Začala som zrazu vnímať hlasy okolo mňa.
,,Luke prečo jej to nepovieš?" Bola to Lilli. Čo mi má Luke povedať?
,,Neviem. Uz je hore." Zase mi niečo tají. No neriešim to. Po prve nechce sa mi hádať a po druhe cítim sa uplne na hovno!
,,Ako sa cítis?" Opytal sa Luke a ja som bola prekvapena na jeho reakciu že sa opýtal.
,,Ako by sa mal cítit človek ktorý odpadol?"
,,Asi na hovno. Prepač."
,,Nevadí. Nemam náladu na hádky takže mi to je jedno." Povedala som a zrazu do izby vtrhla Stella ktorá sa chystala ma objať.
,,Si v poho?"
,,Opytam sa ta to isté čo Luka. Ako by ti bolo ked by si odpadla?"
,,Zle." Povedala a usmiala sa a pokračovala ďalej.
,,Zľakli sme sa, že co ti je."
,,Tak sa nemáte coho báť. Som v poriadku."
,,Ale tak prečo si odpadla?"
,,Ja neviem. Možno som dostala úpal alebo ja neviem čo. Nie som odbornik na odpadnutia Luke."
,,Mozno si bola dehydrovaná."
,,Nemohla som byť dehydrovaná vsak ja som cely deň vodu....." nedokoncila som vetu a uz mi do nej Luke skočil.
,,Nepila!"
,,Nekrič po mne! Nemôžem za to ze som nebola smädná." Povedala som a usmiala sa naň ho. On mi úsmev opätoval.
,,Ale je tu este jenda moznost." Zrazu sa zapojila do témy aj Stella. Vedela som co chce povedať tak som ju v tom aj zastavila.
,,Nie!"
,,Co nie? Ani nevies co som chcela povedat!"
,,Ja viem čo si chcela povedať Stell."
,,Áno a čo?"
Ukazala som jej náznak toho aby prišla ku mne a aby som jej to mohla pošuškať.
,,Ako si to vedela?"
,,Ja viem všetko!" Povedala a začali sme sa so Stell smiať. No Lukovi nieco bolo.
,,Luke? Co je?"
,,Mne?"
,,Ano tebe."
,,O mňa sa ty neboj. Ja som v pohode."
,,Nevyzerás tak."
,,Ale som okej"
,,Nie si."
,,Som." Zacali sme uz po sebe trošku zvyšovat hlas a to sa mi nepáčilo.
,,Luke! Nie si v pohode! Poznam ťa už 15 rokov. A viem ked sa nie co deje!"
,,Co vsetko si počula ked si sa zobudila?"
,,Len to ze mi maš nieco povedať a to že uz som hore. Prečo?"
,,To sa mi uľavilo." Povedal si popod nos ale ja som ho počula. No nemiesala som sa do toho. Bola som rada že som.
Po rozhovore so Stellou ktora potom odisla som si uvedomila že som nebola v skole a pôjdem az zajtra.
Zrazu som pocula Emily ako ide do izby.
,,Elli ako sa citiš?" Opytala sa ma. Dnes uz treti clovek!
,,Poviem ti to iste co som povedala Lukovi a Stelle. Ako by si sa ty cítila po odpadnutí?"
,,Hrozne. Takže s Lukom ste už udobrení?"
,,Ja.... neviem."
,,Ako to ze nevies?"
,,Ja neviem. A už by som aj chcela aby sme boli v poho, len či to chce aj on."
,,Chce to aj on. Neboj sa ty toho."
,,A vlatne ako som sa dostala sem do izby?"
,,Stací povedat jedno slovo a to slovo je Luke."
Ked som začula to slovo. To Luke ma sem odniesol? Preco? Nenasrala som ho náhodou?
,,Zistili sme že si dehidrovaná. Takze povinný pitny režim!" Povedala Emily.
,,Pokúsim sa."
Cely deň som lezala v posteli pretože hned jak som sa postavila sa mi zatocila hlava a padla som späť na postel. Našťasrie som v izbe nebola sama. Spoločnosť mi robila Stella s ktorou sme prebrali skoro vsetky témy.
,,A co teraz bude s tou súťažou?" Opytala som sa.
,,No dobrá otazka. Sami nevieme co s ňou bude. A najhorsie je že ani Peter nevie co s ňou bude.
,,Vsak súťaz je za tri dni! A on nevie čo s ňou?"
,,Na mňa sa nerozčuluj Ella. Ja za to nemôžem."
,,Ja viem ze za to ty nemôzeš. Zmeňme tému. Co ty na to?"
,,Okej. Ale na akú temu?"
,,Mala by som otázku."
,,Akú?"
,,Chodíš s niekým?"
,,No.."
,,Takze áno!"
,,Ano. Ale neviem ci ti môzem povedat s kym. Ale poz náš ho."
,,S Dylanom!?"
,,Nie! Ty dilina." Povedala so smiechom.
,,S Lukom?" Opytala som sa.
,,čo so mnou zase?" Ozvalo sa ked Luke prave vchadzal do svojej izby. A kedze sme nemali zatvorene dvere tak nás pocul. Zrazu sa otocil a cakal na odpoved, dokým sme so Stell na seba vystrašene pozerali.
,,Nič. Len Stella chcela vediet ako sme sa spoznali. Tak som jej ten príbeh zacala rozpravať a ona niecomu vôbec neverila. To je vsetko. A čo si si myslel ty?" Povedala som a usmiala sa naň ho.
,,To by si vedieť nechcela." Povedal a úsmev mi opätoval.
,,Stella! Uz je tu tvoj brat!" Zakricala Emily
,,Ahoj Stell. Zajtra sa vidime v škole."
,,Ahoj Eliza." Povedali sme a silno sme sa objali.
Hned ako Stella odisla domov tak som si ľahla na postel a zaspala som. Vedela som ze sa Luke o nie com rozpravala s Emily no pocula som len to. Že som si nieco neuvedomila.
_________________________________________
Ahojte.
Dufam a verím že sa vám zatiaľ príbeh páči.
I love u
Vaša Naty
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...