'41'

5.5K 652 113
                                    

Aras Ali Keskin [Karahanlı];

"Kesin şamatayı!" Diye girdim aralarına. Sonra Ahu'ya döndüm.

"Akşam ailem seni yemeğe çağırıyor. Oraya gideceğiz." Dediğimde baka kaldı bana.

"Yavrum?" Koluma vurdu sertçe.

"Ya ne elbisem, ne ayakkabım, ne çantam hiçbir şeyim yanımda değil! Böyle pijamalarla mı geleceğim?!"

"Ha, eve şimdilik bırakamam seni. Abinlerle bir daha fiziksel bir temas yaşamak istemiyorum." Aklına bir şey gelmiş gibi cebimden telefonumu aldı.

"Annemi arayıp elbise göndertebilirim buraya! Hadi siz çıkın, ben annemle konuşacağım!" Deyip çıkardı bizi odadan. Bizde Serkan'la salona geçtik.

Aklımda kurcalanan bir soru vardı.

"Serkan."

"He?"

"Sen o gün nasıl aradın lan beni ellerin ayakların bağlı?" Güldü.

"Bunun abileri cebimdeki tüm eşyaları senin yatağının yanındaki küçük çekmece var ya, onun üstüne koymuşlardı. Sen itlik yapıp gidince bende bir solucan misali kıvrana kıvrana çekmeceye ulaştım ve durmadan bedenimle sertçe çarptım. Telefon tam burnuma düştü biliyor musun? Az kalsın ağlayacaktım, o derece acıdı canım. Sonra acıyan burnumla seni aradım."

"Kıvrak it seni." Dediğimde yanındaki yastığı fırlattı bana.

"Sus lan sen ırz düşmanı! Ne zaman görsem şey yapıyorsunuz!"

"İşte sende gelip bölüyorsun!" Dedim bu sefer yastığı ben fırlatırken. Gözlerini devirdi.

"Sizde az oynaşın canım, burası benim de evim. Her köşede sizin oynaşmanızı mı göreceğim?" Sabır çekip daha çok kuruldum koltuğa.

"Aşkım!" Diye Ahu girdi içeriye ve yanıma oturdu.

"Heh! Geldi kumam!"

"Sus be, Behlül!"  Bana döndü ve elini boynuma sardı, bende elimi sıkıca beline sardım.

"Anneme söyledim, gönderiyor elbisemi! Ay, ben çok heyecanlandım biliyor musun?! Beni beğenirler mi?! Annenle babanın adı ne?"

"Sus kız, motorun soğusun azıcık!" Dedi Serkan. Ahu onu takmayıp devam etti.

"Ellerini mi öpeyim yoksa sadece sarılayım mı?"

"Yok, yanaklarını sık!" Serkan'ın bu sefer ki çıkışına yere düşen yastığı fırlattı.

"E ama yeter! Ne sizde ki bu yastık fırlatma sevdası?!"  Ahu bana döndü tekrardan.

"Sakin ol güzelim, onlar o kadar kasılacağın kişiler değiller. Rahat olabilirsin."

"Ama ne bileyim ya... Çok heyecanlandım, sevgilim!" Eğilip boynunu öptüm iç çekerek. Ahu'da saçlarımı okşamaya başlamıştı çoktan.

"Tövbe tövbe! Başladılar yine! Vallaha kaynar su dökeceğim şimdi üstünüze!" Bizden cevap alamayınca çıktı salondan.

"Beni bu akşam dönüşü eve bırakman lazım, Aras..." doğrulup yüzüne baktım.

"Neden? Abile-"

"Bu saatten sonra bir şey yapamazlar, babam için."

"Ama onayladı bizi."

"Evet onayladı ama bu onayı buraya kadar. Ben adam evde yokken sana kaçtım resmen. Sende adam evdeyken kaçırdın beni. Eğer biraz daha kalırsam tutar kolumdan götürür. O götürmeden ben gideyim..." başımı salladım.

"Tamam, güzelim." Kapı çalınca kalktı heyecanla.

"Elbisem geldi!" Koşuşuna güldüm arkasından.

🐺

Gömleğimin kollarını katlarken Serkan konuştu.

"Ananı avradını, şu karizmaya da bakın hele!" Dediğinde gözlerimi devirdim. Odamın kapısı açılınca oraya döndüm. Ahu içeriden krem rengi, fiziğini belli eden, yırtmaçlı elbisesiyle çıktı. Göz göze gelince gülümsedim.

"Iyy, öğk!" Dedi Serkan.

"Vallaha ayağımdaki topukluyla döverim seni çocuk!" Dedi Ahu. Sonra yanıma geldi ve yakamı düzeltti, güzelim saçlarını açık bırakmıştı. Mavi gözleri daha belirgindi. Şakağını öptüm uzunca.

"Hadi çıkalım." Dediğimde koluma girdi.

"Hadi bay bay size! Bende gözlüğümü takıp, ceketimi giyip, elime silahımı alıp Kurtlar Vadisi izleyeceğim!" Deyip salona ilerledi, sabır çekip çıktık evden.

"Ay, ben git gide daha çok heyecanlanıyorum Aras!"

"Sakin ol olabildiğince..."

"Olamıyorum işte!" Arabaya binince yola çıktık.

🐺

Ahu'yla el ele salona girdik. Herkes ayağa kalktı.

"Hoş geldiniz!" Dedi Esra Hanım, elmas bulmuş gibi sadece Ahu'ya bakıyordu.

"Hoş bulduk, efendim." Dedi Ahu heyecanını belli eden sesle. Esra Hanım sarıldı Ahu'yla. Ayrılınca Mirza Bey'e ilerledi, elini öpmek için hamle de bulununca Mirza Bey durdurdu ve baba gibi sarıldı.

Sonra Leyla'yla falan görüştü işte, yerimize oturunca Bora'yı gösterdim.

"Abim Bora, ablam Leyla ve eniştem Ateş, kardeşim Yiğit, ikiz kardeşlerim Rüzgar ve Deniz. Küçük kardeşim ise Adar. Annem Esra, babam Mirza." Dedim.

Evet, annem ve babam...

Bence zamanı gelmişti artık.

Onların hiçbir suçu yoktu ve kaç ay geçti üstünden. Bir adım atmanın vakti gelmişti...

🐺

DIŞARIYA ÇIKMADAN BÖLÜMM

BAYSS

🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️💅🏻💅🏻🎀🎀💖💖

𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin