'23'

7.7K 693 253
                                    

Pusat Karahanlı;

"Sizin aranızda ne yaşandı, Pusat?! O çocuk neden senden nefret ediyor?!" Salondaki büyük camdan sadece bahçeyi izledim.

Ailemiz bir kere daha dağılacaktı, baba!

Onu engelledim!

"Cevap ver bana, Pusat!" Sinirli gözlerimi babama çevirdim.

"Ailemiz bir kere daha mı parçalansın istiyorsun, baba?!"

"Ulan herkes aynı değildir!"

"Tamam baba, getir o zaman o şerefsizi içimize! Yine bir şehit çıksın bu evden!" Dediğimde derin bir sessizlik çöktü salona. Yiğit'e döndüm.

"Yine birileri hayallerinden vaz geçsin!" Bu sefer Rüzgar'la Deniz'e baktım.

"Yine birileri içine kapansın!" Adar'a döndüğümde gözlerinin dolduğunu fark ettim. Onun gözlerinin yaşları bir kor ateş gibi düştü içime.

"Yine birileri aşağılansın, ölesiye dayak yesin, baba!" Annemle göz göze gelince başını onaylamazca salladı.

"Yine doğmayan, bu dünyaya gelmeye hakkı olan canlar ölsün değil mi, baba?" Aklıma Leyla'nın bugün heyecanlı heyecanlı doğacak olan bebeğine kıyafetler baktığı geldi aklıma.

Allah'tan kendi evlerindeydiler.

"Ben bu evden birinin daha şehit çıkmasına izin veremem, doğmayan bir canın ölmesine izin veremem, vermem! Sizde biraz aklınızı toplayın iyi düşünün!" Adar hızla kalktı ayağa ve babamı geçip tam önümde durdu. Öfke dolu bakışları üstümü alayla süzmüş ve gözlerimde durmuştu. Zaten son iki gündür çok tavırlıydı bana karşı.

"İlk önce sen olmayan aklını topla ve biraz düşün, Pusat!" Dedi ismime baskı uygulayarak, kaşlarım çatıldı.

O bana ismimle hitap edemezdi.

"Hiç kimse sana uymak zorunda değil ve zorunda olmamalı, Pusat!"

"Seni bu zihniyetle hiç kimse sevmiyor, Pusat! Hiç kimse seni sevmez, Pusat! Hiç kimse seni istemez, Pusat!"

"Bora abim seni mezarının yanında istemez, Pusat! Sen öbür dünya da bile istenmezsin, Pusat!" Çatılı kaşlarım düzeldi.

"Adar, ağır konuşu-" babamın uyarısını takmamış, keskin bıçaklarını çoktan bana saplamaya başlamıştı.

"Sen benim öz abim olabilirsin ama ben kabul etmiyorum, Pusat!"

"Kara bir bulut gibi çöktün ailemize, Pusat!" Tanıdık sözler soğuk su gibi yüzüme çarptı.

"Adar!" Babamı yine kâle almamış konuşmaya devam etmişti.

"Çek o kara bulutlarını artık üstümüzden, Pusat!" Salonun kapısına ilerledi çıkmak için ama durdu ve bana döndü.

"O telefonu kapatmayı unuttuğun güne sayarsın bu sözlerimi, Pusat!" Yumruk olan ellerim benden bağımsız çözülmüş, ayaklarım bedenimi zor taşır olmuştu.

"İnsanlara ne hissettirdiğini uygulamalı olarak göstereyim dedim, Pusat!" Salondan çıkmış merdivenlere yönelmişti.

"Ne yaşadınız lan siz aranızda?!" Dedi babam daha fazla sinirine hakim olamayarak. Hızla salondan çıkıp dış kapıya yöneldim.

Hiç kimse beni durdurmaya yeltenmemişti, bu kadar değersizdim demek ki gözünüzde. Bir sonradan gelme Aras Ali gibi olamamıştım demek ki!

Evden çıkınca nereye gideceğimi bilmeyerek yürümeye başladım sokaklarda.

Ben, sadece kardeşlerimi, yeğenimi, ailemi korumaya çalışıyordum!

Bende istemez miydim tam olan ailemle mutlu mesut yaşamayı?

Bende istemez miydim Bora abimle daha çok anı biriktirmeyi?

Bende istemez miydim bizden yaşça küçük kardeşimize bir şeyler öğretmeyi?

Bende istemez miydim kardeşlerimin sağlıklı ve hayallerini gerçekleştirdikleri günleri görmeyi?

Artık insanları fazla düşünmemem gerekiyor sanırım...

Kendi derdini bırakıp etrafında ki insanların dertlerinin peşine düşersen yıpranırsın, mahvolursun, zarar görürsün...

Belki de insanların dertlerinden uzaklaşmaya çalıştığımı kadar biraz da kendi dertlerimizden uzaklaşmamız lazım ama olmuyordu.

Dertlerim ve herkesin dertleri kafamda benden izin almadan yaşıyorlardı. Benim bu kadar kırıcı ve umursamaz olmamın nedeni demek ki ben ve etrafımdaki insanlardı.

Benim gibi birinin yaşaması iyi değil...

Ama ölsem de abim beni yanında istemez değil mi, Adar?

🐺

KES LAN AĞLAMA

GİT ÖTE DE ZIRLA

HADİİİİ

MAL YİAA

ADARIM ARASIN YERİNE SAPLADI GÖTÜNE GÖTÜNE

ADAR KARAHANLI FAN CLUB ÜYELERİİİ
👑👑👑👑AKFC👑👑👑👑

İNŞALLAH YANLIŞ YAZMAMIŞIMDIR

BÖYLE DİYE BİLİYOM

MMDMDMDM

ÖPTÜM BAY KOYDUM SAY AŞKOOO💅🏻💅🏻🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin