Aras Ali Keskin [Karahanlı];
Elimdeki silahın şarjörünü Ünal'ın kafasına boşalttım hiç nefes almadan.
"Aras Ali!"
"Lan!"
"Oğlum dur!"
"Yapma!"
Kafası kanlar içinde yere yığılmıştı.
"Aras Ali?! Ne yaptın lan?! O bize sağlam lazım!" Pusat yüzbaşının sesiyle ona döndüm.
"Sence konumuz bu mu lan?! Sence konumuz bu mu?!" Dedim sinirle, çatılı kaşları düzeldi.
Ahu'ya bir şey oldu!
Benim onu kurtarmam lazım!
Ellerimle yüzümü sıvazladım sinirle. Bir şey oldu! Bir şey oldu!
"Sakin ol!" Dedi Patron.
"Böyle bir yere varamazsın!" Dedi peşine. Patron'a döndüm sinirle.
"Kes lan sen sesini!" Fadi'ye döndüm. Sertçe yutkundu. Hızlı adımlarla ilerleyip yakalarından tuttum.
"Bana bak lan!" Bakmaya cesaret edemeyince peş peşe yumruklarımı indirdim suratına.
"Bana bak lan dedim!"
"Aras, bir dur hele!" Çenesini sıkıp arkasındaki masaya yatırdım sertçe.
"Ne duru lan?! Ne duru?!"
"Biliyorsun değil mi lan sen yerini?!" Sesini çıkarmayınca masadaki tabancayı kafasına dayadım.
"Aras!"
"Komutanım!"
"Biliyorsun!"dedim suratına bağırarak.
"Biliyorum! Söyleyeceğim vallaha!"
"Ahu nerede lan?!"
"Buralarda değildir, Ünal'ın evinin oralardadır!" Dediğince tabancayı biraz daha bastırdım.
"Yemin ediyorum ki oradadır, Aras Ali!" Sinirle İlker'in ayaklarına fırlattım. Derin derin nefesler aldı.
"Hadi! Gidiyoruz!" Dedi Pusat yüzbaşı. Patron'a döndüm. Yerinde duruyordu olduğu gibi. Ona ilerleyip yakalarından tuttum.
"Seninle sonra görüşeceğiz! Yürü!" Deyip time doğru ittim onu.
🐺
Patron'la Fadi sorgu odasındaydı, Fadi'den aldığım bilgilerin daha fazlasını almıştık. Patron ise durmadan bekleyin, geldikleri zaman anlayacaksınız kim olduğumu deyip duruyordu.
Ben ise üstlerden görevin onayını bekliyordum. Serkan'da yoktu, Ahu'da yoktu!
Ahu'ya bir şey olduğu kesindi, tek dileğim Serkan'ın sağlam olmasıydı. Hem sevdiğim kadının, hemde kardeşimin benim yüzümden orada tehlike de olmaları canımı yakıyordu.
Etrafımdaki herkesi tehlikeye sokuyordum durmadan!
"Komutanım!" Eray'ın sesiyle arkama döndüm hızla.
"Üstlerden onay geldi, hazırlanmamız lazım. Ama Taner albay gelince Aras üstğemen ile konuşacağım dedi. Pusat yüzbaşı bir şeyler anlatmış sanırım." Sinirle gözlerimi kapattım.
Şu an da o itten daha önemli işim vardı.
Ahu'yla Serkan'ı kurtarmak.
Gereken mühimmatları almıştık, çelik yeleğimi giyinip silahımı elime aldım. Bu iş çok uzadı, bitirmek lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦
Diversos"Sen hep böyle cevap olarak başını mı sallarsın?!" Başımı salladım. Kaşları çatıldı, o güzel mavi gözlerini gözlerime dikti. "Gıcık mısın Aras?!" Bilmem anlamında başımı sallayınca sabır çekti. "Başın kopsun Aras!" Kaşlarım çatıldı. "Tövbe de!" Bens...