26.

38 4 5
                                    

Antonia

-Nem, nem, nem és nem! - vágtam Valerij fejéhez egy tányért. Kikerülte, az edény pedig ripityára tört a falon.
-Befejeznéd? - nézett rám unott arccal.
-Nem! - válaszoltam, mire vállat vont, egy lépéssel előttem termett és elkapta mindkét kezem.
-Eressz el! - keltem ki magamból, de meg se hallotta. A falhoz szorított, és megcsókolt, én pedig szóhoz sem jutottam a döbbenettől. Legszívesebben elolvadtam volna a karjában, de nem, nekem gyűlölnöm kellene őt, de egyszerűen nem tudom nem szeretni. Én ezt nem bírom. Én gyenge vagyok a gyűlölködéshez.
Sírni kezdtem, mi mást csinálhattam volna? Valerij elengedte a kezem, lerogytam a földre, és ott sírtam tovább. Ő követett oda is, és próbált megvigasztalni.
-Mit csináltak veled? - suttogta.
-Mindent, amit el tudsz képzelni - fúrtam a fejem a vállába - Levetkőztettek, összefogdostak, megaláztak-- ahogy felidéztem az ottani eseményeket, elcsuklott a hangom.
-Többé nem hagyom, hogy ilyet tegyenek veled - suttogta a hajamba, mire megint rámtört a sírás. Szeret engem, erre tessék, én tányérokkal dobálom. Óvatosan felemelt, felvitt a szobánkba, letett az ágyra, betakargatott, és átölelt.
Utálni akarom, de képtelen vagyok rá. Ahogy Valerij lélegzete lelassult, óvatosan kibújtam a karja alól, utcai ruhát vettem fel, és elhagytam a lakást. A tervem az volt, hogy eljutok Valdajba, onnan meg valami testvérvárosi program keretében elszököm. Hajdúböszörmény, azt hiszem, így hívják. Egy magyar város, közepes lakossággal.

Miután sikeresen eljutottam Valdajba, a városházára mentem, hogy megkérdezzem, tudnak-e segíteni az odajutásban. Nagyon megörültek, amikor a kérésemet eléjük tártam, hiszen ezzel a szovjet-magyar kapcsolatokat is megerősíthetem, mondták. Engem nem érdekelt, csak jussak el ebből az átkozott országból. Már az ottani életemet terveztem meg a vonaton ülve, amit azzal kezdtem, hogy magyar szavakat tanultam, amikor közölték velem, hogy az állomáson már várni fog a magyar bizottság Debrecenben, valami átszállás miatt. Vidáman szálltam le a vonatról, amikor két katona ragadott meg, és elkezdtek vinni egy másik vágány felé. Fellöktek a vonatra, ahol már Valerij várt rám. Ő is megragadott, és belökött egy fülkébe.
-Mégis miért szöktél el?! - már emelte a kezét egy pofonra, de ehelyett egy kis nyakast kaptam - Mindent megadok neked, hagyom, hogy kiabálj velem, és hogy mindenfélét hajigálj hozzám, és erre te?! Hálátlanul elszöksz! Hát ezt érdemlem?! - én ezt csendben hallgattam, és vártam, hogy befejezze. Hirtelen megrázott a vállamnál fogva, mire kitört belőlem a sírás. Erre elengedett.
-Velem még egyszer nem játszod el ezt! - fordult el - Még egyszer nem dőlök be neked... - motyogta, én meg csak keservesen sírtam, megállás nélkül.
-Fejezd már be! - kiabált rám egy idő után, mire csak még inkább rámjött a sírhatnék. Otthagyott, és egy katona jött be helyette, aki ráérősen rágyújtott. Amikor már viszonylag nyugodt voltam, kértem egy szálat, de nem adott, helyette ő is otthagyott, bejött egy másik. Időközben a vonat elindult, és a lehetőség, hogy új életet kezdhessek, elillant.

_________________________________________
Emberek, sajnálom, hogy csak ilyen kis semmiséget hoztam, nem ezt szokhattátok meg tőlem... 😞
Viszont, cserébe hoztam valami újat! Tudom, van mit finomítani a rajztudásomon, de hoztam nektek egy rajzot Heliről és Sergeyről!

 😞Viszont, cserébe hoztam valami újat! Tudom, van mit finomítani a rajztudásomon, de hoztam nektek egy rajzot Heliről és Sergeyről!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mondanám, hogy no comment, de érdekel a véleményetek.
További szép, akármilyen napszakot!

Második esélyWhere stories live. Discover now