Ako mi Luke strhával šatku z tváre tak som mala este zatvorene oči. Ked som ich otvorila stáli tam všetci z nášho tímu. Stella, Nico, Aaron, Sam, Peter, a nie len oni ale aj Lukova rodina a John s Benom. Bolo to nadherné. Teraz som si sama uvedomila že ja som na svoje vlastné narodeniny zabudla.
,,Všetko najlepšie k narodeninám." Zakričali naraz. Bola to ako taká menšia narodeninová párty. Mne stačila aj táto malá narodeninová párty, ja nie som náročná, sú tu všetci ktorých mám rada a oni majú radi mňa. Zabávali sme sa, rozpravali a potom nastal čas kedy sme museli opustit to miesto plne nálady, lásky a vrátiť sa do krutého sveta. Respektíve do budovy zvaná ŠKOLA. Zase!? Škola?! Už ma tp nudí! Chcem aby som už skončila školu! Takže sme sa všetci zobrali a spolu s dobrou naladou sme išli do školy a pritom sme sa rozpravali.
,,Ella koleno už máš v poriadku?"
,,Hmm. Ano Stell. Koleno je uz v pohode."
,,Takže budeš cvičit?"
,,čo? Dnes je telesna!?"
,,Áno? A prečo máš vlastne dlhe nohavice?"
,,Prečo sa ma to všetci pýtajú?"
,,Je to divné, ťa vidieť v dlhých nohaviciach."
,,Stell je mi v nich dobre. Su príjemné." Videla som že mi chcela dať daľšiu otazku no videla môj pohlad a smeroval na moje koleno. Hneď vedela ze niečo nie je v poriadku.
,,No to je jedno, pristanú ti tie nohavice."
,,Dakujem."
Stale sa rozpravame len mne sa rozpravat nechce takže len oni sa rozprávajú.
Prídeme do školy a tam kto stojí? Známy chvastúnik.
,,Ahoj kraskaa elizkaa."
,,Čau ty chrapúň chvastúň."
Nic nehovoril a o to mi islo. Tá prezívka sa mi páči. Pomaly sme sa došuchtali do triedy na angličtinu, kde sme trsku meskali.
,,Kde ste boli?!" Hučala po nas učka. Nic sme nepovedali, len som jej ukázala papier ze mam problém s kolenom a boli tam napísané mená čo chodia ako keby so mnou.
,,Sadaj!" Povedala a zvyšok hodiny uz rozpravala len po anglicky.KONECNE! HODINA TRÁPENIA SA SKONČILA!
Ako druhú hodinu mame telesnú. Paráda. To bude zabava vysvetlovať. Uciteľovi je totiž ukrasnuté či más úvor alebo nie. Chalani sa odisli prezliecť a ja a Stella sme sa zacali rozpravať.
,,Ella. Vydela som tvoj pohlad na koleno ked sme isli do skoly. Čo mal znamenať?"
,,No... no... vlastne to... že tak trošku mam jedno koleno väčšie než to druhé."
,,Ako väčšie?"
,,Nechci vedieť."
,,Ukáž!"
,,Nehuč. Nemusí o tom vedieť celá škola!"
,,Ukaz mi to koleno!" Vyhrnula som si nohavice a Stellu skoro porazilo.
,,Huj! Co to je?"
,,Neviem ale boli to."
,,Luke o tom vie?" Pri tejto otazke som zastala na pochybách.
,,Luke... o tom.... ne..vie."
,,To mi chceš povedat, ze som jediná ktorá o tom vie?!"
,,Dá sa to tak povedať."
,,Dievčatá! Švihnite si! Telesná začína!" Hucal učiteľ.
Ja a Stella sme hned prišli a ako prvá otázka bola prečo necvičím.
,,Prečo necvičíš?"
,,Prepačte. Zabudla som si úbor."
,,To mi je jedno! Budeš cvičiť a hotovo! Alebo.... este nejaká výhovorka?"
,,Nie."
,,Alebo ťa bolí koleno?" Zrazu som cítila niekoho pohlad na sebe. Otočila som sa a ten pohlad bol Lukov. Keď som videla jeho pohlad, nemohla som povedat ze ma koleno bolí. Povinne som sa isla postaviť do radu.
,,Na rozcvicku si dajte 4 kolečká!"
Štyri? Vsak ja nedám ani to prvé! Nie! Musím to dať. Nespravím zo seba klamárku! Jedno kolecko som už dokončovala. A idem na druhé. Po takých 10 minútach som dokončovala 4 kolečko. A vtedy ma začalo brutálne bolieť koleno. Chýbal mi len kúsok do konca a vtom som padla na zem. Padla som presne na koleno. Snažila som sa postaviť, no koleno mi to nedovolilo. Učiteľ ku mne pribehol aby som sa postavila, lenže ma bolelo koleno až tak že som sa nevedela postaviť. Potom pribehol aj Luke a pomohli mi zdvihnúť sa. Poslali ma k doktorovi, ani neviem prečo, ale poslali ma.
Keď som prišla k doktorovi, tak nol veľmi prekvapený. Stačilo mu aby sa pozrel na koleno a hneď vedel čo s ním mám. Bala som sa jeho odpovedi.
Za takú hodinku prisiel aj s odpoveďou na otázku "čo mám s kolenom?" Odpoved ma veľmi zaskočila.
_________________________________________Ahojte
Ja viem. Slúbila som vám ju vcera, no nestihla som. Prepáčte😓. Dnes vam nebudem sľúbiť ďalsiu časť, ale pokúsim sa. A teraz k príbehu.
Čo si myslíte? Bude to koleno v poriadku? Alebo ho bude mať vážne?
Čo sa bude diať ked bude mať niečo vážne?
Všetko v ďalsích častiach.
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...