'35'

6.2K 618 153
                                    

Aras Ali Keskin [Karahanlı];

"Gevşek..." dedi ortanca abi Yağız mırıldanarak. Serkan bana döndü heyecanla.

"Lakabımı nereden biliyor, lan?!" Gözlerimi devirdim. Eski görev yerimde ziyarete gelmişti ve komutanlarımla tanışmıştı. Komutanlarımda sen biraz rahat çocuksun, senin lakabın gevşek olsun demişlerdi.

Onun da neden bilmiyorum ama lakabı hoşuna gitmişti ve her görev yeri değiştiğinde kendini gevşek diye tanıtıyordu.

Dağlarda bile öyle anılıyordu...

"Uzatmanın lüzumu yok, hadi siktirin gidin!" Dedi Dinçer. Ahu'nun kaşları çatıldı ve yatakta doğruldu.

"Biraz kibar ol abi, ayrıca ikiside hiçbir yere gitmiyor! Ama eğer aynı ortamda bulunmak istemiyorsanız kapı tam arkanızda, iki adım atarak çıkabilirsiniz. Kapısız evden gelmediyseniz, kapıyı da kapatırsınız!" Sırıttım ve Dinçer'lere döndüm.

"Ahu, onlar yokken biz vardık!" Dedi Oğuz sinirle.

"Siz benim için varken yoktunuz, abi!"

"Ağır konuşuyorsun, Ahu. Dün farkına vardık yaptığımız hataların ama-" Ahu alayla sözünü kesti.

"Ama hâlâ özür dilemediniz! Hatalarınızın farkına varıyorsunuz ama özür dilemiyorsunuz!"

"Ahu! Şu adamın yüzünden aramız bozuldu farkında mısın?!" Dedi bana sinirle bakarak.

"İsmi Aras Ali!" Dedi onun gibi sinirle, bu durumda iken gülümsememek için dilimi ısırdım. Ne yapıyorsunuz Ahu Hanım?

Size zamanında odun dedik, olana bak!

"Konumuz bu mu, Ahu?!" Dedi hafif bağırmaya başlarken. Kaşlarım çatıldı, sinirlerim yavaş yavaş damarlarımdan beni uyarırken gözlerimi Dinçer'e diktim.

"Kıs biraz o sesini!"

"Aha kavga!" Dedi Serkan geri yerine otururken.

"Kısmazsam ne olur, lan?!"

"Se-"

"Kötü şeyler olur, Dinçer!" Taner albayın sesiyle hepimiz kapıya döndük, yanındaki Derya Hanım'la abi belalarına sinirle bakıyorlardı.

"Baba, adam dün ki çocuk! Onu mu koruyorsun gerçekten?!" Ahu'nun çatık kaşları düzeldi ve bana özür diler gibi baktı.

Sorun yok der gibi başımı salladım.

Alışığım ben güzelim, boş ver.

"O laflarına ve ses tonuna dikkat et, Dinçer! Dün ki çocuk dediğin adam sizin yapmaya cesaret edemeyeceğinizi yaptı!"

"Ne yapmış bu ya?! Ne baba, ne?! Senin böyle gözlerin kapalı Ahu'yu emanet edebileceğin ne yapmış olabilir?!" Taner albayın kaşları mümkünmüş gibi daha çok çatıldı.

"Senden daha çok adamlık yaptı, Dinçer! Kes sesini! İlk önce karşındakine bak, ona göre kelimelerine ve ses tonuna dikkat et! Üçüncü uyarıyı yaptırma bana!"

"Şunun için baba-kız beni görmezden geldiniz ya, başka da bir şey demiyorum..." bakışlarını Ahu'ya çevirdi.

"Yazıklar olsun!" Demiş ve çıkmıştı odadan hızla.

Ulan...

Bu aileyi dağıtma bari, Aras Ali.

"Biz gidelim artık, komutanım. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz." Taner albay sabır çekti,

"Dayağı erken yemek istiyorsun herhalde, Aras!"  Dediğinde gülmek istedim ama mimik oynamadı yüzümde.

"Gelirim ben senin yanına yine. Dikkat et, bir şey olursa ara." Dedim Ahu'ya. Serkan sessizce ayaklanmış yanıma gelmişti.

"Aras..." Ahu'nun sesiyle ona son kez bakıp çıktım Serkan'la. Derin bir nefes çektim içime ama tersine içimdekiler daha çok sıkıştırıyordu beni.

Telefonum çalınca baktım kim arıyor diye. Bilmediğim bir numara, açıp kulağıma götürdüm telefonu.

"Kimsin?"

"Kibar ol biraz, öküz!" Dedi Bora.

"Ne oldu?"

"Ne zaman bizimle kalmaya başlayacaksın?" Telefonu kulağımdan olabildiğince uzaklaştırıp derin bir of çektim.

Gerçekten güzel bir aileydi ama o içindeki parazit beni deli ediyordu!

Ama yapacak bir şey yoktu, kabul ettik adamı.

"Yarın Bora, yarın!"

"Abinim oğlum ben senin, abin abin! Abi de bakayım, a-bi!"

"Bora, çok kafa açıyorsun! Kapatıyorum!"

"Dur lan, du-" kapatınca yanımdaki Serkan bana döndü.

"Ne diyor?"

"Ne zaman geleceksin bizimle kalmaya." Dedim.

"Gitme, Aras! Sensiz ne yapacağım lan ben?!" Dedi el sallarken. Gözlerimi devirdim.

Salak çocuk.

Güldü.

Hadi bakalım, Aras.

İçindekilere yeni bir yük bindireceksin yarın!

Ne zaman taşacak Allah bilir!

🐺

GECE UYUYA KALMIŞIM AMK

SORRYYYY

SABAHTA KUZENLERLE DIŞARDYADIK AŞKOALR YAZAMADIM

KUSURA BAKMAYIN LÜTFENNN

VE YARIN BAYRAMM

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUNN

SİZİ SWVİYOMM

💖💖🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🎀🎀🤭🤭

𝐀𝐫𝐚𝐬 𝐀𝐥𝐢 | 𝐆𝐞𝐫𝐜̧𝐞𝐤 𝐀𝐢𝐥𝐞𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin