,,Ty jedna paprika!" Zahučí na mňa Kate.
,,Ja nie som paprika a ani nechápem prečo by som mala byť."
,,Ty si to nedokázes priznať."
,,Co si nedokážem priznať?"
,,To že ľúbiš Luka!"
,,Čo? Ja neľúbim Luka!"
,,Ked by si ho neľúbila tak sa nečervenás vzdy keď poviem meno Luke." Ja ľúbim Luka? To nie. Uznávam je pekný, ale......ale nie. Neklapalo by to.
,,Dobre! Uznávam ze je pekný..."
,,Ale?" Opýta sa ma Stella.
,,Ale aj ked byvsom ho ľúbila...tak on by neľúbil mňa. Pochopte to už." Poviem a odídem naspäť do svojej izby aby som sa poriadne naucila na maturity. Uz len jden a pol týždňa, a budem môcť zmyznúť z tejto betónovej krajiny. Namiesto ucenia som sa rozhodla ze si zoberiem foto album a budem si pozerať fotky. Ako tak listujem našla som fotky mňa a Luka, ked sme boli ešte malí. Preco keď vyrastieš tak máš viac a viac problemov? Alebo z malých vtedajsích problémov sú teraz obrovské ťažké problémy, ktoré sa nedajú len tak vyriešiť? Prečo? Prečo je všetko ťažsie ked si pomaly dospelí človek? Rodina, vzťahy, skola, priatelia, ľudia a hlavne celý ŽIVOT! Prečo?
Majú všetci pravdu? Začala som rozmýšlať o tom čo mi vsetci hovoria.
Fakt ja a Luke? Preco prave my dvaja? Prečo nie niekto iný? A mozno majú vsetci naokolo pravdu. Mozno Luka fakt ľúbim. Co ak by som ho ľúbila? Ľúbil by ma aj on? Bol by ten pravý? Co ak sa mýlia? Čo ak ten pravý nebude? Čo ak... nie! STOP! Ja a Luke nemôžme byť spolu. Proste to je nemožné. A mozno ked by ma ľúbil tak...... Nieeeeee! Žiadne ja a Luke nebude! Nemôže! Samantha by ma zabila a ani vydať by som sa nestihla! A ja sa vydat chcem. Som mladá na to aby môj život ukoncila tá potvora, Samantha!
,,Ella?!"
,,Nechajte ma uz vsetci na pokoji!" Zahučím na niekoho a ani neviem na koho.
,,Ella. Otvor."
,,Dobre! Počkaj!"
,,Máš tu návštevu."
,,Akú?" Opytam sa prekvapene, lebo som nikoho nečakala. Vojdem do obývačky a tam sedí môj otec. Otočím sa naspäť a snazím sa ísť do izby, no Samantha ktora tam bola ma zastavila. Nemôzem sa nikam skryť. Super. Dakujem ti ty potvora.
,,Kam ideš?" Opyta sa ma provokatívne Samantha a ja jej teda aj provokatívne odpoviem. Čo si ona myslí ze ja ju neham nech sa mi miesa do života? No to teda určite nie!
,,Samanthička, idem tam kam ty určite nepôjdeš." Poviem hnusne a vtom momente sa otec postaví zo sedačky a ja ho okríknem.
,,Odrazu ti chýbam?!" Naštvane sa ho spýtam a zamknem sa v izbe.
,,Vsak si moja dcéra!" Zahučí no ja si jeho hukot nevšímam a po ďalsie mám na usiach sluchátka a pocuvam hudbu. Po takých 5tich minutach v zamknutej izbe buchli vchodove dvere.
Asi uz odišiel. Konečne! Tomu to ale trvalo! Nemá tu čo robiť. A ta jeho otázka! Že mu nieje sprosto sem prísť! Ja som jeho dcéra? No nie! Ja som BOLA JEHO DCÉRA! Uz nie som. Pomaly po mesiaci čo s ním uz nebývam, tak za mnou príde, ze ja som jeho dcéra? Ešte dobre ze mi nepovedal že mu chýbam. To by som ho vysmiala!
,,Ella?"
,,Ano john?"
,,Preco si mu nepovedala že si od neho odišla, uz na stálo?"
,,Nemusím. A čo ťa vlastne do toho. Nebýval si celý život s tým opilcom, ale ja. Zbil bu ma."
,,Ale preco si odišla?"
,,Ja som neodišla. Ja som utiekla. Aby si bol v obraze. Odišla som od neho lebo ma bil. Teraz sa k nemu nevrátim ani za svet. Ani za milióny eur!"
,,Aha."
,,Preco len AHA?"
,,Lebo on je stále tu." Povie po tichu a popri tom sa asi robil ze som ho nepočula.
