HERRRRKESSSE SELAM DOSTLARİMM
GELDİ GELDİ DEDIGIM GUNDE ATTIM BOLUMU
EN UZUN BOLUM BU ARADA
Hos okumalar :*
Bolumun ilham kaynaklari: Lana del Rey-Born to die/ Mabel Matiz-Mendilimde Kırmızım Var/ Burak Sevinç-Çanakkale Türküsü/ CVRTOON-Plevne(inst. Symphony)/ Alay Marşı
Pamuk eller satir arasi yorumlara/23.05.2024
"En sevdiğin çiçek ne?"
"Pembe kasımpatı." Nare mırıldanarak yanağını Atakan'ın tişörtüne sürttü. Bir bacağını kaldırıp Atakan'ın bacaklarının üstüne attığında Atakan'ın kıkırtısını işitmişti.
Çatı katında bir süre vakit geçirdikten sonra yatmaya karar vermişlerdi fakat kimin odasında kalacaklarına karar verememişlerdi. En sonunda Nare onun odasında kalmazlarsa Atakan'ı kafa atmakla tehdit ettiğinde Nare'nin odasında kalmaya karar kılmak zorunda kalmışlardı. Şimdi ise Nare'nin yatağında Atakan sırtını yatak başlığına yaslamış, Nare'yi de kolunun altına alarak göğsüne yatırmıştı. Nare de bir kolunu Atakan'ın beline atmış yanağını yasladığı yerden uykulu mırıltılar çıkarıyordu.
"Neden en sevdiğin çiçek kasımpatı?"
"Bilmem, küçüklüğümden beri pembe kasımpatılara ilgi duyarım. Sanki beni kendine çekiyor."
Atakan birkaç mırıltı çıkararak başını Nare'nin başına yasladı. Yarbayla konuştuklarından beri içinde tarif edemeyeceği bir endişe vardı. Nare'den ayrılmak istemiyordu. "Senin en sevdiğin çiçek ne?"
"Sen." Nare utanarak başını hafifçe Atakan'ın omzuna vurdu. "Ciddi soruyorum."
"Bilmem, hiç düşünmedim. Büyük ihtimalle bundan sonra benim de en sevdiğim çiçek pembe kasımpatı olur. Anlamını biliyor musun?" Dudaklarını Nare'nin saç diplerine değdirdikten sonra yanağını Nare'nin başına yasladı. "Sadakat ve şefkati temsil ediyor. İyi misin sen?" Nare başını kaldırıp Atakan'a baktığında kaşlarını çattı. Normalinden daha da durgunlaşmıştı. "İyiyim, aklım yarbayın dediklerinde. Kusura bakma, sana da yansıttım." Nare hafifçe tebessüm ederek başını tekrar omzuna yatırdı. Atakan'ın belindeki koluyla daha da sıkı sarıldı ona. "Ben de endişeliyim o konuda. Hayırlısı olsun demekten başka bir şey gelmiyor elimden."
Atakan ileri kayıp yatış pozisyonuna geçtikten sonra kollarıyla sevgilisini sarıp sarmaladı. "Hayırlısı olsun."
...
"Atakan." Nare huysuzca mırıldanıp elini saçlarına attı. Videoya alındığından habersiz saçındaki dokunuşlarla huylanmıştı. "Efendim güzelim." Atakan telefonu Nare'nin yüzüne yaklaştırdıktan sonra ekrandaki görüntüye kıkırdamıştı. Uyurken çok tatlı görünüyordu.
Atakan'ı uyku tutmamıştı. Güneşin doğmasına az bir zaman kalmışken içindeki sıkıntıdan patlamamak için telefonunu çıkarıp Nare'yi videoya almaya başlamıştı. Eğer operasyona giderse açıp açıp izlemek için.
Birkaç açıdan daha video çektikten sonra onları izlerken birden yarbay aramaya başlamıştı. Hızla odadan çıktıktan sonra aramayı cevapladı. "Komutanım."
"Atakan, emir geldi. 1 saat için çıkmanız gerekiyor." Yarbayın telaşlı sesini duyduğunda hazırlanmak için hızla odasına girdi. "Anlaşıldı komutanım. Geliyorum." Hızlıca üstünü değiştirdikten sonra Nare'nin odasına girdi. Eğilip burnunu Nare'nin boynuna değdirdikten sonra burnuna dolan hoş kokuyu derince içine çekti. Onu uyandırmamak için de saçlarına tüy kadar bir öpücük kondurup arkasına döndü. Tam odadan çıkacaktı ki Nare'nin sandalyeye bağlı bandanaları dikkatini çekmiş, içlerinden birini çözerek cebine atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜLKÜ
Teen FictionHer şey vaktini bekler, Ne gül vaktinden erken açar, Ne güneş vaktinden erken doğar. Bekle! Senin olan, sana gelecektir. (MEVLANA) ☆ Ve benim, milletimin, bayrağımın şerefi de gayesi de vatandı. Büyük düşüncemiz vatandı. Bizi bizi yapan vatandı. Ye...