"Owhhhhh...Rayyyyy... Rayyyyy..."Desah Kak Mas.
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Ray memacu tubuh wanita itu dengan gerakan derasnya dari belakang.
Sebenarnya sudah 5 kali pun Kak Mas tumpas ditangan Ray sedangkan batang Ray tetap ampuh menggagahi farajnya. Dari disetubuhi secara missionary bertukar kepada dari sisi. Kini Kak Mas disetubuhi dalam keadaan dirinya menonggeng pula. Berpeluh-peluh dibuatnya. Namun anak muda ini tidak terlihat tanda bakal mencapai puncaknya dalam masa terdekat ini.
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Bunyi pungungnya berlaga dengan Ray semakin deras.
"Ahhhhhh,...lagi Ray..lagi...lagii" Sengaja Kak Mas mendesah gersang bagi membakar nafsu lelaki yang menyetubuhinya itu lagi.
Sebenarnya Kak Mas perasan juga. Dia perasan yang Ray dari tadi menekan lubang pungungnya dengan ibu jarinya sambil mendayung farajnya dari belakang. Bukan tak pernah Kak Mas main belakang. Tapi dia sendiri tak ingat bila lubang najisnya itu dirodok batang. Sedang dia merengek-rengek kesedapan, akhirnya Kak Mas membuat keputusan. Dia mahu batang besar Ray merasa lubangnya lagi 1!
"Rayyyyyy.......owhhh.. Rayyyyy..." Desah Kak Mas tersekat-sekat.
"Ya kak...." Jawab Ray tanpa menghentikan asakannya.
"Nak main bontot akak??" pelawa Kak Mas.
"Boleh??" Ray meminta kepastian.
"Bo...bolehhhhhhhh...." Jawab Kak Mas segera.
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Setelah mendapat kebenaran Kak Mas, Ray tidak terus berhenti. Malah dia semakin laju menghenjut faraj wanita itu. Kak Mas meracau bagai nak gila selepas itu.
"Owhhhhh.... Ah!! Ah!! Ahhh!! Raayyyyyyyyyyyyy!!!" Akhirnya Kak Mas menjerit kepuasan buat kali ke 6 di bilik hotel itu. Ternyata semakin lama semakin nikmat tubuhnya disetubuhi oleh remaja yang baru dikenali semalam itu.
Kak Mas terjelepuk pada bantal diatas katil itu. Namun pungungnya masih terangkat tinggi. Ray mengambil kesempatan itu untuk menjilat-jilat lubang anus Kak Mas ketika itu. Kak Mas yang pada mulanya mendiamkan dirinya sahaja itu perlahan-lahan mendesah kenikmatan.
Setelah merasakan Kak Mas sudah pun bersedia untuk pusingan yang ketujuh, Ray memposisikan batangnya pada lubang haram Kak Mas. Ditekan kepala batangnya masuk, sebelum dikeluarkan semula. Sekali sekali dia menghentak habis batangnya kedalam faraj Kak Mas yang basah itu sebelum kembali mengusik-usik lubang najis Kak Mas.
"Rayyyyyy....liwat akak cepat Ray.. Akak dah tak tahan... jangan dera akak...." Desah Kak Mas bagaikan perempuan sundal.
Ray tersenyum mendengar Kak Mas yang tak sabar untuk diliwat itu. Dia sekali lagi membenam kepala batangnya pada lubang anus Kak Mas. Berbeza dengan tadi, akhrinya batang Ray terus maju membelah lubang najis Kak Mas. Perlahan-lahan dia membelah pungung Kak Mas. Ternyata lubang pungung Kak Mas jauh lebih ketat dari farajnya itu.
"OWhhhhh... Besarnya batang ko Rayyyyyy....pelan-pelan.... Rasa rabak ni..." Desah Kak Mas.
"Rileks kak.. Akak dah lama tak main belakang ni..." Ucap Ray pasti.
SEdikit demi sedikit batangnya terbernam. Hampir seminit lamanya Ray mengambil masa untuk membenam habis batangnya. Setelah terbenam habis, Ray mendiamkan diri bagi membolehkan Kak Mas membiasakan diri dengan saiz batangnya pada lubang belakangnya pula.
"Kak Mas Ok?" Soal Ray setelah hampir seminit Kak Mas mendiamkan diri.
"Ok,,,urghhh,,akak OK.." Ucap Kak Mas.
"Ray mula ya?" Ray meminta izin. Kak Mas mengangukan kepala.
Dengan berhati-hati Ray menarik batangnya keluar. Setelah separuh batangnya terkeluar, Ray menekan batangnya kedalam kembali. Kak Mas mengerang perit. Namun Ray tidak berhenti. Dia meneruskan aksi sorong tariknya dengan berhati-hati.
Setelah 5 minit diperlakukan begitu, Kak Mas terlihat sudah mampu menikmati batang Ray yang tertusuk di lubang najisnya itu. Sedar dengan hakikat itu, Ray mula melajukan henjutannya. Semakin lama semakin laju. Semakin lama semakin padu.
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Ray memacu pungung Kak Mas dengan sepenuh tenaga.
Ternyata pungung Kak Mas lebih berbisa dari farajnya. Kali ni batang Ray mula terasa berdenyut-denyut. Dia akhirnya bersedia untuk mencapai puncaknya yang pertama!
"Urghhhhh...Kakkkk.. Ray dah nak sampai!!!" Rintih Ray.
"Teruskan Ray!!! Akak pun dah nak sampai!!" Sahut Kak Mas.
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"
"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Ray menghenjut selaju boleh tatkala pertahanannya semakin luntur hinggalah tiba-tiba..
"Kak Massssss!!!!!!" Desah Ray sambil menekan batangnya ke bahagian paling dalam bontot Kak Mas!
"Urgghhhhhhhhh!!! Rayyyyyyyy!!!!" Sahut Kak Mas dalam keadaan farajnya merembes-rembeskan cairan cintanya buat kali ke 7!!
"Creeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttt!!! Creeeeeettttt!!!!!!!!! Creeeetttttt!!!!" berdas-das air mani Ray terpancut dalam lubang anus Kak Mas!!!!
Kedua-duanya kaku. Mengigil kesedapan. Sedar tak sedar 3 jam lebih mereka bergumpal dan bertarung diatas katil ini. Akhirnya kedua-duanya terdampar mencapai nikmat yang tidak terhingga.