. Sebaliknya dia memilih untuk mandi dan membersihkan dirinya dahulu.

Sesudah mandi, Ray yang hanya bertowel dipinggangnya menghubungi wanita yang menanti pangilan darinya di parker kereta hotel itu. Sengaja Ray mengambil masa untuk mandi dahulu tadi. Selain untuk membersihkan dirinya, dia juga mahu wanita itu tertunggu-tunggu. Dia mahu wanita itu merasa thrill sebelum permainan sebenar bermula.

"Knock.. knock..knock.." Pintu biliknya diketuk.

Ray terus mempersilakan Kak Mas masuk. Dari riak wajah wanita itu, Ray pasti wanita itu semakin geram melihat tubuhnya yang berlenging itu. Seperti wanita itu benar-benar miliknya, Ray merangkul pingang Kak Mas erat untuk dibawa ketengah bilik.

"Dah mandi?" Soal Kak Mas yang ternyata sudah tahu jawapannya saat mereka saling menatap ditengah bilik itu.

"Yup.." Jawab Ray ringkas.

"Patut la lambat baru call.." Rajuk Kak Mas.

"Tak sabar?" Ray menduga.

"Tak la.. tapi nervous bila tunggu sorang-sorang kat parking hotel tu.." Keluh Kak Mas.

"Kenapa nervous??" Soal Ray kembali.

"Ntahla..sebab 1st time kut check in macam ni dengan orang lain.." Kak Mas menjawab jujur.

"Rasa macam curang?" Ray menduga lagi.

"Tak.." Segera Kak Mas menjawab.

"Abistu?" Ray meminta penjelasan.

"Rasa macam sundal..macam pelacur...Macam tunggu client.." Terang Kak Mas.

"Kenapa akak rasa macam tu?" Ray meminta Kak Mas untuk menerang lebih lanjut.

"Kita baru jumpa semalam..Malam tadi kita dah main..pagi tadi kita akak dah BJ Ray.. tengah hari tadi kita dah main.. kalini akak ikut Ray check in pulak..Dah la tadi Ray suruh akak main faraj akak sendiri sepanjang perjalanan tadi.. Terasa diri akak hina.." Ucap Kak Mas.

"Hina tapi bestkan?" Ray menduga.

"Itulah masalahnya..terasa diri ni betul-betul jalang!! Tapi ntah kenapa rasa teruja bila makin jalang!!" Akui Kak Mas.

"Takpe kak.. Harini je.. Akak jadi lah perempuan jalang Ray hari ni..Ray akan simpan rahsia kita.." Pujuk Ray.

"Baiklah Ray..akak akan cuba yang terbaik untuk puaskan Ray..." Ucap Kak Mas.




AlphaWhere stories live. Discover now