4.

23 2 1
                                    

Keď sa otvorili dvere otvorila mi Lukova mama (Emily) . Nevyspatá s kruhmi pod očami.
,,Čo to je? Čo si myslíte že o polnoci začnete búchať na dve...?" Potom si ma všimla. ,,Ježiši. Eliza poď do vnútra! Rýchlo! Vonku je zima ešte mi prechladneš!"
Emily som považovala za svoju druhú mamu. Mala ma rada a ja som mala rada ju. Vošla som do domu celá premoknutá, keďže pršalo. Luke ešte býval s rodičmi keďže sa presťahoval kvôli škole a keďže by si mal ešte platiť vlastný byt nestíhal školu.
,,Luke!!!" Zakričala cez celý dom. Ledva som sa udržala na nohách keďze som ich mala celé fialové a menili mi bolesť na zelenú az modrú.Ja som sa jak chameleón.
,,No čo je ma..? El! Čo tu robíš?" Opytal sa prekvapene. Necakal moju navstevu, prisla som neohlásene.
,,Prišla vás pozrieť." Povedala som no, že mu
otec klamem. ,,El, neklam. Čo ti zas urobil?"
,,Nič." Povedal som no Luke zase že nehovorým pravdu. Ako to vie?
,,El!" Uz ho to hnevalo tak som mu to povedala.
,,Dobre, dobre, len sa nerozčuluj. Začal na mňa hučať a vyhrážať sa mi aby som mu otvoril dvere. Tak som otvorila. On do izby vletel z palicou a pivom v ruke a hučalna mňa, že som sa zase lákala s chlapmi po ulici, chcel vedieť preco som nebola doma, lenže ja som bola v škole. Keď som mu povedala, neveril mi a začal ma biť s palicou. Na nohy sa ani postaviť neviem." Povedala som a snažila som sa udrzať slzy.
,,A ako si sa stadial dostala El?" Dobrá otázka Luke. Poviem mu ze som utiekla?
Alebo ho trosku obalamutím? Nakoniec mu pravdu poviem tak či tak zistím, že mu nehovorím pravdu.
,,Utiekla som." Povedala som potichu ako sa len dalo.
,,Čo si??!! Ty si utiekla?!?"
,,Nekric po mne. Mala som tam zostať? Aby ma zabil alebo čo?!" A čo som mu ine mala povedať?
,,No tak nekricte po sebe zobudíte Lili." Povedala milo Emily. Nadýchla sa a pokračovala. ,,Eliza ty chod do hosťovskej izby a tam sa vybaľ. Luke ťa tam zavezie. Tam sa prezlečieš a pôjdeš sa dole najesť. Zatiaľ tu budes bývať dokým neukončíš školu."
,,Oooo. Dakujem Emily."
,,Dobre neďakuj a chcoď sa už prezliecť z tých mojrých handier do suchých."
Luke ma odniesol do mojej novej izby, podla toho čo mi povedala Emily. Tá izba bola obrovská. Tá izba sa nedá popýsať. Tak vám ju ukážu
Takto tá izba vyzerala. Najviac sa mi páčilo, že bola podkrovná. Vlastne nebola hosťovská, patrila Emily keď bola v mojom veku Narodila sa a potom sa presťahovala do Anglessi v Austrálii zdravé deti Luka a Lili Ich otec potom odišiel lebo mu neboli dosť dobre.

 Vlastne nebola hosťovská, patrila Emily keď bola v mojom veku Narodila sa a potom sa presťahovala do Anglessi v Austrálii zdravé deti Luka a Lili Ich otec potom odišiel lebo mu neboli dosť dobre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

V tejto novej izbe som sa vybalila. Prezliekla sa a isla sa dole najesť. Dom majú veľký, až obrovský. Maju veľkú záhradu so veľa rastlinami.
Keď som prisla dole už bola hore aj Lili. Sme skvele kamosky.
,,Ella!!" Zakricala, rozbehla sa a hodila sa mi do náručia.
,,Ahoj Lili." Dlho sme sa s Lili nevideli. Je mladsia asi tak o 8 rokov. No aj tak si rozumieme.
,,Chýbala si mi Ella."
,,Aj ty mne Lili. Dobre ale už ma pusti." Usmiala som sa na ňu aby to nepochopila zle. Rada sa s ňou obímam len som nevladala chodiť vďaka otcovi. No Lili som to nechcela dať najavo.
Chytila ​​ma za ruku a odniesla ku stolu aby som si sadla.
,,Lili chod si lahnúť." Prikázala jej Emily.
,,Mami ale ja.."
,,Niečo som ti povedala! Hybaj. Rano vstávaš aj s Lukom a Elizou." Lili poslušne odkráčala do svojej izby.
,,Nie...."
,,Môzem vam platiť zatial ked tu budem."
,,Ela netreba nám platiť. Postači ak tu budeš šťastná. Aspoň mi pomôžeš s domacimi pracami, uz som aj tak stara a nevládzem." Som za nich vďačná.
,,Dobre a teraz si už choďte ľahnúť vy dvaja! Eli ty si poriadne oddýchni, na nohách máš poriadne modré a aj na ruke. Dobrú noc."
,,Dobrú noc mama." Zaželal svojej mame Luke na dobru noc. Objal ju a pobozkal na líce. Aj ja chcem mat takúto rodinu ktorá ma bude ľúbiť. Pri tejto myšlienke som sa rozplakala. Našťastie som už išla do izby. Nie Luke ma počul. A opýtal sa.
,,El. Čo ti je?"opýtal sa.
,,Mne? Nič." Snazila som zakriť slová slzy. Celkom sa mi to podarilo.
,,Vieš, že som tu pre teba. Ty si mi pomohla a pomôžem aj tebe ak je potrebné."
,,Dakujem. Ale nič mi nie je."
Po tejto vete sme každý vošli do svojej izby. Hodila som sa na posteľ a pozerala fotky mňa, mamy a otca.  Boi sme šťastní. Budem otcovi chýba, ked sa dozvie ze bývam inde? Zaleží mi na mňa? Keby mama nezomrela, boli by sme šťastní aj teraz. Pri týchto myšlienkach som sa rozplakala. Ako som plakala a plakala uvedomila som si, že zaspávam.
O 3 ráno cítim jak mi niekto dava dole paplón a prihovorí sa mi.
,,El?"zľakla som sa. Tak som vykríkla.
,,Wooao!!" Začal aj on kričať. Zistila som ze to je Luke.
,,Wooaoo!!" Zlakol sa mna ze som sa ja zlakla.
,,Luke?! Si normálny? Sú 3 hodiny ráno!" Zrazu vbehla do izby aj Emily a Lili.
,,Preboha čo sa stalo?!" Zkríkla Emily
,,Niekto ma zobudil a zlakla som sa. Že Luke?!" Povedala som dosť prísne. Aby ťa nikto zobudil o 3 rano a ty zobudíš celý dom, kvôli jednej osobe.
,,Prepáč. No nenapadlo mi, či by som nechcela ísť na surf." Povedal Luke. Este bol stale vystrašený a ja som tiež bola tiež. Stačilo ma normálne zobudiť „El, vztavaj sa na surf." Ale nie on sa musí priblizovať ako nejaký zlodej! Jemu načisto preskočilo!?!?!?
,,No ideš?" Opýtal sa.
,,Kam?"
,,Na surfe?"
,,Pockaj len sa musím prezliecť ty zlodej. Len sa musíš odkradnúť preč!" Emily a Lili potom odišli, keď zistili, že je všetko v poriadku.
S Lukom sme išli na autobus. Keď sme vystúpili z autobusu, rozbehli sme sa na umelú pláž, s umelými vlnami. Lepšie boli prírodné, ale museli mi vystačiť  aj umelé vlny , keďže sa tomu prestalo venovať. A
to sa mohlo začať.
Peter, toto je Eliza Gilmore."
,,Jaaaj, to je to dievča, o ktorom som hovoril?" Povedal Peter. Peter je tréner surferov.
,,Dúfam, že len dobre o mne hovoril." Pridala som sa do rozhovoru. Peter sa zaamial.
,,Jasné ze len dobre. Nepoznáš si kamaráta? On nevie povedať zlé slovo ani na muchu!" A teraz sa zasmial ešte viac.
,,Viem!" Obranil sa Luke. Zrazu prisli aj iní ľudia. Tiez patrili do tímu Luke. Prišla Sam, ako ňou ešte jedno dievča Stela. Stella má rovné hnedé vlasy a hnedé oči. Je vlastne japonka.
Fotka STELLY

Neprišli len oni dve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neprišli len oni dve. S nimi prisli dvaja chalani Nicolas a Aaron. Nicolas bol vysoký s peknými hnedými vlasmi. Vlastne nie úplne hnedými, špinavými blond.
NICOLAS fotka

A Aaron bol japonec

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Aaron bol japonec. Aaron a Stela sú súrodenci. Aaron bol tiez dost vysoky s ciernymi vlasmi a hnedymi ocami.
AARON fotka

Všetci chodíme do tej istej triedy na škole

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Všetci chodíme do tej istej triedy na škole. A to je na tom skvelé. Keď všetci prišli, začali sme s tréningom. Nebolo moc ľahké odpovedať na ich všetky otázky. Nakoniec ich Peter zastavil, všetci poslúchli a išli sme trénovať.
,,Dobre, keď tu máme novú členku, tak nám ukáže svoje schopnosti so surfom na vode. Nie je to len o tom že je pekný. Ukáž čo dokážeš!" Neváhala som ani chvíľku a rozbehla som si dať surf na vodu, potom som si naň sadla a sranda sa začala. Počkala som si na tú pravú vlnu. Keď som ju našla postavila som sa a na vlnu som im ukázala nádhernú otočku, a nie len jednu. Nakoniec som svoj prednes ukončila skokom do vody. Keď som vyšla z vody všetci mi začali tlieskať. A Peter s Lukom na mňa pozerali jak teľatá na nové vráta. Tréning sa skončil. Všetci sme rýchlo utekali do školy keďže tréning skončil 7:30 a škole máme byť o 8:00 Tréning býval dosť ďaleko od školy. A ešte k tomu sme mali nosiť surfy so sebou. Utekali sme s taškou na chrbte a surfom pod pazuchou. Ako beháme som sa zastavila. A do paroma!!!!  Pri ceste stála tá osoba, ktorú som nenávidela najviac zo všetkých, tá osoba bola....
_____________________________________
príbeh (Aspon dufam ze je to tak😅 Neviem ci zajtra stihnem napisat ďalsiu, kedze este si opravujem znamky).
Čo aký máte z toho pocit? Kto podľa vás stojí pri tom kraji cesty?Ako zareaguje Elizin otec keď zistí, že sa presťahovala k Lukovi? A čo spraví Dylan?🤔 (osobne aj ja som zvedavá😁🥰)
Zbohom ĽUDKOVIA🥰
Vasa Natallye😘
Love u guys

The Sea Of My ProblemsWhere stories live. Discover now