EVVVEET HERKESE SELAMLAR
Normalde bölümü dün atacaktım ama düzenlemem tahmin ettiğimden de uzun sürdüğü için bugüne sarktı. O yüzden uyumayıp sabahın köründe atıyorum.
Hatta yazarınız sabah uyumamak için pazar kahvaltısını hazırlamayı bile kabul etti. ÖYLE DE VEFAKAR BİR YAZARIM İŞTE.
Neyseeee uzatmadan bölüme geçelim.
Pamuk eller satır arası yorumlara/ 04.02.2024
11.06.2012 🍬
"İyi ki doğdun Nare! Mutlu yıllar sana!" Genç kız önündeki 18 yazılı mumları gözlerini kapatarak üflediğinde dilek tutmayı ihmal etmedi.
Babama kavuşayım.
"Dilek tuttun mu kabuk?" Kolunu delercesine dürten arkadaşının eline vurduktan sonra kafa salladı. "Deldin omzumu, bir dur yerinde velet."
"Ah bu da hemen havalara girdi, bunak."
"Bana bak! Büyüğünle düzgün konuş saygısız, ahlaksız!" İki genç elleri bellerinde birbirlerine dik bakışlar atarken araya giren neneleriyle göz temaslarını kestiler. "Devam ederseniz bir daha neneniz olmam haberiniz olsun."
"Hayıııır." Bir o tarafa bir tarafa çekiştirilen yaşlı kadın göz devirip silkelendi. "Yeter be! Gidin tabakları getirin, eliniz iş görsün az." Pastayı kaldırırken ortada öylece dikilen gençlere ithafen konuşup salona doğru adımladı. Pastayı yemek masasına bıraktığında bir kere daha cebini yokladı. "Nare, gel kes bakalım." Artık yetişkin torununa bıçağı uzattığında biricik torunu ilk önce nenesinin yanağını öpmüş ardından bıçağı eline alıp pastayı kesmişti.
"Baban askerlikten mezun olduktan sonra ona bunu almıştım. Artık adam oldu diye. Sen de artık yetişkin olduğuna göre bunu sana verme vaktim geldi güzel kızım." Elindeki künyeyi torununa uzattığında genç kıza sanki kal gelmişti. Bir nenesine bir de elindeki künyeye bakıyordu. "Kızım alsana."
Nenesinin sözleri kulağına uğultu gibi gelirken buğulanan gözlerinden etrafı çok seçemiyordu. "Baban hiç çıkarmadı bunu. Eminim ki sen de hiç çıkarmayacaksın. Güle güle kullan, mutluluğuyla gelsin sana." Torunun bileğini alıp künyeyi kendi takan nenesine sıkı bir sarılış vermişti genç kız. Artık gözyaşları akmamak için direnmiyordu. Tabi nenesinin de ondan aşağı kalır yanı var mıydı tartışılırdı.
Kapının eşiğinde gizli gizli gözyaşı döken arkadaşını görene kadar nenesinin boynunda ağladı genç kız. Arkadaşını gördüğü gibi büyük bir kahkahayı ve kovalamaca törenini beraberinde getirmişti.
10.06.2023
"Üstüme gelme inanamam." Aynanın karşısında saçımı toplarken gözüm saate gitmişti. Bugün haftalık izin günümdü ve çarşıya çıkıp evin ihtiyaçlarını almam gerekiyordu. At kuyruğuma biraz hacim verirken telefonum çalmaya başlamıştı. Dans ederek telefona doğru adımladıktan sonra ekranda gördüğüm Yeliz yazısıyla gülümseyip aramayı cevapladım.
"Alo?"
"Efendim şekerim." Aramayı hoparlöre aldıktan sonra bir eksiğim var mı diye üstüme ve çevreme bakınmış ardından kapıya doğru ilerledim. "Müsaitseniz bugün buluşalım mı diyecektim."
"Mükemmel olur. Ama market alışverişi yapacaktım, ne yapalım o zaman?"
"Buluştuktan sonra yaparız birlikte alışverişi. Şimdi elinde poşetlerle uğraşma." Kapımı kitledikten sonra anahtarı çantama atıp bahçe kapısında dışarı çıktım. "Oldu o zaman, meydanda buluşalım olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜLKÜ
Teen FictionHer şey vaktini bekler, Ne gül vaktinden erken açar, Ne güneş vaktinden erken doğar. Bekle! Senin olan, sana gelecektir. (MEVLANA) ☆ Ve benim, milletimin, bayrağımın şerefi de gayesi de vatandı. Büyük düşüncemiz vatandı. Bizi bizi yapan vatandı. Ye...