Aras Ali Kesin [Karahanlı];
"Serkan, kardeşim sen yokluktasında akşam yemeğine beni mi çıkarıyorsun?" Telefondan derin bir oflaması duyuldu.
"Ya sorgulama da gel işte, oğlum!"
"Serkan, şu an hiç güven vermiyorsun." Gözlerini devirdiğine eminim.
"Seni restoranın mutfağına sokup, tavukların etlerin piştiği tencereye atıp, iki yüz elli derece de yanan fırına sürükleyip, millete yediremeyeceğime göre? Güven sıkıntısı yaşamamalısın."
"Yedirirsin."
"Birde bayıl istersen, Feriha?!"
"Of of! Geliyorsan gel, lan! Gelmezsen de gelme!" Deyip suratıma kapattı.
İt.
Son olarak bordo beremi de dikkatlice dolabıma koyup çıktım karargahtan. Uğraştığımız insana bak!
Aklıma gelen Ahu'yla gülümsedim istemsizce. Ama gülümsemem yavaşça soldu.
"Kalbinin, hatta hayatının merkezine koyduğun kadın emin ol seni gerçekten sevmiyordur, Aras! Seni kim neden sevsin, Aras?!"
Daraldığımı belli eden bir nefes aldım.
Siz: Nasılsın?
Anında görüldü olmuş ve mesajıma cevap yazılmaya başlanılmıştı.
Ahu: İyiyim, sen nasılsın?
Siz: Eh işte.
Ahu: Ne demek eh işte yaa?
Ahu: Benim gibi bir insanla konuşuyorsun, koçum!
Ahu: Ayağını denk al!Siz: Affedersin abi
Ahu: Abi, abindir lan!
Deliydi bu kız, vallaha deliydi.
Siz: Bakıyorum da formundasınız, Ahu Hanım.
Ahu: Övünmek gibi olmasın ama bugün öyleyim.
Ahu: Nazar değmez inşallah!Siz: İnşallah.
Ahu: Senin niye moralin bozuk bakayım?!
Siz: Niye soruyorsunuz, Ahu Hanım?
Ahu: Moral olurum diye belki de, Aras Ali Bey.
Gülümseyerek bindim arabaya, madem öyle. Bunu fırsatı çevirmekten zarar gelmez herhalde değil mi?
Siz: Madem moral olacaksınız, haftaya buluşalım.
Ahu: Ayyy
Ahu: Neden olmasın canım
Ahu: Buluşuruz tabii!Siz: Buluşalım bakalım.
Ahu: Buluşalım bakalımm.
🐺
Serkan'ın attığı konuma gelince indim arabadan, telefonumu cebime atıp içeri girdim. Gözlerim Serkan'ı ararken kesişen yüzlerle kala kaldı.
Gözlerim bu sefer alayla bakan gözlerle kesişti. Tüm sinirim ayaklarımdan başıma kadar yükselirken Serkan'a döndüm hızla. Çaresiz bakışlarıyla başını olumsuzca salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦
Rastgele"Sen hep böyle cevap olarak başını mı sallarsın?!" Başımı salladım. Kaşları çatıldı, o güzel mavi gözlerini gözlerime dikti. "Gıcık mısın Aras?!" Bilmem anlamında başımı sallayınca sabır çekti. "Başın kopsun Aras!" Kaşlarım çatıldı. "Tövbe de!" Bens...