,,On je ešte vkuse tu?" Poviem rozčúlene.
,,Áno. Chce sa s tebou porozprávať."
,,Nech si trhne. Ja za nim nejdem a bodka!" Poviem a ako dopoviem vetu tak sa chcem zamknúť v izbe lenže niekto mi to nedovolí.
,,Luke?"
,,Áno. Áno ja."
,,Čo tu robíš?" Spytam sa prekvapene.
,,Som tu kvôli tebe."
,,Kvôli mne? Prečo? Spravila som niečo?"
,,Nie. Ale pôjdeš."
,,Kam?"
,,No pôjdeš za svojím otcom, a sa s ním porozprávaš."
,,Preco? Prečo by som ťa mala poslúchnuť?"
,,Vzdy si chcela aby sa ti otec viac venoval. Teraz máš moznost mu to povedať. Bude ťa pocúvať, nie je pod vplyvom alkoholu."
,,Ano. Áno vždy som si to želala. Ale....."
,,Ale čo?" Skučí mi Luke do reči.
,,Ale už to nechcem. Takto mi je dobre Luke. Áno, vždy som si to zelela ale,otec si to uz dávno pokazil."
,,Dobre. Chod za ním aspoň kvôli mne."
,,Luke! Ja sa ho bojím."
,,Budem tam s tebou. Neboj."
,,Ver mi že nebudeš. Otec bude chcieť aby som tam bola sama. Vies coho je schopný. Poznas ho veľmi dobre."
,,Budem tam. Neboj sa."
,,Sľubuješ?" Opytam sa vystrašene.
,,Sľubujem." Povie a ide do obývačky a ja idem za ním.
,,Ahooooj Elizka!" Zakričí otec a ide ma objať, no ja sa od neho odtiahnem najďalej ako sa len dá.
,,Nedotýkaj sa ma!" Zahucím na otca, a ten len po mne zazre.
,,Dobre, ked si teda tak želáš."
,,Buenos gracias!" Poviem prísne a zazrem naň ho. Ano viem po španielsky, viem aj po latinsky a hlavne po francúzsky. Môj rodný jazyk je angličtina, druhý rodny jazyk je španielčina a francúzština, a latinčina su jazyky ktore som sa učila a byvala som v tých krajinách, vlastne len vo francúzsku. Latinstinu som sa ucila, no vlastne matka ma ju učila. Doma sme sa s mamou rozpravali po latinsky, ked sme chceli aby nam otec nerozumel.
,,Le pediría a Luke que se fuera."
,,¿Por qué? ¿Para que puedas maldecirme y golpearme?" (Preklad keď by niekto nevedel😁: ,,poprosil by som aby Luke odisiel." ,,preco? aby si na mna mohol nadavať a biť ma?")
,,Dobre. Ak budeš kludnejsia."
,,No vidíš." Poviem. Na Lukovi bolo veľmi vidieť ze chcel vedieť o com sme sa rozpravali. Počul svoje meno takze urcite vie ze je to nieco o ňom.
,,Luke! Kamarát môj." Povedal otec a isiel mu podat ruku. Čakam co Luke spraví.... on sa?.....odtiahol? Preco to urobil? Akoze nevadí mi to. Som rada ze stoji pri mne.
,,Luke. Mohol by si nas nechať samých? Prosím?" Opyta sa otec a ja sa začínam báť. Pozriem na Luka a on sa pozre do mojich očí.
,,Prečo?"
,,Lebo."
,,Lebo nieje odpoveď."
,,Nemôzem nieco povedat svojej dcére OSAMOTE?"
Luke sa na mňa pozre, žmurkne na mňa, otoci sa a ide von z izby.
Super! Teraz začne sranda!
_________________________________________
Ahojte.
Ospravedlňujem sa ze som teraz dlhsie nevydavala ale bola som preč kde som nemala internet. No uz som späť.
Komentujte, vojtujte, potesím sa kazdému komentáriku.
Ako vidíte príbeh? Cheli by ste tú druhú časť? Vklude mi napíšte.
Tí co majú radi troska napätie, tak teraz ho tu budete mať😅. Som veľmi rada ze cítate môj príbeh a hlavne ze sa vám páči. Uvidíte čo sa stane ďalej.
Ľubkam vás😘
Vaša Naty😘
YOU ARE READING
The Sea Of My Problems
RomanceNová žiačka školy kde sa všetci zo všetkými rozprávajú. Majú ju za " DIVNÚ "no peknú takže je pochopiteľné, že začlenenie medzi toľkých ľudí nebude ľahké. Toto dievča vždy túži po pravej láske. Podarí sa jej ju získať teraz alebo niekedy inokedy? A...