Cabaran

6.4K 48 1
                                    

Pada waktu yang sama. Disebuah bilik hotel di pinggir kuala lumpur, seorang isteri dan ibu kepada 2 orang anak yang berumur 40an sedang bersungguh-sunguh menjilat lubang punggung seorang remaja yang terlentang diatas katil itu. Wanita itu masih lengkap berkebaya serta bertudung serba putih sedangkan lelaki itu sedang terlanjang bulat.

Dengan penuh berselera wanita itu menjilat-jilat lubang najis pasangannya itu. Sesekali dijoloknya lubang haramnya itu dengan lidahnya. Tangannya tak duduk diam. Batang dan telur remaja itu dibelai-belainya tanpa henti. Dia benar-benar mahu memuaskan pasangannya itu secara total!!

"Urghhhhh... Sedapnya Kak Mas....ahhhhhh....lagi Kak Mas...lagi...." Rengek Ray.

Kak Mas tak memperdulikan rengekan Ray. Lidahnya semakin ligat menjilat. Tercebis dihatinya untuk menundukan lelaki yang Berjaya membuatnya klimaks berulang kali di bilik tidurnya sebelum majlis bermula tadi. Namun dia tahu remaja ini bukan calang-calang. Dah 30 minit dia mengerjakan celah kelangkang pasangannya itu. Dari Handjob sampai ke Blowjob hinggalah ke Rimjob. Ray tetap masih mampu bertahan.

Kak Mas akhirnya memutuskan untuk menukar strategi. Dia terus bangkit dari mengerjakan lubang najis Ray. Kak Mas kemudian berdiri betul-betul diatas batang Ray yang tegak seperti tiang itu. Sambil menatap wajah Ray yang jelas menantikan tindakan seterus darinya itu, perlahan-lahan Kak Mas menyingkap kainya hingga keatas pinggang dengan gaya penuh erotic.

Ray tersenyum melihat aksi wanita yang menghampiri separuh abad ini. Ternya wanita itu tahu yang dirinya cukup seksi untuk melakukan gaya sebegitu. Ray menanti dengan penuh kesabaran saat menyaksikan tubuh Kak Mas melentik-lentik seperti menari perlahan-lahan mendekatai batang

kejantanannya itu. Faraj Kak Mas yang dari tadi tidak berseluar dalam itu akhirnya terletak tepat pada kepala zakar Ray yang mengembang sempurna itu.

"Urggggghhhhhhhhhhh........" Desah Kak Mas saat dia mula memasukan batang Ray kedalam farajnya yang sudah sedia basah itu.

Perlahan-lahan batang Ray membelah faraj Kak Mas. Sungguh pun Kak Mas sudah tersangat bernafsu ketika itu, namun batang Ray yang gemuk dan panjang itu tetap membuatkan dirinya senalk. Perlahan-lahan dia melabuhkan pungugngnya pada peha remaja itu. Semakin dalam, semakin senak dirasakannya.

"hmmmmmppphhhhhhh..." Desah Kak Mas lagi setelah akhirnya farajnya Berjaya menelan habis Zakar Ray.

Mata Kak Mas terpejam rapat. Dia mula membanding-bandingkan batang-batang yang pernah bersemayam pada farajnya itu. Dia pasti batang Ray jauh lebih besar dari batang suaminya itu. Batang Khairul si tukang urut yang sering jadi pemuas nafsunya itu juga bukan lawan batang Ray. Apatah lagi dengan batang anak-anak buah Pak Jabit? Mungkin hanya batang Pak Jabit sahaja mampu melawan keperkasaan Ray!

"Ray dah ready?" Ucap Kak Mas setelah beberapa saat terdiam sebentar.

"Anytime Kak.. Do your best.." Ucap Ray yang jelas memperlakukan dirinya seperti pelacur itu.

Tidak sedikit pun Kak Mas terasa hati dengan kebiadaban remaja itu. Malah kata-kata Ray itu dianggapnya sebagai 1 cabaran. Bermula dengan tenpo perlahan tubuhnya mula melakukan turun naik menghenjut batang Ray. Tanpa tunggu masa yang lama, segera sahaja Kak Mas memecut kepada tempo laju. Kak Mas all out!!

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Bunyi peha mereka saling berlaga itu memenuhi ruang bilik.

Sambil menghenjut, Kak Mas meramas-ramas dadanya sendiri yang masih berbalut baju kebayanya itu. Niatnya untuk menundukan lelaki ini semakin dilupainya. Sebaliknya terasa dirinya pula semakin ditundukan oleh pasangannya itu. Kak Mas tak pedulikan semua itu. Sambil mengetap bibirnya, Kak Mas terus menerus menghenjut pasangannya itu sekuat mungking.

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!" Dengan bantuan spring katil, tubuh Kak Mas ligat turun naik memerah batang Ray.

Nafsu Kak Mas benar-benar sudah mencapai ke ubun-ubunnya. Dia sedar yang klimaksnya yang pertama dibilik ini bakal menjelma. Kak Mas ternyata tidak mahu memperlahankan temponya sungguhpun dia tak mahu tumpas awal. Kak Mas cuba bertahan. Namun henjutannya semakin dilajukan.

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP! PAP!"

"PAPPPPPPPPPPPPP!!! Ahhhhhhhhh!!! RAyyyyyyyyyyyy!!!!!" akhirnya henjutan bertali arus Kak Mas terhenti dengan jeritan kepuasannya sediri.

Kenikmatan yang tidak mampu dibendungnya itu akhirnya menguasai dirinya sendiri. Mengigil Kak Mas dibuatnya. Terasa farajnya banjir secara mendadak dengan cairan nikmatnya sendiri seperti empangan pecah!

Kak Mas kaku sebentar. Dia tahu permainan masih panjang kerana batang pasangannya itu masih berdiri megah terbenam didalam farajnya itu. Kak Mas yang termengah-mengah itu akhirnya merebahkan dirinya pada tubuh Ray. Terasa dirinya diusap-usap manja oleh Ray dari belakang. Tindakan Ray yang memberinya ruang untuk berehat sebentar sebelum pusingan seterusnya itu membuatkan Kak Mas merasa bahagia.

AlphaWhere stories live. Discover now