Savaş Agah'a bölüm bekleyen herkesten özür dilerim ama bir şey söylemem gerekiyordu, onu da size bölümle ileteyim dedim.
Biliyorsunuz ki ben eleştiriye açık bir insanım ama haddinde, saygı çizgisini aşmadığınız sürece.
Maalesef birileri kaba şekilde bunu dile getirmiş.
Sizin en büyük şikayetiniz bölümleri gereğinden kısa yazmam, farkındayım. Bunun için de olabildiğince uğraşıyorum.
Ama ben profesyonel bir yazar değilim, 2000-3000 kelimelik bölüm yazamıyorum. Benim kitaplarım güldüğüm ve eğlendiğim tek yer.
Bir o kadar içimdekileri, bir o kadar da hayallerimi yansıttığım yer.
Bölümleri iki ve üç gün aralıkla attığımı söylemiş bu arkadaş. Yalan değil bazen öyle bölüm aralarını açabiliyorum. Sebebini de sevgili okurlarıma, yani sizlere belirtiyorum.
Ama açıkçası sizi çok fazla beklettiğimi düşünmüyorum.
Bana bu yorumda en çok koyan o kadar hatası olan yazarların umursanmayıp benim bölümleri kısa yazmam gözünüze batması.
Sizi oy ve yorum diye de darlamıyorum.
Yanlış anlaşılmasın, tabii ki de kendimi övmüyorum burada ama olabildiğince kitabımda görebileceğiniz mantık ve yazım hatası olduğunu düşünmüyorum. Tek kusurum bölümleri kısa yazmam ve onu da bir zahmet göz ardı edin. (Bu paragraf bu tarz eleştirenlere yazılmıştır, dikkatinize.)
Kalbinizi kırdıysam özür dilerim, olabildiğince saygı çizgisini geçmemeye çalıştım,
Buyurunuz bölüme geçebilirsiniz canolarımm
Aras Ali Keskin [Karahanlı];
Hızla peşlerine düştüm kendimi belli etmemeye dikkat ederek.
Bunu yapmayacaktın Ahu!
Madem öyle hanımefendi, madem ara vermemiz gerekiyor. Gözümün önünde ara vereceksin. Yok öyle kaçmak!
Telefonum çalınca bakmadan açtım.
"Immh, ımmh! Immh, ımmh ımmh ımmh ımmh ımmh, ımmh ımmh ımmh ımmh ımmh ımhh!"
(Senin kafanı sikeyim ben, amına koduğum! Ahu'dan önce ben vardım piç! Burada kaldım elmadan çıkmış kurt gibi! Senin kafa yapını sikeyim! Ters mi doğdun it?! Küçükken amuda kalkacağım diye kafan götüne mi girdi piç?!)"Hassiktir! Seni unuttum lan ben, kusura bakma kardeşim!"
"Immh ımmh ımmh!"
(Bakıyorum ama kusura!)"Dediklerinden bir halt anlamıyorum ama Ahu'yu kaçırmam gereken konular var kardeşim!"
"Immh ımmh ımmh!"
(Senin aşkına sıçayım!)"Hadi eyvallah!" Deyip kapattım suratına. Evin önüne park edip indiler arabadan ve hızla eve girdiler. Peşlerinden kapı sertçe kapandı.
Taner babam ağızlarına sıçacak birazdan. Arabayı evin arkasına park edip indim ve evin bahçesinin arka kapısından sessizce girdim.
Hadi Aras, operasyondaymışsın gibi. Yavaş ve sessiz adımlarla evin arka duvarına yapıştım. Ahu'nun odası diye tahmin ettiğim pencereye baktım. Umarım orasıdır. Hızla çıkıntılara tutunup tırmanmaya başladım. Pencereye baktığımda uzun bir koridora bakıyordu.
Şansımı sikeyim!
Yandaki odanın kapı açılma sesi geldi.
"Aptalsın Ahu, aptal!" Kaşlarım çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦
Random"Sen hep böyle cevap olarak başını mı sallarsın?!" Başımı salladım. Kaşları çatıldı, o güzel mavi gözlerini gözlerime dikti. "Gıcık mısın Aras?!" Bilmem anlamında başımı sallayınca sabır çekti. "Başın kopsun Aras!" Kaşlarım çatıldı. "Tövbe de!" Bens...