'43'

2.9K 259 74
                                    

Aras Ali Keskin [Karahanlı];

"Tipe bak lan!" Dedi Adar.

Minicikti oğlum, elleri ayakları minicik...

"Bu kime benziyor lan?" Dedi bu sefer ikizlerden Deniz.

"Memati'ye." Dedi Yiğit, ablam sabır çekti sinirle. Eniştem ise gülüyordu kenarda sessizce.

"Kızım bak, yedi tane dayın var. Büyüyünce sorun yaşamayalım. Akıllı ol, Memati." Yiğit'in dedikleriyle ablam kaşlarını çattı.

"Çocuğa Memati demesene, Yiğit! Çocuk adına alışsın ya!"  Yiğit sinirle ablama döndü.

"Ya abla, Ece Pelin Su diye isim mi olur?!" Güldük.

"Kızın kaderi şimdiden belli oldu ya!" Açılan kapıyla oraya döndüm, Ahu gelmişti. Ece Pelin Su'nun yapılan testlerini öğrenmek için gitmişti. Ablam hızla Ahu'ya döndü.

"Bir sorun yok değil mi?"

"Yok yok, gayet sağlıklı bir bebek olarak doğmuş." Dediğinde rahatlamıştı. Bana baktı.

"Beni eve bırakabilir misin? Saat çok geç oldu." Başımı salladım.

"Biraz daha dursaydın keşke." Dedi annem. Ahu ilk önce bebeğe, sonra da ablama baktı.

"Keşke ama gitmem lazım..." dediğinde annem yanımıza geldi ve Ahu'ya sıkıca sarıldı.

"Bir daha gel lütfen." Ahu gülümsedi genişçe.

"Tabii ki de." Son kez vedalaşıp çıktık hastane odasından. Hızla koluma sarıldı.

"Ay! Çok ama çok tatlıydı, Aras!" Dediğinde sırıttım.

"Yani bizde yapabiliriz aynısından." Omuzuma vurdu gülerek.

"Sen çok fenasın! Ayrıca bu dediğin evlenmeden olmaz!"

"Evlenelim o zaman."

"Ne?" Olduğumuz yerde durunca bana baktı şaşkın şaşkın.

"Evlenelim Ahu, biliyorum daha birlikte olalı yeni bir ay oldu ama evlenelim. Sende farkındasın, ikimizde ölebilirdik." Sertçe yutkundu son sözlerimle.

Ellerini tuttum sıkıca.

"Bizimde beraber mutlu mesut yaşadığımız bir yuvamız olsun, içinde koşturan çocuklarımız olsun..." gözleri doldu.

"Serkan yüzünden basılmayalım." Dediğimde güldü dolu gözlerinin arasından.

"Evlen işte," dediğimde gülüşü silindi.

"Yani Aras, şu sona kadar tamamdım biliyor musun? Evlen işte ne ya?!"

"Ne diyeyim?"

"Benimle evlenir misin, der insan."

"O zaman benimle evlenir misin, Ahu'm?" Ellerini çırptı heyecanla.

"Evet! Evet! Evet!" Sesi geldi Ahu'dan önce.

"Serkan... Geberteceğim lan artık seni! Yeter ulan!"

"Ya ben sana ulaşamayınca Adar'ı aradım, Adar'da hastanedeyiz deyince aklıma bir sürü olasılık geldi."

"Ne geldi mesela, Serkan?!"

"Pusat'ı öldürmen ihtimali, Pusat'ın seni öldürme ihtimali. Ya da yine odunluk yaptıysan Ahu'nun seni öldürme ihtimali."

"Bir şeyi unuttun, Serkan."

"Neyi?"

"Benim, seni öldürmem ihtimali." Dediğimde başını salladı.

"Doğru. Ee, ne oldu da buradasınız?"

"Ablam doğum yaptı da ondan."

"Vallaha mı lan?! Ana! Kız mı, erkek mi?"

"Evlilik, Serkan! Evlilik!" Dedi Ahu birden. Sonra bana döndü ve ellerimi tuttu.

"Hadi söyle, sevgilim!"

"Benimle evlenir misi-"

"E ben cevabını verdim ya, yenge." Çantasıyla Serkan'a vurdu.

"Ama ben vermedim, Serkan!" Tekrar bana döndü.

"Benimle evlenir misin?!"

"Evet!" Deyip sıkıca boynuma sarıldı. Ellerimi beline sardım ve boynunu öptüm uzunca.

"Yüzüksüz evlilik teklifi olur mu, yenge!"

"Benim için teklif eden önemli, Serkan. Sen düğün için kendine kıyafet bak istersen!" Deyip başını göğüsüme yasladı.

"Kız Ahu, kınanı ben yakayım mı kız?!" Dedi Serkan heyecanla.

"Şey de olur, önde kına tepsisini de taşıyabilirim!"

"Ya da tuzlu kahveyi ben yapayım. Bak bak, senden önce ben ayağına basayım mı?" Ahu şaşkınlıkla Serkan'a baka kaldı.

Alış güzelim, alış...

🐺

SERKAN= ARAS DAMAT OLUYO SIRADA BANA GELİYOO

KİM NAZAR DEĞDİRDİ LAN BANAA

BEN NE GÜZEL BÖLÜM YAZIYODUM

ARTIK BEDDUA MI WTTİNİZ, NAZAR MI DEĞDİRDİNİZ BİLMİYOM AMA BAŞIMA BİR SÜRÜ ŞEY GELDİ ONLARLA UĞRAŞIYOM

İKİNCİYİ DE ATARIM UMARIM YAA

💖💖🎀🎀🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️💅🏻💅🏻

𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin