YİA ABİ SİZ ŞAKA MISINIZZZ?????
KİTABIMIZ 105K OLMUŞŞŞŞ💅🏻💅🏻💖💖💖🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🎀🎀🎀🌸🌸🌺🌺🌺👑👑👑👑👑
BÖLĞMDEN AYRI PAYLAŞSAYDIM SÖVERDİNİZ, O YÜZDEN BÖLĞMLE PAYLAŞIYORUM BU DUYURUYUUU
HEPİNİZE ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AŞKOLARIMMM
İYİ Kİ VARSINIZZZ
😍😍😍😍😍
Aras Ali Keskin [Karahanlı];
"Dikkat edin kendinize, kardeşim. Sağ sağlim dön olur mu?" Dedi Serkan. Elimi omuzuna atıp sıktım hafifçe.
"Söz veremem." Gözlerini devirdi.
"Siktir git o zaman!" Güldüm. Saate baktığımda on dakika kalmıştı, hızla telefonumu aldım elime. Serkan'dan uzaklaşıp Ahu'yu aradım.
Haberi olsun yani.
Ya da aramasa mıydım?
Ya ona ne ise?
Kapatacakken açıldı.
"Efendim, Aras Ali?"
"Rahatsız ettim kusura bakma, ben göreve gidiyorum da. Belki buluşmamız ertelenebilir." Dedim tek nefeste.
"Ne rahatsızı, Aras? Ertelensin ne olacak, sen yeter ki sapasağlam gel olur mu?" Sırıttım aptal aşık gibi.
"Olur ama benim kapatıp, telefonu bırakmam lazım şimdilik."
"Tamam, Allah'a emanet olun."
"Sende."
"Şey, bekleyeceğim ben seni."
"Boşuna zamanını çöpe atma, Ahu."
"Vallaha çakarım ağzının ortasına şimdi! Git ver telefonunu! Dikkat et kendine de!" Deyip kapattı telefonu. Telefonu kapatıp geri döndüm Serkan'ın yanına, telefonumu uzattığımda alıp cebine attı.
"Dikkat et, siktirtme bana belanı," ensesine yapıştırıp time doğru ilerledim.
"Sen geri geleceksin, oğlum!" Dedi arkamdan.
İnşallah kardeşim...
Pusat malıyla göz göze gelmeden timin yanına geçtim.
"Komutanım, sizin bu karizma şaka mı?" Dedi Eray. Bu çocuğun civataları fazla gevşekti. Bir ara sıkmak lazım.
"Beni bilmem ama umarım senin şu gevşekliğin şakadır, Eray." Genişçe sırıttı. Serdar ona dönüp sabır çekti.
"Tam bir umutsuz vakasın, Eray."
"Niye öyle diyorsunuz, komutanım? Sizin en yakınınız bile hasta bana!" Dedi sırıtarak. Serdar'ın kaşları çatıldı, İlker yapıştırdı kafasına, miğferden dolayı öne savruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦
De Todo"Sen hep böyle cevap olarak başını mı sallarsın?!" Başımı salladım. Kaşları çatıldı, o güzel mavi gözlerini gözlerime dikti. "Gıcık mısın Aras?!" Bilmem anlamında başımı sallayınca sabır çekti. "Başın kopsun Aras!" Kaşlarım çatıldı. "Tövbe de!" Bens...